Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Hoppá.... 08 Zsukovszkijban (2012 gyártás) . Mai kép.
130421.jpg
 
Cikk a Szu-35 problémáirol......
http://vpk.name/news/105567_trudnyii_vzlet_su35.html
 
Mennyi magas matematika egy nyomorult pitot cső körül. Akkor bármit átépítenek a repülőn, lehet az egészet újra programozni?
És akkor mi lessz a külső függesztményekkel?
 
Azért mindent én se veszek észre. Szu-33-ason a jobb oldali elülső pitotcső érdekes helyen van:

http://russianplanes.net/id130966

És ahogy elnézem a többi képen, ez mindig is így volt.
 
Azért mindent én se veszek észre. Szu-33-ason a jobb oldali elülső pitotcső érdekes helyen van:

http://russianplanes.net/id130966

És ahogy elnézem a többi képen, ez mindig is így volt.

Szia allesmor
Ez talán azért van így, mert nagy állásszög-tartományoknál a többi pitotcső a ferde megfúvási irány miatt erősen fals értékeket adhat. Így bizonyos állásszög fölött valszeg ennek a spec helyen - de főleg spec szögben felépített - pitotcsőnek az adatait jelezhetik ki a HUD-on és használhatják fel bemenő jelként a navigációs rendszerek számítógépeiben.
Üdv ML
 
Gondolom, hogy a sáncelhagyásnál van jelentősége, mivel ott van rendesen állásszög.
Meg leszállásnál a besiklás közben, a hordozós gépek ugye durván kétszeres siklási szögben végzik a megközelítést (persze megemelt orral, ami jókora és tartós állásszög-növekedést jelent), mint a szárazföldi bázisokon.
ML
 
Aktyubinszk február 23
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nE4bUgQW4Zw
 
Február 21-én repult el a Knaapo-ban modernizált két Szu-33 , a voros 85 (szériaszáma 08302) és 88(szériaszáma 09301) Szeveromorszk irányába koztes leszállással Tolmacsevo-ban(Novoszibirszk) és Balsoje Szavino-ban(Perm).
1029586_original.jpg

131012.jpg

130983.jpg

130966.jpg

130935.jpg
 
Ez a 33 modernizálás igazán érdekes. Kicsit megkéstek vele, minek neki? Kukába vele aztán ott a mig 29k. Egyébként furdal a kíváncsiság hogy mit tartalmaz a modernizáció.
 
Visszatérve a pitotcsőhöz. Más tipusokon, hogy oldják meg ezt a problémát? Gondolom a SH nél nem építenek fel egy ferde pitotcsövet pluszban.
 
Ez a 33 modernizálás igazán érdekes. Kicsit megkéstek vele, minek neki? Kukába vele aztán ott a mig 29k. Egyébként furdal a kíváncsiság hogy mit tartalmaz a modernizáció.

Nagyjavítás és modernizácio során GPS/GLONASS navigácios rendszert kaptak, L-150 "Pastel" radarbesugárzásjelzot, új festést, talán a hajtomuvet is kicserélték AL-31F-М1 -re.
 
Interju a Tichomirov kutato és fejleszto iroda igazgatojával. Benne értékes infok a Szu-30SzM,Szu-35Sz,Mig-31BM, Pak-Fa radarjairol, fejlesztésekrol....stb
http://ria.ru/interview/20140303/997574544.html
 
A korszerűsítettek Szu-33-os milyen új eszközket és/vagy képességeket kapnak? A szolgálati idejüket mennyire tervezik kitolni? Ezek szerint a jövőben a Kuznyecovon párhuzamos MiG-29K és Szu-33 üzem lesz?

Féloff, a Kuzi mikor vonul be az esedékes nagymértékű átszabásra és felújításra? Még most is az a koncepció, hogy ugrik a ASM és nukleáris meghajtásra térnek át?
 
Interju a Tichomirov kutato és fejleszto iroda igazgatojával. Benne értékes infok a Szu-30SzM,Szu-35Sz,Mig-31BM, Pak-Fa radarjairol, fejlesztésekrol....stb
http://ria.ru/interview/20140303/997574544.html
Bokikám! Nem megyünk vele semmire fordítás nélkül. Egy lényegi összefoglalót lécci!
Amúgy, attól, hogy lekerülnek a hajóról, még nem kell automatikusan kukázódni a Szu-33asoknak.