Amikor az oroszok egy alaposan felrakétázott Szu-35-össel repültek demót 1994-ben. Érdekesség, hogy a T-10M fő demópilótája Viktor Pugacsov volt, de ezen az ersón már az a Vjacseszlav Averjanov szerepelt, aki később, 1999-ben előszőr mutathatta be a Szu-30MKI-t Párizsban addig a bizonyos katapultálásig. Érdekes, hogy innentől fogva nem elkaszálás lett a jussa, hanem még rengeteg MAKSz-on szerepelt (láttam
), majd egy időre eltűnt. Hogy aztán 2013-ban és 2015-ben is ő meg a fia repülhessenek a közönség nagy örömére.
A Szu-35-össel, illetve a belőle átalakított Szu-37-essel, ami később szintén Szu-35-ösnek visszanevezve és visszaalakítva repült sokfelé a világban, szintén sokat műsorozott az a Jurij Vascsuk, aki szintén repülte a Szu-30MKI demókat (láttam...
). Neki a 2002-es év nem volt kimondottan szerencsés. Áprilisban, mint kiváló műrepülő (is) Zsukovszkijban egy Szu-29-est készült berepülni, amikor is az a felszállás közben leszakadt a csűrője, kiszaladt, átvágódott, majd széttört. Vascsuk kezét és lábát is eltörte, kórházba került. De nyáron már vissza is térhetett a műrepülő versenysportba, amit követően decemberben a 711-es Szu-35-össel (ez volt a Szu-37-es) katapultálni kényszerült, lévén annak meg a komplett jobboldali vízszintes vezérsíkja hagyta el a gépet, anyagfáradásból kifolyólag. Az öreg amúgy elég szívós, mert túl a hatvanon is bátran repked hol Szu-35Sz-el, hol a PAK-FA-val.