M
molnibalage
Guest
Ami még fontosabb, gyakorlat is kell hozzá. Az repült óra. Az meg pénz. Sok. Ha az ember valódi képességet akar. Vannak fent neten videók, ahol MiG-31-gyel néhe 10 perceket szenvedtek a kontakttal és a kosár néha odavert a kabin plexinek is. Ha nem gyakorolják, akkor ez a vége. Tökmindegy, hogy milyen nemzetiségű a pilóta. Ugyebár volt a Sivatagi Vihar esete, ahol a 8 db olasz Tornado (igaz, viharos időben) gépről egynek sikerült a csati. Egyedül repült a célig, ahol annak rendje és módja szerint le is lőtték...A légitankoláshoz nemcsak tankolócső kell egy vadászgépen, hanem megfelelő mennyiségű tankergép is!! Szergejnek az USA/NATO-hoz képest elhanyagolható a tanker-kapacitása, és komoly háború esetén szerintem először a stratégiai bombázók, másodszor a MiG-31-ek mint stratégiai védelmi vadászok vehetnék igénybe, mindenki más csak ezután - jöhetne, ha lenne több kapacitás. Szerintem ezért (is) bánnak takarékosan ezzel.
(A visszafordult gépekkel koordinált zavarással lehet, hogy nem ez történt volna, persze ezt soha nem tudjuk meg már....