Talán a súlyelosztás miatt.Miéert van a beömlők alatt a második sorban csak két-két bomba három-három helyett?
![]()
Miéert van a beömlők alatt a második sorban csak két-két bomba három-három helyett?
A fékernyő egy adott húzóerő alatt old le?
Egyrészt igen, de itt be se lobbant, hanem úgy fest, szimplán kivetődött és elrepült. Valami elektromos hiba lehet, vagy nem tudom.A fékernyő egy adott húzóerő alatt old le?
Ja, én azt hittem, hogy a pilóta félrenyomott valamit a kabinban. Csak azért lepne meg, mert tudtommal az nem a HOTAS-on van.Egyrészt igen, de itt be se lobbant, hanem úgy fest, szimplán kivetődött és elrepült. Valami elektromos hiba lehet, vagy nem tudom.
Valószínű, hogy félrenyomhatott valamit, de ettől még egyéb hiba is lehetett.Ja, én azt hittem, hogy a pilóta félrenyomott valamit a kabinban. Csak azért lepne meg, mert tudtommal az nem a HOTAS-on van.
A fékernyő egy adott húzóerő alatt old le?
De akkor leoldó gomb az egyben nyitja is? Mert ezt nem értem a leírásod alapján.Nem. A gázkaron van egy gomb, azzal nyitják, egy másik gomb megnyomásával pedig leoldják. Itt a ljotcsik az infravető gombja helyett véletlenül a leoldó gombot nyomta meg, ezért repült el az ernyő. Ha a nyitó gombbal keverte volna össze, akkor az ernyő belobban és leszakad a nagy sebességű nyitás miatt.
A bemutató miatti felfokozott idegállapot, vagy túlterhelés, esetleg pont ellenkezőleg az unalom hatására időnként előfordul ilyesmi. Egyszer egy Vlagyivosztok környéki ezred fiatal pilótája egy unalmas útvonalrepülés során énekléssel szórakoztatta a sturmanját. Csak éppen az SzPU helyett a rádió adásgombját nyomta közben. Ezzel majdnem negyed óráig blokkolta a frekvenciát, és az egész 23. PVO. az ő érces hangját hallgatta. Megúszta fenyítés nélkül, de hónapokig rajta röhögtek, és kiérdemelte a Zsavoronok vagyis Pacsirta becenevet.
Egyébként az ilyen fékernyő eldobás általában nem okoz problémát. Egy átlagos BKC légibázis betonja bőségesen elég hosszú ahhoz, hogy csak kerékfékkel megálljon a gép. Bár szinte mindig nyitják, mert az az utasítás, igazából 1.000 m-nél rövidebb, vagy havas - latyakos leszállópályán van szükség a fékernyőre.
De akkor leoldó gomb az egyben nyitja is? Mert ezt nem értem a leírásod alapján.
Az éneklős sztori haláli.
Orosz VM párhuzamosan a Szu-57 mellet Szu-35Sz gépeket is fog vásárolni 2020 után. Mint ismert 2019 december végén jár le a szerződés 50 darab gyártásáról.
Ezen kívül idén esedékes 36 darab Szu-30SzM megrendelés tartalmazni fogja az AL-41F-1Sz hajtómüveket a gépekhez. Később az összes Szu-30SzM szintén megkapja a Szu-35Sz hajtómüvét.
Köszi. Ez egy igen ritka kivétel.@molnibalage múltkor kérdezted, milyen sűrű, hogy áthajtóművezzenek egy-egy modern típust.
Tessék.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..