IDET 21 Brno
Lehet olvasgatni
Mondom, hogy küldd már át ezeket a blogbejegyzéseket egy lektorálásra, mert megint van benne egy csomó hiba.
Már egyszer viccesen felhívtam a figyelmedet, hogy az a szerencsétlen harcjármű nem azonos a híres lóversennyel.
Tehát nem Ascot, hanem ASCOD.
Az a vicces, hogy azt jól írtad, hogy miből keletkezett a mozaikszó.
Milyen számokat használtál amikor összehasonlítottad a PZH és a Caesar költségeit?
Az különösen vicces, hogy - egyértelműen a Fórumra utalva - foteltábornokozol, miközben olyan marhaságokat adsz elő, amit az orosz nagy kaliberű ágyúkról hoztál össze.
De valószínűleg nem szopkodtad volna fel az EVPU tornyait, ha tudnád, hogy milyen csúnyan elbukott a hazai AMV licenc Vydra beszerzése kapcsán.
A Tatra terepjáró teherautóinak nem az a fő jellemzője, amiket leírtál, hanem az, hogy az összes
tengelyén független felfüggesztése van.
Ezzel pedig a legjobb terepjáróképességet tudják összehozni.
Hja és a dinamikus bemutatón nem Bren 2-esek, hanem a jellegzetes cseheknél rendszerben lévő Bren 1-esek voltak - csak hogy ez is a jegyzőkönyvbe kerüljön.
És, ha elfogadsz egy kis tanácsot:
Szerintem nem azért kattintanak a bloggodra az emberek, hogy twitter, meg honvedelem.hu-s képeket szemlézzenek újra.
Ha egyszer ott voltál azon a nyomorult kiállításon, akkor használd már a saját képeidet! Ennek különös, már-már bizarr manifesztációja az, hogy megemlíted, hogy lehetett a Lynxben fényképezni (ami eddig mindenütt tiltott volt), és ennek ellenére egy rohadt képet nem teszel be erről....
Bezzeg Benkő több képen is ott virít, amik ráadásul nem is saját képek.