Hihetetlen, de mégis igaz.
Csak az az apró bibi a képeddel, hogy egy 2008 áprilisi pdf-ből származik, miközben az A400M csak közel két évvel később, 2009 decemberében hajtotta végre az első felszállását.
No de, ilyet én is tudok a C-17-esel kapcsolatban és az már legalábbis két évvel a felszállása után készült:
https://gao.justia.com/department-o...s-nsiad-93-288r/NSIAD-93-288R-full-report.pdf
Dicsakbuksi, azt írja ez ittene, hogy 75000 font (34 tonna) rakománnyal fel köll tudnia szállni a 3000 láb (914 méter) hosszú pályáról.
Ez most valami vicc akar lenni, csak én vagyok rá elég fogékony, vagy mi?
48 tonnát nem visz el az A400M, tehát azon nincs mit vizsgálni. Meg miféle géptankolásról beszélsz?
Nos ezt én nem tudom, mivel nem vagyok pilóta. Amit viszont tudok, hogy
1; ez az adat az 1500 méternek a négy, azaz 4%-a.
2; még ezt sem kell ám készpénznek venni, mivel egy olyan doksiból származik, ahol az Airbus pofátlanul hazudozik pl. a C-17-esről, mert ilyet mond:
Not able to operate onto unpaved airstrips due to its jet engines which are more subject to FOD ingestion
Miközben tucatnyi videó és dokumentum bizonyítja ennek az ellenkezőjét.
Ergo, ez a 4% előny is maximum csak "best case scenario".