Na akkor a te eredeti felvetésed az volt,hogy ezt nem lehet megcsinálni mert tilos,de az igazság az ha van akarat és pénz akkor meg lehet csinálni és az Ukránok nem tudnak semmit sem csinálni alsó timbuktuval max annyit,hogy odaküldik az ukrán James Bondot aki majd jól megszabotálja a gépeket
Szerintem elég világosan leírtam, hogy nem lehet megcsinálni ,mármint fusiban, ahogy az felvetődött pár napja.
Legálisan dokumentálva, a törvényeket betartva, úgy, hogy továbbra is repülőgépként kezeled és használod, úgy meg persze,hogy meg lehet csinálni, és ahhoz tényleg csak akarat meg pénz kell.
Ha meg játszótéri játéknak veszi meg valaki, akkor meg továbbra sincs visszaút és le lesznek szedálva (megrongálva) a repülők.
Ezt az ukránok mit szólnak hozzá dolgot, csak Te domborítottad ki valamiért... velük, meg hogy mit akarnak, azzal én nem foglalkoztam.
(Mindazonáltal abba is bele kellett törődjenek, hogy az oroszok saját maguk nagyjavítják az An-26-osaikat, csak az oroszoknál ugye van erre kidolgozott, az ottani hatóságok által engedélyezett technológia, meg természetesen megfeleő ipari háttér, vagyis a saját szemszögükből teljesen jogkövető módon járnak el)
Amúgy ez a hatástalanítás dolog ott sántít,hogy ha jól emlékszem pont a magyar honvédség volt az aki egyben vagy alkatrészként akarta,akarja eladni a Mig-29 -t azért az elég furán jönne ki,hogy lenne egy vevő aki megveszi az egészet az mh pedig közli vele,hogy sajnálom de nekem kötelességem az xy szerződésre hivatkozva tenyérnyi darabokra vágni a gépek sárkányszerkezetét még akkor is ha csak alkatrésznek vetted meg az egész hóbelevancot,A cseheket meg behelyettesítheted tetszőlegesen más céggel nem az ő szerepük a lényeg.
Épp ezért nem is tudták eladni őket sokadik próbálkozásra sem. Ugyanis arra senki nem veszi meg, hogy hivatalosan nagyjavíttassa + üzemidőhosszabbíttassa, majd üzemeltesse azt a legfeljebb féltucatnyit, amennyi alkalmas belőle rá, a többit meg átvegye és tárolja gyakorlatilag roncsként. Néhány lejárt okmányú, kétes állapotú alkatrészért meg senki nem vesz meg 21 repülőt, meg 30 láda lomot, hogy aztán további vagyonokért javíttassa (újra hivatalosan beépíthetővé tegye repülőbe) azt a néhány használható alkatrészt, berendezést.
A tenyérnyi darabokra vágással meg kicsit próbálod megküldeni a történetet, de valójában arról van szó, hogy max. 3-4 helyen a teherviselő törzskereteken bemetszést ejtenek, meg telenyomják PUR-habbal a tartályokat (innentől kezdve soha többé nem fog tudni repülni).. egyébként a sárkányszerkezetből magából, amúgy sem sok alkatrészt lehet másik repülőhöz használni.
A berendezéseket meg lehet hozni-vinni, mert kezelhető méretűek, de mindegyikhez van un. passzport, amit persze meg lehet hamisítani és lehet használni afrikában, csak az ugye nem az egész repülő.
Ha kiállítási darabnak,vagy mászókának megveszel egyet, akkor meg kivülről semmi nem látszik ebből a hatástatlnításból. Lefested szépre, és olyan, mint az igazi.
Ugye ez az egész vita úgy kezdődött pár napja, hogy átvisszük a csehekhez, a frissen vett repülőgépgyárunkba a saját honvédségi An-26-osainkat, ott jól kiglancoljuk feketén és kicsempésszük őket valahogy Afrikába, azért hogy ott valami fiktív ország a saját felségterületén repkedjen velük. No, ezt így nem lehet. Ha cserélgetjük a céget, akkor sem. Ezen a kontinensen ez nem járható út.