Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Én kéremszépen mindent értek, csak a pontos számot nem tudom:)))
Értem, hogy legyártottak X mennyiséget és átadtak Y mennyiséget egyszer és talán Z mennyiséget mégegyszer máshova és aztán mégy gyártottak Q mennyiséget és átadtak V és W mennyiségeket.
Csak egyszerüen nem látom át mert ha legyártottak X mennyiséget azt akát kétszer is átadhatták:D
stb. stb.
 
Mackensen

Legalább magad ne álltasd azzal,hogy érted! :) Ha itt bárki is értené a számokat akkor minden tiszta és világos lenne.
 
Mackensen végül is igen pontosan foglalta össze ezt az egészet.

Megfigyelésem szerint jelnleg összesen ilyen-olyan fokú készültségi szinttel a következő példányok állnak rendelkezésre:

No. 901-902 Szu-35BM proto, Zsukovszkij (Aktyubinszk)
No. 01-04 Szu-35Sz nullszéria (Aktyubinszk?)
No. 05-15 Szu-35Sz (Zsukovszkij-Aktyubinszk-Sagol-KNAAPO gyár-Dzemga)

Az "új" gépek oldalszáma piros 05-12,14,15.
10 gép.
A 14 és 15 mint oldalszám csak tipp.
Mint ahogy az is, hogy ezek közül mi repülőképes már és mi nem még, vagy újra.
 
Mi nem értheto ezen az orosz logikán.:) 2013 decemeberében átadtak 12 drb .2013 gyártásu gépet, amit "papíron" Viktor Bondarev" az orosz légiero parancsnoka vett át. (magyarul nem vett át semmit) Januárban jonnek a hírek, hogy problémák adodtak a gépekkel, ezért további 40 óra tesztrepulést rendeltek el és ezért a gépek egy részét február elején Sojgu látogatásakor adják át hivatalosan,- ami ma volt -TV, újságírok jelenlétében. De ma sem adták át az osszes 12 gépet,mivel mindegyik még nincs átadásra kész állapotban . A számozással kapcsolatban olyan hírek terjedtek el, hogy ez a 2013-as 12 drb gép számozása ismét 01-12 lesz, mivel ezen gépek már aktív repuloszázad részei lesznek Dzemgán.
 
Végül is van benne logika. Ha kétszer adsz át hivatalosan egy gépet, kétszer lesz nagyprotokolingyenzabálás és lerészegedés. Mindezt potyán az állam pénzén:)
 
boki

Ahogy Allesmor Obranna számolta a 4:54 kori kommentjében úgy nincs meg ez a 12 gép sem egyszer pláne nem kétszer.
 
dudi
Látom te sem érted:))) Minden egyes géprol van itt ebben a topikban azt hiszem kép is meg hír is , ha visszalapozol megtalálod. Én sem állítottam , hogy meg van mind a 12 drb 2013-as gép. Így értheto? , vagy megkérdezem másképp mi nem értheto? :)
 
Értem,hogy mit akartok mondani csak a darabszámokban van zavar(és akkor ott vannak még az említett gépek amik gyártás alatt álltak).
 
Én amúgy értem, mint mond boki, de tartok tőle, a trükk a 2013-as évszámban van.

Amikor én azt mondom 2013-as gépek, én a 2013 tavaszáig átadott 05-12-es gépekről beszéltem, amelyek közül a 07-es pl a nyár elején még Párizsban is repült (meg ugye Moszkvában később)

Namost volt itt egy 2013 decemberi 12 gépes átadás is, ami mellesleg betervezett átadás volt, ennek a szériának a készülő példányait fotózták le még az ősszel.

Aztán kiderült, hogy egyrészt ez csak két új gép, a többi decemberben átadott (illetve át nem adott) gép pedig nem más, mint a márciusi sorozat amit visszahívtak.

Boki azt írja, hogy most azért van vadiúj 01-12 sötétszürke gépsorozat piros számmal, mert ezek már a harcoló alakulathoz került 12 darabos kontingenst alkotják.

Ezzel nem is vitáznék, mert nem tudom cáfolni, azonban számomra sanszos, hogy szó sincs 01-12 vadiúj és tökugyanúgy kinéző gépsorozatról, hanem csak a márciusi "ifjakat" buherálják. Akkor viszont nincs 12 gép se. Csak nyolc vagy tíz. És összesen.

