Rheinmetall Lynx

Erre a Zalai gyár jó sanszokat ad.
Egy összeszerelö üzem nem alkatrészgyár.Ha nincs mit,nem tud beleszerelni
Míg a Puma a német politika csapdájába kerülhet hosszú távon, ha máshol nem alkalmazzák.
Lynx nem nyert még sehol (mi politikai okokbol vettük,kipróbálatlanul,zsákbamacskát).Ha nem nyer,még nagyobb fosban leszünk,mint a németek.
A többi KKE tender, csak hab lehet a tortán az export révén
Ezen csak szimplán röhögni tudok.....
 
  • Tetszik
Reactions: bel
dehogynem gond , csak akkor szartak még a kényelemre , de nem a múlt megoldásaival kéne élnünk ... nem baj ha kicsi szűk majd az aprókat pakoljuk bele ... ez nem jó mentalitás

német férfiak átlagmagassága: 180 cm

a Puma magasság korlátozása: 184 cm....de megint elmondom...a lövészek 84%-a belefér, és az ülések pár cm-el lejjebb helyezésével könnyen tudnak ezen az arányon tovább javítani
 
azért azt bírom, ha az oroszok csinálnak ember nélküli tornyot, akkor az mekkora faszaság...ha a Puma-n van olyan, akkor az nem jó...de amíg úgy tűnt, hogy a Lnnx is Lance RC toronynal jön, addig itt a fórumon is az volt a nagy faszaság...

a 6 fős desszant meg a német követelmény volt...nem hasrapacsira jött...és azért 6 mert a német páncélgránátos raj ennyi főből áll...

a lövész magasságkorlátozás meg olyan, hogy abba a BW állomány 84%-a belefér...a többiek meg mennek a Boxerre...(megjegyzem a probléma részben kezelhető az ülések pár cm-el való lejjebb helyezésével, amin már elvileg dolgoznak)
de gondolom, amikor a kurva szűk orosz hk-kba a kisebb termetűeket osztották be, ez ott nem volt gond...
A belmagasság hiszti a belpolitikai gáncsoskodás része volt. Mindig van katona, akinek kényelmetlen. Ott, ha jól emlékszem a 1,85-nél magasabbakra mondták ezt.
Hogy a Marder vagy BMP esetében ki nem fért be, aki mégis bennt volt, az senkit nem érdekelt.
 
A belmagasság hiszti a belpolitikai gáncsoskodás része volt. Mindig van katona, akinek kényelmetlen. Ott, ha jól emlékszem a 1,85-nél magasabbakra mondták ezt.
Hogy a Marder vagy BMP esetében ki nem fért be, aki mégis bennt volt, az senkit nem érdekelt.

így van...1,84-ben korlátozták a lövész magasságát....megjegyzem ez a korlátozás csak a lövészekre vonatkozik, a parancsnokra, vezetőre nem
 
  • Tetszik
Reactions: mindenen kívül
német férfiak átlagmagassága: 180 cm

a Puma magasság korlátozása: 184 cm....de megint elmondom...a lövészek 84%-a belefér, és az ülések pár cm-el lejjebb helyezésével könnyen tudnak ezen az arányon tovább javítani
Mák, hogy nincs BTR-70-esük.
Mondjuk nálunk a honvéd testalkati programot kiváltaná egy beszállás próba.
:)
 
Egy összeszerelö üzem nem alkatrészgyár.Ha nincs mit,nem tud beleszerelni
Te, van már csőgyártás az Arzenálnál?
Lynx nem nyert még sehol (mi politikai okokbol vettük,kipróbálatlanul,zsákbamacskát).Ha nem nyer,még nagyobb fosban leszünk,mint a németek.
Ööö szerintem a PUMA sem igazán nyert egyetlen tendert sem. :cool:
 
Te, van már csőgyártás az Arzenálnál?
Keresd vissza,mit irtam.Majd hazai gyártás lesz,ha lesz csőgyártó kapacitás is.Ami megteremthető.Megteremtették,lett-örvendetes.Ugyanezt irtam rá,mikor megteremtődött.DE....még mindig nincs fegyveracélt előállitani képes nemesacélművünk.......vagyis nincs önálló fegyvergyártó kapacitásunk.Ez is egy fojtópont,csak a hadiiparban.
Ööö szerintem a PUMA sem igazán nyert egyetlen tendert sem
Nem-viszont Mo ipari és pénzügyi lehetőségei fasorban sincsenek az NSZKhoz képest.Megvan az iparuk és a pénzük is a problémák megoldásához.Csak akarat,kényszerhelyzet kérdése.
 
Nem
a jelölése HSWL 256C. A 256B az Ajaxba kerülne. A sima 256 meg a PUMA-ba.
engedd meg, hogy ezt az infót némi kétkedéssel fogadjam.

A Renk military portfolio-jában ugyanis erről semmi infó nincsen:


az edr magazine is arról ír, hogy 1140 le-s lesz a motor:


az ESUT-on is arról írnak, hogy 850 kw-os motorral megy Ausztráliába:


erről a 256c variánsról semmi infó nem lelhető fel...

továbbá azért is meglepő a dolgo, ugyanis az eredeti kf31 még jóval könnyebb volt....és valószínűleg nem véletlen, hogy @mindenen kívül -nek is a 45 tonnát emlegették a súlynál....
 
Két fiatal, ésg egy öreg fószer volt ott. Az egyik fiatal mondta.
Ezért kérdeztem rá a tömegre.
Ha így van, az tényleg nagyon gáz.
A test legalább 2,10 magas, a torony meg 3 méter.
Rupótlan, mert a nyomtáv keskeny, a láncfelfekvés rövid.
Én egy fiatallal beszéltem a Lynxnél aki magyar volt és informatikus. Most vették fel a RM-hoz, előtte egy autógyárban dolgozott.
Mondjuk az szimpatikus volt, hogy a kérdésemre, hogy mennyire bonyolult a 30-asról a 35-ösre a csere, mondja, hogy semennyire. Itt van bent, már hozza is-mutatott a hangárba ahol a 35-össel szerelt Skyranger volt.
 
Sajnos már nem tudom visszakeresni, de valamelyik defence blog komment részében olvastam egy német aktív lövész katonától, hogy egy speciális szituációban (asszem fordulatszámhoz kötötten) gyakorlatilag random leáll a motor. De annyira, hogy minden áramtalanodik. Több perc, míg újraindul. És elvileg még mindig nem tudták megoldani. Emlékeim szerint Nicholas Drummond mint a KMW lobbistája a srácot figyelmeztette, hogy ne állítson valótlanságokat, és erre a német gyerek olyan nyilvánvalóan csak belsősként ismerhető dolgokat sorolt fel, ami elég kellemetlen szitut eredményeztek.
Végül Drummond visszább vett, és - ha jól emlékszem - leinformálta a dolgot a headquartertől. Végül a vita úgy végződött, hogy létező problémákról van szó, de még folyik a vizsgálat és a probléma elhárítása.
 
Az a Puma baja sok helyen, hogy 6 fő a deszant és "embertelen" a torony.
Hagyjuk már ezt a szerencsétlen Pumát. Te lettél volna a legjobban felháborodva, hogy milyen kényelmetlen. Beszélgettem vasárnap a kadétokkal akik arra panaszkodtak, hogy "milyen szűk, kényelmetlen a Lynx". Mondtam nekik,hogy még szerencse, hogy nem Pumát vettünk, akkor mit mondanátok.
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Vogon