
Akkor itt is megkérdezem.
Valaki tudja pontosan,hogy hány darab SZU-27SzM3(az SzM1 és SzM2 annyira nem érdekel mert azok alig jelentenek valós előrelépést az SZU-27Sz-hez képest elektronikailag),SZU-35Sz és SZU-30SzM van az oroszoknak(ha valaki hozzácsapja a SZU-30M2-ket is azt megköszönöm bár amennyire el tudok igazodni Szuhojéknál ezek eléggé korlátolt elektronikával bírnak az SzM-hez képest)?
Azért se a Szu-30SzM-et, se a Szu-30M2-est nem kell annyira elavultnak/korlátoltnak tekinteni a Szu-27SzM3-ashoz képest.
Én eddig azt hittem, hogy fordított reláció van, hogy egy Sz-27SzM3 közelébe sincs egyetlen multirole leszármazottnak sem...Azért se a Szu-30SzM-et, se a Szu-30M2-est nem kell annyira elavultnak/korlátoltnak tekinteni a Szu-27SzM3-ashoz képest.
Én eddig azt hittem, hogy fordított reláció van, hogy egy Sz-27SzM3 közelébe sincs egyetlen multirole leszármazottnak sem...
Az SzM3 tudtommal még mindig mecha legyezésű radarral bír, ami alapvetően más képességet takar, mint bármelyik PESA radar is...Az SzM3 elvileg egy potens gép épp csak nem nagyon lehet tudni mit takar a valóságban az,hogy SzM1,SzM2 vagy SzM3.
Ami talán gyenge pontja lehet az a radar ami emlékeim szerint nem új típus csak a régi modernizálása(mint M2-nél).
Az SzM3 tudtommal még mindig mecha legyezésű radarral bír, ami alapvetően más képességet takar, mint bármelyik PESA radar is...
Az SzM3-nak van SAR képessége PGM használattal?
Tudtommal N001V radar van benne, ami elvileg IRBIS modifikáció.
De az a radar már képes A2G üzemmódra?!
Megmondom őszintén, nekem csak most tűnt fel, hogy az összes Szu-27SzM és SzM3-as függőleges vezérsíkján az oldalkormány felső sarkában egy jóküra rátétlemezes megerősítés van:
![]()
Éredekes, hogy a hagyományos Szu-27-esekre, még a mostanában nagyjavítottakra se került fel ez a módosítás.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..