Gyanítom, hogy éli életét az állami bürokrácia. A márciusi gépeket ugyanis tényleg nem adta át senki se nagy csindradattával, hanem azok egyszerűen csak megjelentek Zsukovszkijban és Aktyubinszkban és elkezdtek velük repülni. Igy logikus, hogy nekik is jár a szép protokoll esemény.
A másik pedig, hogy a papír sokmindent elbír, igenis át lehet adni 12 gépet úgyis, hogy az csak 4+4+2, jön, megy, éppen építik.
 
Köszi Obranna, nekem nem volt elég ambícióm, hogy végignézegessem a képeket és a számozásokból kiokoskodjam, hogy most hány darab is lehet valójában.
 
Még egy anyag.
http://tvzvezda.ru/news/forces/content/201402120750-hsg6.htm

Ezek a gépek jelentek meg fotokon januárban számokkal
128076-200.jpg

127896-200.jpg

128459-200.jpg


Ezek tegnap:
http://russianplanes.net/images/to131000
/130137-200.jpg
130132-200.jpg


Ez a 07-es pedig részt vett a Párizsi Airshown és a Makszon
127896-200.jpg
 
<i>Amikor én azt mondom 2013-as gépek, én a 2013 tavaszáig átadott 05-12-es gépekről beszéltem, amelyek közül a 07-es pl a nyár elején még Párizsban is repült (meg ugye Moszkvában később)</i>

Allesmor
Amúgy ezek is 2012 december 28-án voltak átadva.Tehát 2012-es gépek. :)

http://www.aviaport.ru/news/2012/12/28/246446.html

Ezzel a hattal volt tíz darab. Ez eddig stimmel.

2013-as gyártásubol képen láttuk a 05,két 06(egyik orosz zászloval(?),07,08 oldalszámut. Tehát a tobbit még nem láttuk...

Tehát az állami megrendelés 48 darab.
Eddig10+12(gyártás 2013-átadva 2014-ben)+ 12 drb(gyártás 2014) +14 (gyártás 2015) = 48 darab

A szerelocsarnokban kb ennyi gép van:
http://www.5-tv.ru/news/80962/
 
http://militaryrussia.ru/blog/topic-533.html

Itt látható két új gép.

Az én kétkedésem annyi, hogy például ez a 07-es:

http://russianplanes.net/id117750

Meg ez a 07-es:

http://russianplanes.net/id127896

Azonos gépek-e?

Az orosz zászló a 05-06-osokon még nem bizonyíték arra, hogy újabb 05 és 06-os lennének.
 
Szerintem a 07-es új lesz , a 2012-es (2013-ban átadott)07-est mintha bennt láttam volna a gyárba az egyik videon.
Én is gondolkoztam a 05, 06-on ...szerinted megtévesztés, ill- a a korábbi gépeket javitották ki?
 
Vajon mekkora az esélye, hogy épül egy "új" 07-es, szépen lefestik, megoldalszámozzák, majd váratlanul lecserélnek rajta néhány elemet. Egy új gépnél egy az egyben épül meg minden, majd az oldalszám lesz az utolsó, ami rákerül. Én arra gyanakszom, hogy ez a gép a régi gép, csak valamit mókoltak rajta.

Ami érdekes, az az előírt 40 órás pót-berepülés. Ez nem rövid. Valószínű, hogy valami komoly beavatkozás miatt hívták vissza az összes már átadott gépet, nyilván emiatt még az új gépek gyártását is megakasztották, mert küszöbön az export és nem szeretnének blamázst az amúgy is drága gépekkel.
 
03-as zászloval
1005698_original.jpg

12-es zászloval
http://function.mil.ru/images/military/military/photo/SAVX3150.jpg
a tegnapi 05 és 06 is zászlos volt. Ezek a zászlos gépek lesznek az új 2013-as szériás gépek . (?)
 
Na ez már így bizonyíték. 03-as ugyanis idáig nem volt. Mármint ilyen. Gyanítom, hogy volt a 01413-as számú gép a gyártósorról.
 
Illetve van már kép a 01-esről és a szériagép kabinbelsőjéről is:

http://dementievskiy.livejournal.com/298383.html

Ez utóbbi azért fontos, mert pl a Szu-30SzM gépek kabinbelsője még mindig titkos, ámbár egy fél GoPro kamerás pillanatfelvételből, ami az egyik példány berepülésén készült úgy saccoltam, hogy nagyban hasonló az indiai gépekéhez.