Dehognem.Főleg ha magyar katona vagy.Ha még ráadásul háború is lesz hozzá,az lesz a segbeqrás a szopás melléA katonáskodás nem egyenlő a szopással csak annak akinek el van borulva az elméje.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Dehognem.Főleg ha magyar katona vagy.Ha még ráadásul háború is lesz hozzá,az lesz a segbeqrás a szopás melléA katonáskodás nem egyenlő a szopással csak annak akinek el van borulva az elméje.
Ez melyik repülő?a szállítótérben nincs fűtés meg nincs úgy se zaj, se hőszigetelve, kurva szar vele 12 órát repülni mondjuk afganisztánig.
Dehognem.Főleg ha magyar katona vagy.Ha még ráadásul háború is lesz hozzá,az lesz a segbeqrás a szopás mellé
Az A400M ingyen sem kéne, mert rámenne a gatyánk is! - Vigyék inkább a roncstelepre, ha már ők sem tudják mire használni...!En ebben remenykedem, hogy valami nagyon kedvezo aron avagy fizetesi konstrukcioban jutunk hozzajuk...
C130-ban sincs túl jó idő, ez pedig tapasztalat....Akkor minek akartok rámpás szálliutógépet?
Ezek utas és teherszállitó gépek.Van fűtésük,hő és hangszigetelésük.
Különben a rendes hermetizált rakterű katonai rámpás szállitóknak is van fűtésük és szellőztető rendszerük.Különben 8000méteren nem élnéd túl az utat.Ja,hogy az orosz gépek nem voltak hermetizálva,az más kérdés.De az Il76 már hermetizált rakterű náluk is.C130,A400 szintén.
Szép kis örömkatonák vagytok.Busz kell nektek,meg utasszállit repcsi.Meg sztriptiztáncosnő és sörcsap nem kéne?
Ha már van 2 utasszállítónk akkor köszönöm szépen azzal utaznék. TuristaosztályonAkkor minek akartok rámpás szálliutógépet?
Ezek utas és teherszállitó gépek.Van fűtésük,hő és hangszigetelésük.
Különben a rendes hermetizált rakterű katonai rámpás szállitóknak is van fűtésük és szellőztető rendszerük.Különben 8000méteren nem élnéd túl az utat.Ja,hogy az orosz gépek nem voltak hermetizálva,az más kérdés.De az Il76 már hermetizált rakterű náluk is.C130,A400 szintén.
Szép kis örömkatonák vagytok.Busz kell nektek,meg utasszállit repcsi.Meg sztriptiztáncosnő és sörcsap nem kéne?
Látsz különbséget?Akkor minek akartok rámpás szálliutógépet?
Ezek utas és teherszállitó gépek.Van fűtésük,hő és hangszigetelésük.
Különben a rendes hermetizált rakterű katonai rámpás szállitóknak is van fűtésük és szellőztető rendszerük.Különben 8000méteren nem élnéd túl az utat.Ja,hogy az orosz gépek nem voltak hermetizálva,az más kérdés.De az Il76 már hermetizált rakterű náluk is.C130,A400 szintén.
Szép kis örömkatonák vagytok.Busz kell nektek,meg utasszállit repcsi.Meg sztriptiztáncosnő és sörcsap nem kéne?
Nem kell különválasztani, mert az utasszállítókra is lehet cargoajtót vágni, így a teherszállítás és a kombinált utas + teherszállítás is megoldható. /Nem beszélve a MEDEVAC feladatról.../Szerintem az egyik legfontosabb dolog, hogy különválasztották a csapatszállítást a tehergépektől.
Mondjuk a fapados chartergépként üzemelő A319-esek eléggé messze vannak a luxustól.Nem kell különválasztani, mert az utasszállítókra is lehet cargoajtót vágni, így a teherszállítás és a kombinált utas + teherszállítás is megoldható. /Nem beszélve a MEDEVAC feladatról.../
De a magyar A319-eseknél és Falconoknál ez nem történt meg, mert katonainak hazudott luxusgép volt a cél...!
