Piratvitorla
<div>
Azért kell lecserélni az Ancsákat, mert:
Nem kell..
- lassan 40 évesek. Igaz repülnek más típusok 40 év felett, de nem érdemes ilyen szempontból összehasonlítani a típusokat. (Egyébként nem minden C-130, KC-165 stb repül 50 öves koráig…). Ráadásul a típus a típust kiképzésre is használják, ami kiemelten igénybe veszi a sárkányszerkezetet…
Ez nem indok..Miért nem rúgják ki a fakezűeket?? És meddig kell még képezni a pilcsiket? A végtelenségig? Egyszer csak megtanulnak rendesen leszállni, a többi meg miért veszi igénybe annyira a gépet? Az immelmannt, meg a dobott orsót is gyakorolni kell?
- Kicsi az An-26 utazó sebessége. Ez azt jelenti, hogy ugyanannyi idő alatt kisebb távolságot tehet meg, így gyakrabban kell leszállni tankolni. Ráadásul a leszállás/felszállás veszi el a legtöbb rep. idő és ekkor fogy nagyon sok tüzelőanyag (pl. az utazómagasságba emelkedés során.)
A többi légcsavarosnak is kb ennyi a kategóriában, a c-130 nem ez a kategória. Nem 4-5 ezres utakra tervezték ezt a gépet.
- Kicsi az utazómagasság. ezáltal nagyobb a tüzelőanyag fogyasztás, szembeszél esetén nem lehet kedvezőbb magassára emelkedni. A hegyek átrepülése gyakran gondot okoz. A papírformát 35 öves gépek nem képesek hozni…
És hátszél esetén? Akkor venni kell An-26-osokat?
Papírforma...: a szárnya változott 35 év alatt (sokat nem
, a vezérsíkok, a törzs ? Az ablakok?
JÉÉÉÉ, a hajtóművek! Azok helyett nem lehet újabbakat rátenni?
A hegyek: akkor kerüld ki bazdmeg a hegyeket.......rengeteg hegy van 7000méter fölött...
Azok a hülye németek nem tudták 40 éve, hogy mekkora hegyek vannak. A béna C-160asuk is csak 8000 méteres hegyeket tud átrepülni, az idióta spanyolok is csak 8000-re tervezték a cn-235-öt. Haló, mindenki aki cn-235öt vett dobja ki őket!!! Nekimegy a Himalájának! Vegyetek u-2-eseket!!
És szted mennyivel kell minimum repülni 8-9000-ezren , hogy engedjék??
Mikor Fairfordba kellett repülni akkor ez nem volt gond??
- Alacsony terhelhetőség. Különösen, ha tele kell tankolni.
1:Hát erre tervezték.
2:Ez úgy kb minden repülőgépnél így van, ami üzemanyaggal működik....
- Kicsi hatótávolság. fentebb említettem…
Fentebb említettem erre tervezték.
- Ötfős személyzet: gazdaságtalan.
Civilek nem öten repülik a típust.
- Nincs modern önvédelmi rendszer.
És melyikbe raknak a gyárba, ha nem kéred?
Vegyél egy rendszert és rakd bele. Lehet kapni, a többi csak szegecs, lemez meg kábelek kérdése.
- Gazdaságtalan üzemeltetési rendszer. Hagyományos keleti, nem állapot szerinti.
Térjél át másik rendszerre.
- Elavult elektronika, bár a modernizáció sokat javított, de még így is sok mindent kéne módosítani…
Igen : HUD, színes kijelzők esetleg 220/380volt?
Hirtelen ennyi jutott eszembe
Hirtelen ennyi válaszom volt.
üdv
</div>