Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Rövid táblázatos vagy lista formában tök jó lenne egy rövid típusismertető, hogy melyik Szuhoj változat milyen színvonalon és avionikai csomaggal bír.A Szu-30M2-esek ilyen félszerzetek. Kb az első körben modernizált Szu-27SzM színvonalán állnak, de alapvetően kiképzőgépnek használják őket, amolyan UB-pótlékkén.
Rövid táblázatos vagy lista formában tök jó lenne egy rövid típusismertető, hogy melyik Szuhoj változat milyen színvonalon és avionikai csomaggal bír
Már több Szu-35Sz és Szu-30SzM van, mint Szu-27Sz/P vagy UB.
Nem, én azt gondoltam, hogy te ezt tudtad. Azt viszont nem gondoltam, hogy te úgy gondoltad, hogy én úgy tudom, hogy te nem tudod.Gondolod, hogy ezt nem tudtam?
http://rusvesna.su/news/1544882238
Az Ukrán légierő Szu-27-es vadászgépe ma, december 15-én délután 15 óra körül (Kijevi idő szerint) Zsitomir régióban leszállás közben lezuhant, a pilóta meghalt.
https://www.interfax.ru/world/642499
Biztos, mint pilóta próbálta megmenteni a gépet. R.I.P.http://rusvesna.su/news/1544882238
Az Ukrán légierő Szu-27-es vadászgépe ma, december 15-én délután 15 óra körül (Kijevi idő szerint) Zsitomir régióban leszállás közben lezuhant, a pilóta meghalt.
https://www.interfax.ru/world/642499
A lezuhant kék 55-ös oldalszámú Szu-27P 1987-ben készült (gyári száma: 36911021308) és 2015-16 során esett át nagyjavításon a zaporozsjei MiGremont üzemében. A gép pilótája a 43 éves Alekszander V. Fomenko volt, aki idén mindössze 45 órát repült (összesen 482 repült órával rendelkezett).Biztos, mint pilóta próbálta megmenteni a gépet. R.I.P.
https://defence-blog.com/news/pilot-died-in-su-27-fighter-jet-crash-in-ukraine.html
Ez szerintem arra utal, hogy a mostanság az alakulatok készleteibe kikerülő R-77-1-eseknél már a Szu-57-es számára (is) készülő verzió van
A lezuhant kék 55-ös oldalszámú Szu-27P 1987-ben készült (gyári száma: 36911021308) és 2015-16 során esett át nagyjavításon a zaporozsjei MiGremont üzemében. A gép pilótája a 43 éves Alekszander V. Fomenko volt, aki idén mindössze 45 órát repült (összesen 482 repült órával rendelkezett).
Igen 92-től volt a légierő állományában ahol először L-39-el kezdte, majd onnan jutott el a MiG-29-n keresztül a Szu-27-ig. A lezuhant Szu-27P '87-es átadásával amúgy az egyik legfiatalabb példány volt az ukránoknál, mely összesen 824 repülés során 479 órát töltött a levegőben, szóval ez a gép sem volt intenzív használatnak kitéve.De valami 25 év alatt repült összesen 482 órát..