Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Ez az új bemutatópilóta, Szergej Kosztyin produkciója.
Ez tiszta sor, csak a videó alapján kb. átlagosan majdnem 26 fokos forduló szögsebesség adódik ki, ennyi idő alatt fordul meg teljesen a gép, de otthon képkocka alapján is meg lehet számolni. A videó azért csalóka, mert az első kb. 90 fok eszméletlen gyors, aztán viszont visszalassul a fordulás tempója. De ettől függetlenül egészen elképesztő, amit bemutat.Egy hónappal ezelőtt itt már kielemeztem, de akkor legyen meg megint:
Sokkal rövidebb start, energikus manőverek, hiányzik a sok spec vektorálós műrepülőfigura (Vascsuk műrepülő pilóta is), helyette sokkal "harciasabbak" a figurák.
Egy új korszak a Szu-35Sz demók sorában?
(Amúgy hozzátartozik, hogy az apa-fia Averjanov páros Szu-30SzM géppár bemutatója se a klasszikus szemkápráztató szóló műrepülés már évek óta. Ők is imitált 1vs1 manőverező légiharcot repülnek, ami persze napjainkban már ugyanúgy labor-szituáció, mint a szóló demó, de mégis gyakorlatiasabb annál...)
Jurij Vacsuk csak R-27ER súlymakettal repül, ezt gondolom Kosztyin gépéről se vették le, mivel előtte való nap és utána következő napon is Vascsuk repült ezzel a géppel.Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Erre én is gondoltam, de még, ha a CG-től távol is van az a kb. 300 kg nem tűnik soknak egy üresen 18 tonnás gépnél, ami keróval 22 táján lehetett. Persze, hogy forgatónyomaték, a rakéta súlya lefelé húzza a gép seggét. A légellenállása viszont meg pont ellenkező irányba...Jurij Vacsuk csak R-27ER súlymakettal repül, ezt gondolom Kosztyin gépéről se vették le, mivel előtte való nap és utána következő napon is Vascsuk repült ezzel a géppel.
Szerintem súlyponti okai vannak, a nagy állásszögű figurákat a faroknehéz géppel jobban kiadja a gép. Ez a súlymakett is megvan vagy 250kg, vagy mégtöbb.
Ennek csak az mond egyedül ellent, hogy Bogdan meg enélkül szokott repülni.
Szerintem a rakéta légellenállása ebben a sebességtartományban nem annyira számottevő, mint a súlypontra gyakorolt hatása.Erre én is gondoltam, de még, ha a CG-től távol is van az a kb. 300 kg nem tűnik soknak egy üresen 18 tonnás gépnél, ami keróval 22 táján lehetett. Persze, hogy forgatónyomaték, a rakéta súlya lefelé húzza a gép seggét. A légellenállása viszont meg pont ellenkező irányba...
Főleg hogy csak túlterhelés nélkül 300kg x erőkar az a nyomaték, 4G-nél már több mint 1 t x erőkar. Műrepülés közben a 4G meg ugye eléggé alacsony, annál "kicsit" több is előfordul ...Szerintem a rakéta légellenállása ebben a sebességtartományban nem annyira számottevő, mint a súlypontra gyakorolt hatása.
Hóóóóóóóóóóóóóó.... Nem.Főleg hogy csak túlterhelés nélkül 300kg x erőkar az a nyomaték, 4G-nél már több mint 1 t x erőkar. Műrepülés közben a 4G meg ugye eléggé alacsony, annál "kicsit" több is előfordul ...
Indiai Szu-30MKI modernizációról egy cikk
https://defenceupdate.in/india-to-u...mQZO5sOemj-3WdsfYeal28mge2E7zio5kl0OvW5K-2spg
Ukrán Szu-27 egy Belgiumi légi bemutatón még szeptemberben
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..