phoenix.
"A korábban említett belső infókat, amiket részben elmondtam, az támasztja alá, hogy bent dolgozom és napi kapcsolatban vagyok a gépekkel. Mint mondtam,ennél többet nem mondhatok és nem is fogok. Az, hogy bent dolgozom, épp elég alátámasztás, azt hiszem.
Te jössz. Mivel támasztanád alá az állításokat? Legalább árnyaltan, de áruld már el, hogy ha netán igazad van, akkor azt honnan veszed. Mert ha igazad van, akkor nekem (/nekünk melósoknak, mérnököknek) hazudnak a feletteseink."
Az , hogy Te "bent" dolgozol nekem nem mond semmit. Mi az, hogy "bent, meg belső info"?
Ez nekem semmit nem támaszt alá.
Feltettem neked egy egyszerű kérdést, már kétszer, amire nem válaszoltál:
"hogy le fog járni a gépek üzemideje. A naptári mindenképp, de az aktív használat miatt a sárkány üzemideje is vészesen fogy"
"És melyik meghosszabbítását tagadta meg az ukrán gyártó??"
Na erre légyszi válaszoljál nekem.
Mondjuk ilyen választ tudok elfogadni, hogy:
Ezek a magyar An-26 szét vannak repülve, 35év a naptári idejük (nem tudom), ez lejár idén dec 31-el, tovább nem lehet hosszabbítani, mert jan 12-én a levegőben fognak szétesni. Ezt mondta a gyár, a magyar üzemeltető sokadik kérésére. Vagy ue. repült órákra levetítve...
Vagy azt, hogy a gyár ilyen választ adott: hogy rendben, tessék idehozni Ukrajnába a gépeket, majd mi szépen felmérjük érdemes-e még nagyjavítani és mennyibe kerül, és önök eldöntik, hogy kell-e vagy nem....Mivelhogy mi már rég áttértünk áll. szerinti üzemeltetésre.
Mi meg úgy döntöttünk, hogy ez nekünk nem jó, mert:...............................akármi.(nem tud hegyeken átrepülni
)
Amire alapozom a feltevéseim:
3perc alatt lehet találni 40éves gépeket.
Indiai An-32-ők modernizálása stb.
Végső érv: Ha-lix.....
Gondolom a gyárnak nem érdeke, hogy leállítson olyan gépeket, amik még jók, mint ahogy az sem, hogy meghosszabbítson olyan gépeket amik bármikor széteshetnek.
PL:
Since the type was initially designed for only occasional military use, original An-124s were built with a projected service life of 7,500 flight hours with possibility for extension. However many airframes have flown more than 15,000 flight hours. In response to complaints by commercial users, the <i>An-124-100</i> version has been built since 2000 with an improved service life of 24,000 hours. Older airframes are being upgraded to this standard