Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
piratvitorla!
Repülési költsége sokkal magasabb.
1 C130 bekerülési költségéből, több kisebb gépet lehet venni.
-Meg tudnak tölteni érdemben, állandóan, itthoni megbízásokkal egy C130-at? Mert félig se rakott géppel repülni, máris nem olyan jó üzlet.
-Jó adjuk bérbe persze, ha hasznot hoz, nyisson a honvédéség egy szállítógép flottát amit csak arra tart, h pénzt hoz. Azt nem értem, hogy ha ennyire jó üzlet miért nem vágtak még bele? Hisz látjuk mennyi helye lenne a bevételnek a katonaságánál.
A másik: CN 235 kicsi. Tény. Mégis 19 db üzemel a franciáknál, most vettek 8-at. (Jó, igen van ott a Transall C130, most már A400M is, de a CN 235 is van értelem, jogosultsága)
Aztán ott vannak a törökök, spanyolok, stb, szóval ebből a gépből is adtak el, (persze a nagyobból sokkal többet, tudom) és az egésszel azt akarom mondani, hogy van feladat amire tökéletesen megfelel.
Kis érdekesség. Peru 137 millió dollárért vásárolt 2 db C 27J-t.
Ez az összeg az üzlet összértéke, tehát tokkal vonóval.
Mi mennyiért is akartuk a használt gépeket beszerezni?
<blockquote rel="alfa74">Kis érdekesség. Peru 137 millió dollárért vásárolt 2 db C 27J-t.
Ez az összeg az üzlet összértéke, tehát tokkal vonóval.
Mi mennyiért is akartuk a használt gépeket beszerezni?
Bocs, kicsit off, de annyiszor beszéltünk már arról, hogy mivel repkedhetenek a kormánytagok. Erről valami:
"így többek közt a magyar kormány tagjai is használják, pláne, hogy a Honvédség kivénhedt An-26-osain kívül nincs dedikált kormánygép."
http://www.origo.hu/techbazis/20131125-maganrepulon-nem-hanynak-a-turbulenciatol-milliardosok-legjobb-business-jetei.html
Ez a bizonyosság lepett meg,hogy civil sugárhajtású lesz...
Szerintem ez egy augusztusi riport, de csak most jelent meg. Akkor mindenki ugy tudta hogy Bae146 lesz.
Sajnos mar Szorad Tamas sem jar ide hogy megmondja.
A masik lehetoseg hogy a valasztasok utan megis mindent megvalositanak: lesz Bae146 es AW139.
Későbbi időpontban,és 2014-bven nem szerepel.
<blockquote rel="antigonosz">Későbbi időpontban,és 2014-bven nem szerepel.