Szerinted így néz ki egy luxus gép, egy sorban 6 ülésssel?:Nem kell különválasztani, mert az utasszállítókra is lehet cargoajtót vágni, így a teherszállítás és a kombinált utas + teherszállítás is megoldható. /Nem beszélve a MEDEVAC feladatról.../
De a magyar A319-eseknél és Falconoknál ez nem történt meg, mert katonainak hazudott luxusgép volt a cél...!
Ha már van 2 utasszállítónk akkor köszönöm szépen azzal utaznék. Turistaosztályon
Én nem tudom,hogy mire reflektáltok,de nam arra,amit irtam.Sziveskedjetek újraolvasni.A219 multifunkciósra való átépitéséeől irtam.Meg azt is,hogy konkrétan vittem,fogtam,még ücsörögtem is ilyen repülőbe való székes paletta foteljében.Mert azok teljesen normális,átlagos utasgép ülések voltak.Ezekre a palettákra olyan székeket raknak,amilent a kedves vevő megrendel.Látsz különbséget?
Szerintem az egyik legfontosabb dolog a Z2026-ban, hogy különválasztották a csapatszállítást a tehergépektől.
Nagyon fontos szerintem, hogy a katonáinkra nem mint rakományra tekintünk.
Egyúttal 2 légy lett itten agyoncsapva: A nagyobb állami delegációk is mehetnek ezeken a gépeken.
A kommunizmusban azt mondták, hogy - másunk nem lévén - az ember a legnagyobb értékünk, közben meg a katonák raktérben utaztak padokon...
Valóban?Akkor majd menj harcolni a harcászati buszoddal.Háború meg szivás.Esetlen felkészüléssel meg garantált seggbeqrásPont az ilyen hozzáállás miatt nincs rendes ruhája meg egyéni felszerelés a magyar katonának.Ülj le egyes!
Nem az üléssel van gond. Hanem azzal, hogy hideg van, meg kurva zajos. Legalábbis a C130-ban felpalettázott ülésekkel ez a helyzet.Én nem tudom,hogy mire reflektáltok,de nam arra,amit irtam.Sziveskedjetek újraolvasni.A219 multifunkciósra való átépitéséeől irtam.Meg azt is,hogy konkrétan vittem,fogtam,még ücsörögtem is ilyen repülőbe való székes paletta foteljében.Mert azok teljesen normális,átlagos utasgép ülések voltak.Ezekre a palettákra olyan székeket raknak,amilent a kedves vevő megrendel.
Valóban?Akkor majd menj harcolni a harcászati buszoddal.Háború meg szivás.Esetlen felkészüléssel meg garantált seggbeqrás
De én az A319röl beszélekNem az üléssel van gond. Hanem azzal, hogy hideg van, meg kurva zajos. Legalábbis a C130-ban felpalettázott ülésekkel ez a helyzet.
Amit ha általakítasz félcargo üzemmódba ahhoz ki kell belezni, és olyan szép csupasz lesz mint ezek belülről.De én az A319röl beszélek
Nem.A pápaiak némák?
Direkt néked az egyiket szigetelés nélkül rendelném,és Te csak azzal a géppel utazhatnál.Miabúbánatos qrvaistenért kéne egy utas és teherszállitó gépnek szigeteletlennek lennie?!?!?Amit ha általakítasz félcargo üzemmódba ahhoz ki kell belezni, és olyan szép csupasz lesz mint ezek belülről.
Mondjuk mert ha beraksz egy konténert nem fog beférni a személyszállításos burkolópanelektől ?Direkt néked az egyiket szigetelés nélkül rendelném,és Te csak azzal a géppel utazhatnál.Miabúbánatos qrvaistenért kéne egy utas és teherszállitó gépnek szigeteletlennek lennie?!?!?
Na ez már kandi kamerás szint.Semmiképpen nem fog beleférni egy szabvány konténer.Majd használnátok akkorát,amekkora belefér.Mondjuk mert ha beraksz egy konténert nem fog beférni a személyszállításos burkolópanelektől ?
Bocsi,de nekem a szabvány kereskedelmi konténer ugrott be.Ez a konténer meg befér,szigeteléssel eggyüt is.Az átalakitésnál ki kel cserélni olyanra,ami rakodásálló.Ennyi a történet