Mondom, a rendszerben nincs semmi bonyolult, bármelyik gyár össze tudná legózni, be tudná üzemelni, épp a sisakot kell összerakják hozza X kilóra. Te másfél kilósról beszélsz, de mi lett volna ha egy kilóban határozzák meg a max tömegét? Akkor még 10 évig nem beszélhetnénk 500 gramm miatt sisakdisplayről, amíg a fejlesztéssel oda nem érnek? Vagy ha 1800 gramm lett volna a target, akkor már rég készlenne?Ja, mindössze csak annyit változtat, hogy sisakba épített HUD-rendszer még mindig kissé "hézagosan-ritkásan" fordul elő a vadászgép-típusokon, merthogy itt nem a NINCS-et kellene megmagyarázni, hanem a VAN-t megépíteni és átadni a pilótáknak. Tudod ez olyan, mintha egy másfél tonnás komolyabb méretű családi kocsit kellene megcsinálni 300 kilóban, mert valakiknek valahol olyanra lenne szükségük. Lehetne magyarázni hogy nem nagy kunszt, hiszen típusok tucatjai futnak tízezerszám az utakon, 300 kilóban mégse tudják megcsinálni. Aztán akinek 300 kilós kellene annak rohadtul mindegy a duma hogy miért nincs, ha egyszer nincs, neki a lényeg a NINCS!! Mint ahogy jelenleg a világ vadászpilótáinak nagy százalékára is ez a jellemző.