Ez alapján pedig ( 1981-ben ) 4+ kategóriás i lehetne;
[QUOTE ="gacsat, post: 32165, member: 197"]Az első sikeres SR71es elfogást a Baltikumban (a svédek közül) Per-Olof Eldh abszolválta, aki most visszaemléxik az eseményre: ... 1981ben a datalinket integráltuk a PS46 levegő-levegő pulzáló doppler radarral, és a SkyFlash rakétával, ami a J37nek jelentősen megnövelte a lehetőségeit. A multifunkci kijelzőn a térképre tekintve láthattuk a barátokat, az ellenségeket, a SAM (földi légvédelmi rakéta) telepeket,stb. a helyzetkép folyamatosan frissült a földi kontroll és a többi Viggen által, ami a pilótának korábban nem létező áttekintést adott a helyzet fölött. Havatovább, a rendszer olyan jó volt, hogy ugyanazt a taktikát alkalmazhattuk, ha láttunk, ha nem. Mikor az első svér SR71es elfogást csináltam, a célpont teljesítette az északi elhúzást a szovjet partok mellett, aztán délre fordult Gotland és Oland közé. A datalink az irányítással be volt kapcsolva, és én épp szembe támadtam a célt. 8000 méternél gyorsítottam, hogy elérjem a M 1.35öt. Aztán felhúztam, és nagyon óvatosan folytattam a gyorsítást 1,7 és 2.0M között Majd 18500 és 20 000 m között léptem ki a tetején. Az összes céladat ott volt a térképemen, beleértve a radarképet is a zóna szélén, amit azonnal be is fogott. rakéta indítást szimuláltam - a megközelítési sebesség 4.5 és 5.0 M között volt, az SR71 3Mmel repült 21 500 méteren. Megláttam.
Nem, ez nem az F-35 2020-ban, hanem a SAAB J-37 Viggen 1981-ben. [/QUOTE]
Az Sr-71es kötött pályán repült, mint egy villamos. Fix útvonala és menetrendje volt.