Hova a pékbe akarjátok még páncélozni ezt a szerencsétlen zsákbamacskát?Már igy is olyan nehéz,mint a dög.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ahogy a 256b-ről sem nagyon találsz elsőre semmit a RENK portfoliojában. Pedig az biztosan az AJAX és a hasonló hízlalt ASCOD-ok sebváltója.erről a 256c variánsról semmi infó nem lelhető fel...
A KF31 teljesen más motor és váltó kombinációt használ. Az ausztrál tender kapcsán került ki, hogy a KF41-nek ez egy komoly előnye, hogy a későbbi fejlesztéseket el tudja bírni, ugyanis 50t-ig terhelhető mind a felfüggesztés, mind a sebváltó.továbbá azért is meglepő a dolgo, ugyanis az eredeti kf31 még jóval könnyebb volt....és valószínűleg nem véletlen, hogy @mindenen kívül -nek is a 45 tonnát emlegették a súlynál....
Szerintem teljesen rendben van..."milyen szűk, kényelmetlen a Lynx".
Csak ennyi.Én egy fiatallal beszéltem a Lynxnél aki magyar volt és informatikus. Most vették fel a RM-hoz, előtte egy autógyárban dolgozott.
Mondjuk az szimpatikus volt, hogy a kérdésemre, hogy mennyire bonyolult a 30-asról a 35-ösre a csere, mondja, hogy semennyire. Itt van bent, már hozza is-mutatott a hangárba ahol a 35-össel szerelt Skyranger volt.
Van rajta, ez szólt az emberes torony mellettt nálunk is meg náluk is .A Lynxen van egyáltalán hagyományos optikai irányzék ("céltávcső") tartaléknak?
Ahogy nézegettem a fotókat nem nagyon láttam erre utaló nyílást az ausztrál Lynx tornyán...
Főleg, hogya hangárban egy skyranger 30 makett volt meg a 35-ös Mantis pontvédelmi platform.Csak ennyi.
Ezt egy informatikus meg is válaszolta.
Ezt a vitát lezárhatjuk.
Ahogy a 256b-ről sem nagyon találsz elsőre semmit a RENK portfoliojában. Pedig az biztosan az AJAX és a hasonló hízlalt ASCOD-ok sebváltója.
A KF31 teljesen más motor és váltó kombinációt használ. Az ausztrál tender kapcsán került ki, hogy a KF41-nek ez egy komoly előnye, hogy a későbbi fejlesztéseket el tudja bírni, ugyanis 50t-ig terhelhető mind a felfüggesztés, mind a sebváltó.
A motor pedig alapból 800kW, de vészhelyzeti szituban rövid ideig képes 850kW leadására is. Tehát nem lehet a lekorlátozós verzió igaz, ugyanis a vészhelyzetben a 850kW-tal pillanatok alatt szétszakítanák a váltóművet. És pont emiatt kell léteznie a 256c-nek is.
Emberek kicsit nyugodjunk le, akkora a gép mint egy pajta sajnos. Annak minden előnyével és hátrányával együtt. A magyar verzió combat weightje (ami függ a strikeshield tömegétől is ami meg erősen kérdőjeles) bárhol lehet majd 46-49 tonna közt az ausztrálból kiindulva.
Puma: ha csak mind IFV-t nézzük jobb választás lett volna (a VJTF-es modernizáció során a nyűgök javát már kikalapálták és a belmagasságon is változtattak)
Viszont ha mint járműcsalád alapot nézzük akkor viszont mivel nem moduláris elven lett kialakítva már nem ez a helyzet. És mi nem csak IFV-t akartunk hanem alapplatformot.
És ami az RM-nek vitte teljes mértékben a pálmát az az ipari együttműködés. Én ha nem lesznek komoly nyűgjei a gépnek akkor ezzel együtt tudok élni. Még mindig nagyon potens és modern platform amiben bőven van potenciál. És ha nem a világ number 1 van IFV-jét vettük hanem csak a másodikat vagy harmadikat ?
Hát eddig kilógott a pöcsünk a gatyából szóval kurvára együtt tudok élni ezzel főleg, hogy közvetlenül érint a dolog, szóval szerintem nektek is menni fog.
Persze és ez a jövő zenéje erősen. Eddig úgy tűnik nincsenek (cseh teszteken biztos, hogy ott vagyunk arról tudok, az ausztrálokkal nem tudom mennyire vettük fel a kapcsolatot a témában) Rajzasztalról van a gép és erősen gyerekcipőben van. Van benne rizikó. Ahogy kérdezgettem ott a komákat az RM standnál úgy lesz megoldva a dolog, hogy amit lehoznak első adagot még német gyártásból az azokkal szerzett tapasztalatokat fogják beépíteni a hazai gyártásúakba (3 tranche-es megoldásban) és a végén egységesítik a flottát.ez tök jól hangzik, csak annó azok akik fel merték vetni, hogy milyen problémái lehetnek ennek a Lynx-nek mind le lettek ugatva...meg, hogy milyen hülyék vagyunk, mert az RM jobban tudja....
másrészt van itt egy meglehetősen erős kitétel: "ha nem lesznek komoly nyűgjei a gépnek"....
Ez nem nekem szól.Páran itt erősen nem bírnak a lelkesedésükkel sajnos
Akkor a hiuzzal felszerelt magyar lövészek mostantól PAJTÁS-nak hívhatják egymást!!!Emberek kicsit nyugodjunk le, akkora a gép mint egy pajta sajnos.
Milyen tablóra gondolsz? Az összehasonlító tablazat 1100kw teljesítményt ír, nem 800-850-et.
Ezen én is felröhögtemmi az a killer-killer capability?