@formosa1
najó , most elég sok dolgot letudnék írni mert nem értelek , de visszafogom magam ,FOGD már fel hogy ez nem megalománia
ad1.)
abból indulsz ki ami a max adat, már leírták hogy az hogy mennyit vihet milyen távra borzasztó sok dologtól függ, ilyen téren egyszerűbb játszani egy olyan géppel ami 19 tonnát visz (lásd Herky) mint egy olyannal ami 5 és felet (lásd ancsa) vagy 13-at (lásd C-27)
ad2.)
az szintén nem nagyon elhanyagolható hogy most pl mit is akar az MH , ha komolyan gondolják ezt a tankeres dolgot akkor alapból off sok sok gép így a C-27 is , marad ami normális a KC meg a Herky , a C-295 NEM lenne erőlépés , az kb egy modernebb ancsa , annyi az eltérés hogy 9 és fél tonnát tud vinni max de ugyanúgy szűk és kicsi.
ad3.)
mi az hogy nem ők hanem mi fizetjük az árát? te miről beszélsz ??? földi kiszolgáló vagy vagy mi ? ha igen az sem nagyon kifogás,de ez érdekel hogy itt mire gondoltál.
ad4.)
szintén nem elhanyagolható hogy sokan megértsék hogy most megint sok sok évre előre veszünk gépet, gondolni kell mi lesz 20-25 év múlva , garantálom hogy nem lesz elég egy olyan gép ami éppen hogy leváltja az ancsát méretben
ad5.)
látom a kedvenc szavad ez a megalománia csak nem vagy tisztában a mértékével ebben a témában , AZ lenne megalománia ha itt arról beszélnénk hogy legyen kecsón 8db C-17-es vagy A400-as , na az megalománia , felesleges és értelmetlen is lenne
ad6.)
Igazad van abban ( de már le lett írva) hogy sokszor nem előnyös Herky nagyságú gépet küldeni mindenhova, de mi szerintem nem vagyunk abban a helyzetben hogy 2 rámpás típust tartsunk, ami mondjuk megoldaná ezt a problémát de mivel sanszosan egy típus lesz ezért INKÁBB maradjon hely a gépekbe mint ne legyen elég egyáltalán
ad7.)
Senki nem mondta hogy a KC meg a C-27 egy szar gép, mindkettő kiváló de ha már megadatott az a lehetőség hogy VÉGRE van pénz hogy normális gépet vegyünk a"fejlődés és képességfejlesztés" nevében akkor használjuk már normálisan , kb olyan ez mintha lenne egy régi ladád és te most azon vacillálnál hogy trabantra vagy moszkvicsra cseréled a te személetedben , pedig simán vehetnél mondjuk egy opelt vagy mást tök mindegy csak egy példa volt az opel. Erre most van pénz , ki tudja mit hoz a következő 10-20 év , lennie kell normális szállítókapacitásunknak. Nem elég az (de ez is ellett már mondva jó sok ember által- Benő,Rezsiröfi stb) ott a NATO és majd megvédenek minket meg majd úgy is ott lesznek bajban a C-17esek Pápán. Kell rendes saját technika mindenből és a rendes alatt itt modernt ,megfelelőt, hatékonyt és mindenek előtt elegendőt értek.
najó , most elég sok dolgot letudnék írni mert nem értelek , de visszafogom magam ,FOGD már fel hogy ez nem megalománia
ad1.)
abból indulsz ki ami a max adat, már leírták hogy az hogy mennyit vihet milyen távra borzasztó sok dologtól függ, ilyen téren egyszerűbb játszani egy olyan géppel ami 19 tonnát visz (lásd Herky) mint egy olyannal ami 5 és felet (lásd ancsa) vagy 13-at (lásd C-27)
ad2.)
az szintén nem nagyon elhanyagolható hogy most pl mit is akar az MH , ha komolyan gondolják ezt a tankeres dolgot akkor alapból off sok sok gép így a C-27 is , marad ami normális a KC meg a Herky , a C-295 NEM lenne erőlépés , az kb egy modernebb ancsa , annyi az eltérés hogy 9 és fél tonnát tud vinni max de ugyanúgy szűk és kicsi.
ad3.)
mi az hogy nem ők hanem mi fizetjük az árát? te miről beszélsz ??? földi kiszolgáló vagy vagy mi ? ha igen az sem nagyon kifogás,de ez érdekel hogy itt mire gondoltál.
ad4.)
szintén nem elhanyagolható hogy sokan megértsék hogy most megint sok sok évre előre veszünk gépet, gondolni kell mi lesz 20-25 év múlva , garantálom hogy nem lesz elég egy olyan gép ami éppen hogy leváltja az ancsát méretben
ad5.)
látom a kedvenc szavad ez a megalománia csak nem vagy tisztában a mértékével ebben a témában , AZ lenne megalománia ha itt arról beszélnénk hogy legyen kecsón 8db C-17-es vagy A400-as , na az megalománia , felesleges és értelmetlen is lenne
ad6.)
Igazad van abban ( de már le lett írva) hogy sokszor nem előnyös Herky nagyságú gépet küldeni mindenhova, de mi szerintem nem vagyunk abban a helyzetben hogy 2 rámpás típust tartsunk, ami mondjuk megoldaná ezt a problémát de mivel sanszosan egy típus lesz ezért INKÁBB maradjon hely a gépekbe mint ne legyen elég egyáltalán
ad7.)
Senki nem mondta hogy a KC meg a C-27 egy szar gép, mindkettő kiváló de ha már megadatott az a lehetőség hogy VÉGRE van pénz hogy normális gépet vegyünk a"fejlődés és képességfejlesztés" nevében akkor használjuk már normálisan , kb olyan ez mintha lenne egy régi ladád és te most azon vacillálnál hogy trabantra vagy moszkvicsra cseréled a te személetedben , pedig simán vehetnél mondjuk egy opelt vagy mást tök mindegy csak egy példa volt az opel. Erre most van pénz , ki tudja mit hoz a következő 10-20 év , lennie kell normális szállítókapacitásunknak. Nem elég az (de ez is ellett már mondva jó sok ember által- Benő,Rezsiröfi stb) ott a NATO és majd megvédenek minket meg majd úgy is ott lesznek bajban a C-17esek Pápán. Kell rendes saját technika mindenből és a rendes alatt itt modernt ,megfelelőt, hatékonyt és mindenek előtt elegendőt értek.