A Wizz Air-el történő egyezkedés nem egyszerű, ugyanis ők attól olcsó légitársaság, hogy nincs tartalék-gép talonban. Ha bármelyik járat-géppel műszaki probléma van, akkor vagy lóhalálában történő javítás a megoldás - az utas meg vár és szentségel - ha a probléma megoldása hosszabb távú, akkor törlik a járatot, és ennyi. Tehát ha bármikor kormányzati/honvédségi igény merülne fel szállításra, a Wizz nem tud elővenni plusz gépet sehonnan - legalábbis jelenleg. A dolog nyilván megoldható a Wizz-en keresztül, de ennek a felmerülő költségeit nem lehet beépíteni az utas-jegyárba, mert a cég azonnal versenyképtelen lenne a többi "fapados" légicéggel szemben! A megoldás - mármint bármikor rendelkezésre álló gép/ek - tehát mindenképpen gépvásárlást és állami/költségvetési pénzt igényel, vagy esetleg olyan kedvezményt, hogy a céget ismerjék el nemzeti légitársaságnak, annak minden előnyével együtt (ennek eddig voltak komoly, de nem teljesített állami feltételei, pl. hogy "majd ha itthon adóztok!", mármint vagy a cég, vagy a bejelentett alkalmazottak ; ha viszont ezt teljesítik, talán ez is a versenyképesség rovására mehet, szóval nem egyszerű az ügy).