M
molnibalage
Guest
Ami még fontosabb, gyakorlat is kell hozzá. Az repült óra. Az meg pénz. Sok. Ha az ember valódi képességet akar. Vannak fent neten videók, ahol MiG-31-gyel néhe 10 perceket szenvedtek a kontakttal és a kosár néha odavert a kabin plexinek is. Ha nem gyakorolják, akkor ez a vége. Tökmindegy, hogy milyen nemzetiségű a pilóta. Ugyebár volt a Sivatagi Vihar esete, ahol a 8 db olasz Tornado (igaz, viharos időben) gépről egynek sikerült a csati. Egyedül repült a célig, ahol annak rendje és módja szerint le is lőtték...A légitankoláshoz nemcsak tankolócső kell egy vadászgépen, hanem megfelelő mennyiségű tankergép is!! Szergejnek az USA/NATO-hoz képest elhanyagolható a tanker-kapacitása, és komoly háború esetén szerintem először a stratégiai bombázók, másodszor a MiG-31-ek mint stratégiai védelmi vadászok vehetnék igénybe, mindenki más csak ezután - jöhetne, ha lenne több kapacitás. Szerintem ezért (is) bánnak takarékosan ezzel.
(A visszafordult gépekkel koordinált zavarással lehet, hogy nem ez történt volna, persze ezt soha nem tudjuk meg már....
)motor tuningolásánál,hogy minél jobb legyen a gázok áramlása.Ugye a szívócsatornában pont középen van az a fránya szelepszár,és addig méricskélték az áramlást,hogy a durva felületű szeleppel lett a legjobb.Lehet Iván is azért csinálta hupnisra,hogy ott megmaradjon némi levegő,és könnyebben áramoljon a levegő,a levegőn,mint a lemezen.

