K
kamm
Guest
Az összehasonlítás tökéletes, sőt egy kicsit még csal is az A400 előnyére ugyanis:
A C-130-nál a $355 milliós árban (= $88.75 millió / gép) a 4 gép van benne, és 4 tartalék hajtómű.
Az A400 $171,2 millió / db-os vételára szintén a puszta repülőgép klts.e és ráadásul nemhogy support klts.et nem tartalmaz, hanem még a gép fejlesztési klts.ei sincsenek ráosztva.. Az még további több tízmillió USD gépenként..
Egyszóval tessék barátkozni a gondolattal hogy az A400 minimum 2X drágább a C-130-nál...
Ugyan dehogy, ne hazudozz már itt osszevissza, annyira szánalmas ez, komolyan.
A malajoknal $165M/gep volt suppirttal, ugyanis masik milliardos osszeg ment a logisztikais baziara, az osszeszerelo-javito kapacitas kiepitesere stb.
Nincs valami rule itt az efféle, bizonyítottan szándékos felrevezetesre...?