Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
[/QUOTE]Igen, nekem is feltűnt az R-77-1-es. Nem is a behajtható aero "vezérsík", hanem az, hogy ezek szerint már nem csak a Hotivolo-i ezred kapott belőle, hanem szép csendben a 22. GvIAP. is Centralnaja Uglovaján.
Mert a bemutató ott volt dec. 7.-én. -15 fokban, erős szélben, kb 1.000 érdeklődő előtt, akiket az ott készült videók alapján nem csak a statikus sorra engedtek be, és kordon mögül nézhették a repülést, hanem karnyújtásnyira lehettek a guruló gépektől. Sőt leállítás után a kiszálló pilóták éppen csak aláírták a rep. lapot, és máris pacsiztak, fényképezkedtek a nézőkkel!
A Szokoli Rosszii köteléket egyébként 4 Lipecki-i berepülőpilóta alkotja, akik Szu-35Sz-szel nem csak szoros köteléket repülnek, de egyéni bemutató is van a programban kobrával, haranggal. De a fő attrakciójuk a géppár - géppár elleni légiharc manőverek bemutatása 100 m-es minimum magassággal.
És még egy érdekesség: A 22. GvIAP. állománya MiG-31 (24 db BSzM, 4 db BSz, 2 db B), Szu-35Sz (13 db) és Szu-30M2 (4 db). De a bemutató alkalmával ezeken a típusokon, és 1-1 konzervált Szu-27SzM-en és Szu-27UB-n kívül volt a statikus soron 1 Szu-30SzM is. Mégpedig kék 51-es oldalszámmal, ami arra utal, hogy az ezred gépe. (A Keleti Katonai Körzetben a 22. GvIAP. az egyetlen vadász(bombázó) alakulat, ami kék oldalszámot használ.) Az oldalszám is beleillik az ezred gépeinek számsorába. Szóval azt hiszem ennél az ezrednél is rendszeresítik a Szu-30Szm-et.
"K-77M és a k-74m2 rakétával"A baj nem kicsi! Ezek szerint sehol nem tartanak még a K-77M és a k-74m2 rakétával
Érdekes hogy míg minden külföldi oldal is csodának tekintik az r-37M és a Dagger rakéta integrációját a Su-57 addig az előbb említett két fő fegyvert valahogy figyelmen kívül hagyja mindenki![]()
mixed air groups consisting of expensive “invisibles” intended for strikes from large distances, and cheaper planes
Hogy egy hadrendben sem álló gép mit keres a listát számomra eleve röhejessé teszi az egészet. Ez valahol a turbo rágó és autóskártya szint alatt van.In April 2017, the Global Conflict portal reported on the rating of modern fighter aircraft. Topped the list of domestic multi-purpose aircraft T-50 (Su-57), and on the lowest, tenth position was the American F-16. The second place went to the F-22, third and fourth - the Su-35, which in America is considered "deadly" when meeting with most NATO aircraft, and the Su-30MKI. The fifth and sixth positions are given to the French Rafal and the European Typhoon, the seventh to the F-35, and the eighth and ninth to the Swedish Grippen and the Russian MiG-35.
Kár, hogy nincs hahotázó emoji.
Csak nem egy pilóta kavarta le egy nap alatt a 9000 km-t?
"K-77M és a k-74m2 rakétával"
Most ezek miért lettek "K"-k, ha eddig "R"-ek voltak?
Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.
Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.
Eleve nem értem a kommentet. A "H" rakéták azok a levegő föld rakéták. A légiharc rakéták, azok R-szám típusjelzéssel bírnak. Valahol mindig agyfaszt kapok attól, amikor hadrendbe, csapatoknál levő rakétákra K-xy-ként hivatkoztak, ez leggyakrabban a K-13-mal fordul elő.Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.
Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.
A HTÖ elején erről az orosz nevezéktanról is szó esik. Röviden, tévedni tetszik, ahogy Allesmor is leírta. Azért beidézem az idevágórészt.Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..