Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Ez az új bemutatópilóta, Szergej Kosztyin produkciója.
Ez tiszta sor, csak a videó alapján kb. átlagosan majdnem 26 fokos forduló szögsebesség adódik ki, ennyi idő alatt fordul meg teljesen a gép, de otthon képkocka alapján is meg lehet számolni. A videó azért csalóka, mert az első kb. 90 fok eszméletlen gyors, aztán viszont visszalassul a fordulás tempója. De ettől függetlenül egészen elképesztő, amit bemutat.Egy hónappal ezelőtt itt már kielemeztem, de akkor legyen meg megint:
Sokkal rövidebb start, energikus manőverek, hiányzik a sok spec vektorálós műrepülőfigura (Vascsuk műrepülő pilóta is), helyette sokkal "harciasabbak" a figurák.
Egy új korszak a Szu-35Sz demók sorában?
(Amúgy hozzátartozik, hogy az apa-fia Averjanov páros Szu-30SzM géppár bemutatója se a klasszikus szemkápráztató szóló műrepülés már évek óta. Ők is imitált 1vs1 manőverező légiharcot repülnek, ami persze napjainkban már ugyanúgy labor-szituáció, mint a szóló demó, de mégis gyakorlatiasabb annál...)
Jurij Vacsuk csak R-27ER súlymakettal repül, ezt gondolom Kosztyin gépéről se vették le, mivel előtte való nap és utána következő napon is Vascsuk repült ezzel a géppel.Az az AA-10 rakéta a hajtóművek között vajon minek van rajta? Szépen és nagyon könnyedén repül, semmi erölködés.
Erre én is gondoltam, de még, ha a CG-től távol is van az a kb. 300 kg nem tűnik soknak egy üresen 18 tonnás gépnél, ami keróval 22 táján lehetett. Persze, hogy forgatónyomaték, a rakéta súlya lefelé húzza a gép seggét. A légellenállása viszont meg pont ellenkező irányba...Jurij Vacsuk csak R-27ER súlymakettal repül, ezt gondolom Kosztyin gépéről se vették le, mivel előtte való nap és utána következő napon is Vascsuk repült ezzel a géppel.
Szerintem súlyponti okai vannak, a nagy állásszögű figurákat a faroknehéz géppel jobban kiadja a gép. Ez a súlymakett is megvan vagy 250kg, vagy mégtöbb.
Ennek csak az mond egyedül ellent, hogy Bogdan meg enélkül szokott repülni.
Szerintem a rakéta légellenállása ebben a sebességtartományban nem annyira számottevő, mint a súlypontra gyakorolt hatása.Erre én is gondoltam, de még, ha a CG-től távol is van az a kb. 300 kg nem tűnik soknak egy üresen 18 tonnás gépnél, ami keróval 22 táján lehetett. Persze, hogy forgatónyomaték, a rakéta súlya lefelé húzza a gép seggét. A légellenállása viszont meg pont ellenkező irányba...
Főleg hogy csak túlterhelés nélkül 300kg x erőkar az a nyomaték, 4G-nél már több mint 1 t x erőkar. Műrepülés közben a 4G meg ugye eléggé alacsony, annál "kicsit" több is előfordul ...Szerintem a rakéta légellenállása ebben a sebességtartományban nem annyira számottevő, mint a súlypontra gyakorolt hatása.
Hóóóóóóóóóóóóóó.... Nem.Főleg hogy csak túlterhelés nélkül 300kg x erőkar az a nyomaték, 4G-nél már több mint 1 t x erőkar. Műrepülés közben a 4G meg ugye eléggé alacsony, annál "kicsit" több is előfordul ...
Indiai Szu-30MKI modernizációról egy cikk
https://defenceupdate.in/india-to-u...mQZO5sOemj-3WdsfYeal28mge2E7zio5kl0OvW5K-2spg