Kockázat nélkül nincs győzelem.Megitélni,hogy érdemes e vállalni a kockázatot,na ahoz kell a tudás.
Ezt azért gondold végig még egyszer!
Van egy a BW által már rendszeresített, kiemelkedő képességű harcjarmű, amiért csak be kell jelentkezni. Jelenleg is nagyobb rajt képes elvinni, mint amivel a MH dolgozik.
És van egy olyan amelyik még tesztelési fázisba is épphogy most kerül. A várható képességei is meg max azon a szinten lesznek, mint most a már beváltté.
Lehet, hogy olcsóbb lesz (nem valószínű), lehet, hogy beválik (lehet rá esély, miközben nekünk kell állni a fejlesztés költségeit).
Lehét, hogy bátraké a szerencse, de ne felejtsük hogy közben az idő is szorít.
De ha mondasz nekem egy olyan projektet, amit kis ország (kis pénzű), egyedül, elsőre sikerre vitt a szárazföldi szegmensben, akkor ne tartsd vissza.
Mert ugye ott a Pandur a cseheknel az izraeli toronnyal, ott a román kerekes projekt, ott a szlovák AMV tender, a saját toronnyal.
Mindegyikben közös, hogy maguk akartak fejleszteni közösen egy nagy gyártóval, aztán finoman szólva sem jött össze.
Talán a litván Boxer jó példa lehet, de ott már egy kész, működő platform szigorú kereteibe került beillesztésre az IFV modult.