A SAC C-17 flottája mennyire van kihasználva / leterhelve?
Én úgy tudom, hogy lett volna még igény 1-2 C-17-esre, de megszűnt a típus gyártása.
Én úgy tudom, hogy lett volna még igény 1-2 C-17-esre, de megszűnt a típus gyártása.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Pedig, ha a többször is felröppent (Simicskó/Benkő) légi utántöltési képességet is nézzük, a CASA és a Spartan kiesik a versenyből
Az az érdekes hogy eddig csak használtakat vettünk. Az Airbus és a Falcon is az. Én C- 295-re tippelek, csak a használt dolgok kavarnak be, még az is lehet C-160 lesz pár évre?Ja, és azt se felejtsük el, hogy bármit is veszünk szállítógépnek, az megint kb. 25-35 évre szól!! Szóval nem kellene valami olyanba ölni a pénzt, hogy 10-15 év múlva megint csak a szenvedés meg a kínlódás legyen vele!
Még lett rá megrendelés nem gyártják még? Csak be lett lengetve a gyártás beszüntetése. Vagy legyártott pár darabot a gyár saját szakállra, és ezzel keverem??A SAC C-17 flottája mennyire van kihasználva / leterhelve?
Én úgy tudom, hogy lett volna még igény 1-2 C-17-esre, de megszűnt a típus gyártása.
A repülősök istene, Ikarosz mentsen meg minket az A-400-tól. Egyrészt rohadt drága, másrészt nagyon úgy tünik, hogy konstrukciós problémák is nehezítik az üzemeltetését, ezért friss, éppcsak bejáratott tipus létére brutál gyenge a hadrafoghatósága/üzemképessége.Olvastam itt az A400-ról és pironkodva bevallom, hogy beszerzés/logisztika és politika szempontjából nekem is az a legszimpatikusabb, de ká nagy. Ha azt vesszük, hogy három Ancsa ellátta szőr mentén a szállítási feladatokat, akkor kapacitástöbbletre lehet saccolni az A400-zal. Persze nekem is egyből eszembe jutott a bérbeadás. Okéé, de kinek? Akiknek a környéken esetleg jól jöhet, azoknak szintén túl nagy (elképzelem, ahogyan a magyar A400-as körbejár egyszerre több kisméretű szállítmánnyal, mint a tejesautó. ), akiknek meg méretben jó, azoknak meg van saját. Arról nem is beszélve, hogy Pápán települve van a nehéz szállítási kapacitás.
Paraszti logikával, nulla utánajárással én erre jutottam.
(Tudom, hogy nem A400-ról írtál, csak a méret és bérbeadás téma miatt kapcsolódik.)
Törzs-keresztmetszetét nézve a C-295 elég karcsú (benézhettem anno Kecsón), inkább utasszállítónak felel meg, arra meg ugye van a két Airbus. A C-160-ak meg még az Acsánál is régebbiek, és rendesen szét is vannak repülve, azokkal csak tovább húznánk a szenvedést.Az az érdekes hogy eddig csak használtakat vettünk. Az Airbus és a Falcon is az. Én C- 295-re tippelek, csak a használt dolgok kavarnak be, még az is lehet C-160 lesz pár évre?
Ha csak nem igernek be fut fat bokrot airbusek, en nem tudom elkepzelni hogy a c295-ot rendeljuk be. korabban valaki emlitette, hogy a csehek sem veletlenul szemezgetnek a kc390 beszerzessel a jelenlegi flotta mellett.. egyszeruen semmi erdemi nem fer abba a gepbe.
Még egy jó adag Taurus-t megszankciózhatnának rajtunk, Gripenre meg valami Rába alvázraMikor is lesz az EP választás, májusban? Ha ott nem úgy alakulnak az erőviszonyok, ahogy a vezér tervezi, akkor lehet hogy még A400M-et is venni kell majd a tankok és a helikopterek mellé, hogy ne érezzék indokoltnak a mindenféle szankciókat....)
Valamiért még is vettek még két C-295-öst a csehek a meglévő 4 mellé.... a KC-390-ről pedig még mindig nem írtak alá semmit, pedig részegységeket gyártanak hozzá.
C160 szerintem nem lesz, volt egy cikk valamikor régen, hogy a németeknél is alig pár darab bevethető aztán azokkal szívnak addig amíg az a400 le nem váltja őket valami 2020 táján. A franciák is már ki akarják dobni végleg.Az az érdekes hogy eddig csak használtakat vettünk. Az Airbus és a Falcon is az. Én C- 295-re tippelek, csak a használt dolgok kavarnak be, még az is lehet C-160 lesz pár évre?
Hát az ancsát c27-re cseréljük akkor kb egy hangyafarokkal lettünk előrébbCsalódnék, ha C295 lenne, mert valóban ez nem az, mint amit kommunikálnak. Ejtőernyős deszantot gyorsan ugratni jó, meg apróságokra vinni, mint az Ancsával (láthattuk pár Mavericket meg MK-t cipelni éleslövészetre), de ennél bizony nagyobb kell. Herkules, KC és C27 közül tippelnék, ezekből is inkább az első kettőre...
Hát az ancsát c27-re cseréljük akkor kb egy hangyafarokkal lettünk előrébb
óóóóóó Isten mentsen minket attól a csodától az öregebb mint az ancsa és majdnem öregebb mint a herky + a németeknél is alig pár bevethető és nem hallottam róla jó dolgokat, elég nagy öngól lenne szerintem, jöjjenek azok a super herky-k aztán valami fasza légvédelem utána meg IFV-k meg a többi cucc aztán haladjunkAz az érdekes hogy eddig csak használtakat vettünk. Az Airbus és a Falcon is az. Én C- 295-re tippelek, csak a használt dolgok kavarnak be, még az is lehet C-160 lesz pár évre?
A C-27 kétszer akkora, mint az Ancsa, ami bőven elég. A Herky 3 és félszer lenne nagyobb, ami már a megalomán idióták vágyálma. - Akik persze röhögnek az egészen, mert nem ők, hanem mi fizetjük az árát...!Hát az ancsát c27-re cseréljük akkor kb egy hangyafarokkal lettünk előrébb
A C-27 kétszer akkora, mint az Ancsa, ami bőven elég. A Herky 3 és félszer lenne nagyobb, ami már a megalomán idióták vágyálma. - Akik persze röhögnek az egészen, mert nem ők, hanem mi fizetjük az árát...!
Amúgy szó se róla...a C-27J klassz kis gép. Az Olaszok múlt év vége óta kínálgatnak olyan tengeri járőrgép változatot aminek a szárnya alatt van függesztő pilon.A C-27 kétszer akkora, mint az Ancsa, ami bőven elég. A Herky 3 és félszer lenne nagyobb, ami már a megalomán idióták vágyálma. - Akik persze röhögnek az egészen, mert nem ők, hanem mi fizetjük az árát...!