Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Rövid táblázatos vagy lista formában tök jó lenne egy rövid típusismertető, hogy melyik Szuhoj változat milyen színvonalon és avionikai csomaggal bír.A Szu-30M2-esek ilyen félszerzetek. Kb az első körben modernizált Szu-27SzM színvonalán állnak, de alapvetően kiképzőgépnek használják őket, amolyan UB-pótlékkén.
Rövid táblázatos vagy lista formában tök jó lenne egy rövid típusismertető, hogy melyik Szuhoj változat milyen színvonalon és avionikai csomaggal bír
Már több Szu-35Sz és Szu-30SzM van, mint Szu-27Sz/P vagy UB.
Nem, én azt gondoltam, hogy te ezt tudtad. Azt viszont nem gondoltam, hogy te úgy gondoltad, hogy én úgy tudom, hogy te nem tudod.Gondolod, hogy ezt nem tudtam?![]()
http://rusvesna.su/news/1544882238
Az Ukrán légierő Szu-27-es vadászgépe ma, december 15-én délután 15 óra körül (Kijevi idő szerint) Zsitomir régióban leszállás közben lezuhant, a pilóta meghalt.
https://www.interfax.ru/world/642499
Biztos, mint pilóta próbálta megmenteni a gépet. R.I.P.http://rusvesna.su/news/1544882238
Az Ukrán légierő Szu-27-es vadászgépe ma, december 15-én délután 15 óra körül (Kijevi idő szerint) Zsitomir régióban leszállás közben lezuhant, a pilóta meghalt.
https://www.interfax.ru/world/642499
A lezuhant kék 55-ös oldalszámú Szu-27P 1987-ben készült (gyári száma: 36911021308) és 2015-16 során esett át nagyjavításon a zaporozsjei MiGremont üzemében. A gép pilótája a 43 éves Alekszander V. Fomenko volt, aki idén mindössze 45 órát repült (összesen 482 repült órával rendelkezett).Biztos, mint pilóta próbálta megmenteni a gépet. R.I.P.
https://defence-blog.com/news/pilot-died-in-su-27-fighter-jet-crash-in-ukraine.html
Ez szerintem arra utal, hogy a mostanság az alakulatok készleteibe kikerülő R-77-1-eseknél már a Szu-57-es számára (is) készülő verzió van
A lezuhant kék 55-ös oldalszámú Szu-27P 1987-ben készült (gyári száma: 36911021308) és 2015-16 során esett át nagyjavításon a zaporozsjei MiGremont üzemében. A gép pilótája a 43 éves Alekszander V. Fomenko volt, aki idén mindössze 45 órát repült (összesen 482 repült órával rendelkezett).
![]()
Igen 92-től volt a légierő állományában ahol először L-39-el kezdte, majd onnan jutott el a MiG-29-n keresztül a Szu-27-ig. A lezuhant Szu-27P '87-es átadásával amúgy az egyik legfiatalabb példány volt az ukránoknál, mely összesen 824 repülés során 479 órát töltött a levegőben, szóval ez a gép sem volt intenzív használatnak kitéve.De valami 25 év alatt repült összesen 482 órát..
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..