Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Chemtréééééééééééééééééééééééééééééél.
[/QUOTE]Igen, nekem is feltűnt az R-77-1-es. Nem is a behajtható aero "vezérsík", hanem az, hogy ezek szerint már nem csak a Hotivolo-i ezred kapott belőle, hanem szép csendben a 22. GvIAP. is Centralnaja Uglovaján.
Mert a bemutató ott volt dec. 7.-én. -15 fokban, erős szélben, kb 1.000 érdeklődő előtt, akiket az ott készült videók alapján nem csak a statikus sorra engedtek be, és kordon mögül nézhették a repülést, hanem karnyújtásnyira lehettek a guruló gépektől. Sőt leállítás után a kiszálló pilóták éppen csak aláírták a rep. lapot, és máris pacsiztak, fényképezkedtek a nézőkkel!
A Szokoli Rosszii köteléket egyébként 4 Lipecki-i berepülőpilóta alkotja, akik Szu-35Sz-szel nem csak szoros köteléket repülnek, de egyéni bemutató is van a programban kobrával, haranggal. De a fő attrakciójuk a géppár - géppár elleni légiharc manőverek bemutatása 100 m-es minimum magassággal.
És még egy érdekesség: A 22. GvIAP. állománya MiG-31 (24 db BSzM, 4 db BSz, 2 db B), Szu-35Sz (13 db) és Szu-30M2 (4 db). De a bemutató alkalmával ezeken a típusokon, és 1-1 konzervált Szu-27SzM-en és Szu-27UB-n kívül volt a statikus soron 1 Szu-30SzM is. Mégpedig kék 51-es oldalszámmal, ami arra utal, hogy az ezred gépe. (A Keleti Katonai Körzetben a 22. GvIAP. az egyetlen vadász(bombázó) alakulat, ami kék oldalszámot használ.) Az oldalszám is beleillik az ezred gépeinek számsorába. Szóval azt hiszem ennél az ezrednél is rendszeresítik a Szu-30Szm-et.
"K-77M és a k-74m2 rakétával"A baj nem kicsi! Ezek szerint sehol nem tartanak még a K-77M és a k-74m2 rakétával
Érdekes hogy míg minden külföldi oldal is csodának tekintik az r-37M és a Dagger rakéta integrációját a Su-57 addig az előbb említett két fő fegyvert valahogy figyelmen kívül hagyja mindenki
mixed air groups consisting of expensive “invisibles” intended for strikes from large distances, and cheaper planes
Hogy egy hadrendben sem álló gép mit keres a listát számomra eleve röhejessé teszi az egészet. Ez valahol a turbo rágó és autóskártya szint alatt van.In April 2017, the Global Conflict portal reported on the rating of modern fighter aircraft. Topped the list of domestic multi-purpose aircraft T-50 (Su-57), and on the lowest, tenth position was the American F-16. The second place went to the F-22, third and fourth - the Su-35, which in America is considered "deadly" when meeting with most NATO aircraft, and the Su-30MKI. The fifth and sixth positions are given to the French Rafal and the European Typhoon, the seventh to the F-35, and the eighth and ninth to the Swedish Grippen and the Russian MiG-35.
Kár, hogy nincs hahotázó emoji.
Csak nem egy pilóta kavarta le egy nap alatt a 9000 km-t?
"K-77M és a k-74m2 rakétával"
Most ezek miért lettek "K"-k, ha eddig "R"-ek voltak?
Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.
Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.
Eleve nem értem a kommentet. A "H" rakéták azok a levegő föld rakéták. A légiharc rakéták, azok R-szám típusjelzéssel bírnak. Valahol mindig agyfaszt kapok attól, amikor hadrendbe, csapatoknál levő rakétákra K-xy-ként hivatkoztak, ez leggyakrabban a K-13-mal fordul elő.Tehát ha rendszerbe áll a K(h)-74M2, akkor R-74M2-vé válik.
Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.
A HTÖ elején erről az orosz nevezéktanról is szó esik. Röviden, tévedni tetszik, ahogy Allesmor is leírta. Azért beidézem az idevágórészt.Az orosz terminológiában a kísérleti rakétákat ciril X-el jelölik, amit Kh-nak ejtünk. Ezt "angolosítják" gyakran K-nak. A rendszeresített rakétákat jelölik R-el. Ebből van a kavarc. Szóval egyelőre K(h)-74M2, aztán majd, ha rendszerbe áll R-37M2 lesz.