A DAF,MAN és IVECO ugyan azt a ZF váltót épiti a gépeibe.De a saját motorjukhoz,igényükhöz hangolva.Zongorázni lehet a különbséget.
Miért,az?Egyetlen rendszeresitő,drága üzem,alacsony rendelkezésre állás,folytonos kalapálgatásárol szóló hirek.Hááát,nem igazán ilyennek gondolom a jol bevált tipust.
A tipus legnagyobb gondja a kicsi beltér.Akadály a további fejlesztéseknek,korlétja a deszantraj növelésének,az egyre bővülő felszerelés elhelyezésének.Mindez 20cm testmagasság minusz előnnyel.(torony lehet ember nélküli a Lynxen is,ahogy a kedves vevő megfizeti,a 130milis új hk ágyútol a távirányitott GPMP állványig bármit ráintegrálnak-mert úgy lett tervezve,hogy lehessen).Háááát
Ezt a légideszant képességet a mi szempontunkbol meg teljesen lényegtelennek tartom.Önállóan felejtsük el azt.
Tartom a korábbi véleményem.Várjunk egy kicsit,aztán nyilt tendert.Amelyik a legjobbnak bizonyul a próbákon,azt vegyük meg.(akkor is,ha nem német a győztes).Inkább csússzunk pár évet,mint szivjunk egy fél évszázadot.