Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Egyet a szentpétervári, hármat a távol-keleti, ötöt pedig a karasznodari üzemtől. Ez utóbbiból látszik, hogy jóval előre, részletesen eltervezték a krími inváziót és az utána következő bővítéseket, mert ilyen mennyiséget utoljára a kilencvenes évek elején években adott át az üzem egy év alatt.

Azért ez engem annyira nem győzött meg :)
 
Idei Makszon bemutatják a Szu-47 Berkut-ot is, először hivatalosan. 1999-ben a MAKSZ-on mutatták be először még Szu-37 néven, majd 2001-ben már Szu-47 Berkut megnevezés alatt.

1566883088_snimok-jekrana-2019-08-27-v-7_36_39.jpg
 
Idei Makszon bemutatják a Szu-47 Berkut-ot is, először hivatalosan. 1999-ben a MAKSZ-on mutatták be először még Szu-37 néven, majd 2001-ben már Szu-47 Berkut megnevezés alatt.

1566883088_snimok-jekrana-2019-08-27-v-7_36_39.jpg
A mellette álló gép meg egy Tu-155 kísérleti gép (átépített 154-es), a világ első folyékony hidrogénnel üzemelő repülőgépe!! Ebből az egymás mellé állításból is látszik, hogy a Berkut is ugyanilyen egyedi, technológia-kísérleti gép volt.
 
Sz-37 volt, nem Szu-37.
Sokan keverik.
Szóval volt Sz-37, mint kísérleti gép, majd hogy behúzzák rá a támogatást, "harci" projektet csináltak belőle Szu-47-es számozás alatt.
Értitek, Szu-27, Szu-37 (T-10M-11), Szu-47,... emiatt lett a PAK-FA T-50-es Szu-57.
A Szu-37 az nem a kacsaszárnyas, TVC-s volt, ami a kétféle barna-srága terepmintát kapta? Alig pár évig hívták annak, azt abból is valami Szu-35-öt csináltak, aminek semmi köze a mai Szu-35-höz.
 
Sz-37 volt, nem Szu-37.
Sokan keverik.
Szóval volt Sz-37, mint kísérleti gép, majd hogy behúzzák rá a támogatást, "harci" projektet csináltak belőle Szu-47-es számozás alatt.
Értitek, Szu-27, Szu-37 (T-10M-11), Szu-47,... emiatt lett a PAK-FA T-50-es Szu-57.

Jogos...
Sz-37, Szu-47

Sajnos nincs idő ellenőrizni az orosz cikkeket, hogy pontosan írnak-e most , hogy a MAKSZ van.:)
 
A Szu-37 az nem a kacsaszárnyas, TVC-s volt, ami a kétféle barna-srága terepmintát kapta? Alig pár évig hívták annak, azt abból is valami Szu-35-öt csináltak, aminek semmi köze a mai Szu-35-höz.
Volt korábban is SzU-35 és -37 is.
Annak a 35-nek (elvileg SzU-27M) nem volt kacsa szárnya és együléses volt, a 37-nek meg volt.
 
Szu-30SM

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Volt korábban is SzU-35 és -37 is.
Annak a 35-nek (elvileg SzU-27M) nem volt kacsa szárnya és együléses volt, a 37-nek meg volt.
Neeeeem. Minden úgy van, ahogy molnibalage állítja. T-10M/Szu-27M/Szu-35/Szu-37/Szu-35UB családfa tekintetében kérdezzetek engem. Molnibalage is tőlem tudja. Szerénytelenségem oka: ha álmomból fölkeltenek is, elmondom mind a 16 példány történetét.
 
Neeeeem. Minden úgy van, ahogy molnibalage állítja. T-10M/Szu-27M/Szu-35/Szu-37/Szu-35UB családfa tekintetében kérdezzetek engem. Molnibalage is tőlem tudja. Szerénytelenségem oka: ha álmomból fölkeltenek is, elmondom mind a 16 példány történetét.
Az angol Wikit vettem alapul. Ott 14 db-ot írnak, mint SzU-35, ami eredetileg SzU-27M volt. :(
 
Jó, de az szerint is SzU-27M volt. :D
"A Szu–35 nehéz vadászbombázó repülőgép, melyet eredetileg Szu–27M"
Ez most lényegtelen.
Ha azt mondom Szu-35, akkor azt is mondom, Szu-27M, illetve T-10M. Sőt, még a Szu-37-es példány is ide tartozik.
Te ott mentél félre, hogy:

Volt korábban is SzU-35 és -37 is.
Annak a 35-nek (elvileg SzU-27M) nem volt kacsa szárnya és együléses volt, a 37-nek meg volt.