Azért mindent én se veszek észre. Szu-33-ason a jobb oldali elülső pitotcső érdekes helyen van:
http://russianplanes.net/id130966
És ahogy elnézem a többi képen, ez mindig is így volt.
Meg leszállásnál a besiklás közben, a hordozós gépek ugye durván kétszeres siklási szögben végzik a megközelítést (persze megemelt orral, ami jókora és tartós állásszög-növekedést jelent), mint a szárazföldi bázisokon.Gondolom, hogy a sáncelhagyásnál van jelentősége, mivel ott van rendesen állásszög.
Ez a 33 modernizálás igazán érdekes. Kicsit megkéstek vele, minek neki? Kukába vele aztán ott a mig 29k. Egyébként furdal a kíváncsiság hogy mit tartalmaz a modernizáció.
Bokikám! Nem megyünk vele semmire fordítás nélkül. Egy lényegi összefoglalót lécci!Interju a Tichomirov kutato és fejleszto iroda igazgatojával. Benne értékes infok a Szu-30SzM,Szu-35Sz,Mig-31BM, Pak-Fa radarjairol, fejlesztésekrol....stb
http://ria.ru/interview/20140303/997574544.html
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..