Akkor 1 nap alatt elkészült az automata fordítás. Ezek szerint ennyi idő alatt dolgoz fel bármit a Google, amit feltöltenek.A feliratozást angolra be lehet állítani.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor 1 nap alatt elkészült az automata fordítás. Ezek szerint ennyi idő alatt dolgoz fel bármit a Google, amit feltöltenek.A feliratozást angolra be lehet állítani.
Nem hiszem, hogy elérik vele a céljukat, mert így a gyártás ára/db sokkal nagyobb lesz
According to exclusive information of DefenceReview.gr, the top TOMA KF-41 Lynx will be in our country next fall in order to conduct shootings and exercises with live fire. It is the second time that the leading German TOMA will be on Greek soil.
Tavaly elmaradtak a lövész tesztek. Tavaly rohadt nagy szárazság volt a görögöknél és tűzveszély miatt nem lehetett végrehajtani.Ελληνικός Στρατός: Το Lynx KF-41 έρχεται εκ νέου για νέα αξιολόγηση και βολές - Defence Review
Δυναμική, συνεχής και επίμονη είναι η προσπάθεια της γερμανικής αμυντικής βιομηχανίας για τα εξοπλιστικά προγράμματα του Στρατού Ξηράς. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του DefenceReview.gr το κορυφαίο ΤΟΜΑ KF-41 Lynx θα βρεθεί στη χώρα μας το προσεχή φθινόπωρο προκειμένου να διενεργήσει...defencereview.grlesz egy új Görög tesztΕλληνικός Στρατός: Το Lynx KF-41 έρχεται εκ νέου για νέα αξιολόγηση και βολές - Defence Review
Δυναμική, συνεχής και επίμονη είναι η προσπάθεια της γερμανικής αμυντικής βιομηχανίας για τα εξοπλιστικά προγράμματα του Στρατού Ξηράς. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του DefenceReview.gr το κορυφαίο ΤΟΜΑ KF-41 Lynx θα βρεθεί στη χώρα μας το προσεχή φθινόπωρο προκειμένου να διενεργήσει...defencereview-gr.translate.goog
En ezt anno angolul olvastam, es hangosan felrohogtem. Az aussiek sosem voltak az eszukrol hiresek, inkabb ellenkezoleg, no meg koztudomasuan a 'lapdog' kategoriaba soroljuk oket itt Amerikaban, de azt azert tenyleg sosem hittem volna, hogy ilyen komolyan behuzzak ill. lehuzzak oket majd, raadasul pont Dem elnok alatt...
A mi gépeinken is tapasztalni vibrációt vagy ezt már megoldották?
Starting with the KF41 Lynx, according to reports in the Australian press, this vehicle is said to have problems with excessive vibration and noise while driving. This is interesting because Ajax, developed for Great Britain, was to suffer from a similar affliction, at least until recently. In the case of the British combat vehicle, it was not made public, which was the source of the noise so loud that it was harmful to the health of the soldiers inside the vehicle.
Some indication is given by Australian sources in the context of Lynx. Namely, the source of problems are supposed to be... the tracks used. These are classic tracks with metal links, double-pin, with replaceable rubber pads. The project called TR40 was developed by the British company Cook Defense Systems. From the layman's perspective, the problem may seem prosaic, but when designing tracks for combat vehicles, noise and vibrations are also currently taken into account.
In addition to the tracks, the KF41 Lynx was also to suffer from a greater number of mechanical failures, mainly related to the Liebherr drive unit, which was to be replaced at least several times during the tests due to failures. Moreover, it also turned out that the Lance turret system is to suffer from various technical shortcomings, although it was not specified what the problem is.
Nalam ezeken mind auto-translate van a feliratoknal az eredeti mellett opciokent, 50+ nyelvre real-time forditja es feliratozza.Akkor 1 nap alatt elkészült az automata fordítás. Ezek szerint ennyi idő alatt dolgoz fel bármit a Google, amit feltöltenek.
A mi gépeinken is tapasztalni vibrációt vagy ezt már megoldották?
Meg aztan ki tudja, hogyan vezettek stb. Ausztralia kb mint Amerika, automata valtok es zero vezetoi keszseg.A motor más lett ha jól tudom, mint amivel erdetileg tervezték - remélhetőleg azzal jobban szuperál a mi Lynxünk...
Egy munkagép motor van benne.Ha nem hangolták át,akkor az nem felel meg egy harcjárműnek,mert mások a működési követelmények.De szerintem ez annyira evidens,hogy ha ez elmaradt,akkor hihetetlenül balfékek voltak.A motor más lett ha jól tudom, mint amivel erdetileg tervezték - remélhetőleg azzal jobban szuperál a mi Lynxünk...
@krisss azt írta egyszer, hogy motorikusan vagyis mozgás szempontból jó a gép. Az ausztál teszt azért 2 éve volt lassan már és egy prototípussal teszteltek: ha voltak is gondok, az messze nem biztos hogy még mindig fennállnak. Remélem...Egy munkagép motor van benne.Ha nem hangolták át,akkor az nem felel meg egy harcjárműnek,mert mások a működési követelmények.De szerintem ez annyira evidens,hogy ha ez elmaradt,akkor hihetetlenül balfékek voltak.
Attol még lehet nagyon jó mozgású egy gép,hogy vidráció van.Extrém nagy vibráció kell ahoz,hogy az már akadályozza a mozgékonyságot.Viszont lehet olyan vibráció,ami a mozgékonyságot ugyan nem zavarja,de az optikák működését már igen.Vagy zavarja,fárasztja a legénységet.Aztán lehet olyan is,hogy normál terhelésnél nincs probléma,de csúcsterhelésnél meg ki akar esni a motor a helyéről (kamionmotorok példul tipikusan ilyenek,és ebből a szempontbol a V8/12 motorok jobbak,mint a S6ok,kiegyensúlyozottabb a járásuk csúcsterhelésen is,általában).Harchelyzetben meg igencsak sanszos,hogy szükség lesz a csúcsterhelésre.Egy rohamot nem kényelmes utazósebességen csinálnak,példul-@krisss azt írta egyszer, hogy motorikusan vagyis mozgás szempontból jó a gép. Az ausztál teszt azért 2 éve volt lassan már és egy prototípussal teszteltek: ha voltak is gondok, az messze nem biztos hogy még mindig fennállnak. Remélem...
Erre a topicra gondoltál? Itt visszaolvasva, krisss az ausztrál tenderről tett be egy hosszabb cikket. De ott nem említik a kibúvónyílást.Olvasd a nemzetköziben amit @krisss betett. Abból nagyjából leszűrhető.
Mert az ausztráloknak fordított a tornya a miénkhez képest.Erre a topicra gondoltál? Itt visszaolvasva, krisss az ausztrál tenderről tett be egy hosszabb cikket. De ott nem említik a kibúvónyílást.
OK, szóval létezik valamilyen publikált hibalista a mi Lynxeinket illetően?Mert az ausztráloknak fordított a tornya a miénkhez képest.
Ilyet te komolyan meg tudsz kérdezni magyarországon?OK, szóval létezik valamilyen publikált hibalista a mi Lynxeinket illetően?
Ok, nincs több kérdésem.Ilyet te komolyan meg tudsz kérdezni magyarországon?
Tutti,hogy van egy jó hosszú hibalista.Új herkentyű,kizárt dolog,hogy kapásbol minden flott legyen.Ok, nincs több kérdésem.