Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És akkor most megint ismétlem magamat. Ez a videó már sokszor volt ebben a topikban az elmúlt években. Vjacseszlav Averjanov (aki azóta is repül, berepül és demót repül, főleg géppárban a saját fiával) második nyugat európai megmutatkozása. Az első még Viktor Pugacsov váltópilótájaként, Farnborough-ban volt a 703-as Szu-35-össel, ez pedig Valerij Sendrikkel a hátsó ülésben zajlott, 1999-ben Le Bourget-ban.
A gép a leges-legelső, 01-es oldalszámú Szu-30MKI prototípus, leánykori nevén piros 58-as Szu-27PU.
Ebben a gépben az AL-31FP hajtóművek prototípusai voltak, ugyanakkor a sárkány némiképp könyebb volt. Ez meg is látszik a mozgásán.
A rövid startot követően egyből függőlegesen indul meg a gép, majd egy ferde félbukfencet követően egy vezetett orsót beiktatva jön egy olyan manőver, amit azóta nem látni. Ez a mai Stoper őse. Napjainkban a Szu-30SzM, Szu-35Sz és Szu-57-es gépek (de a finn F/A-18C Hornet és az F-35A is!) azt csinálja, hogy egy dinamikus ugrást követően függőleges vezetett orsót hajt végre, amiből egyből egy szűkített looping közbeni átesés során, mikor talpra visszajön a gép, erőteljesen belépik a gépet, hogy az vezetett lapos dugóhúzóval lifteljen lefelé. Ez a nagy nemzetközi koreográfia.
Itt ennek még egy több lépcsős kombinációját látjuk, ami amúgy szemre nem is rossz. Kár, hogy ami utána jön, az hazavágta az oroszok mutatványát...
Terven felüli volt a félorsó? Vagy túl nagy varioval kezdtek bele és azt nézték el?Itt ennek még egy több lépcsős kombinációját látjuk, ami amúgy szemre nem is rossz. Kár, hogy ami utána jön, az hazavágta az oroszok mutatványát...
Komoly zavar volt ott a fóniában, a franciák állítólag beszóltak, hogy a Szuhoj azon nyomban rövidítse le a programját. Ehhez amúgy a joguk megvolt.Terven felüli volt a félorsó? Vagy túl nagy varioval kezdtek bele és azt nézték el?
Erősen fotóbolt szagú, főleg úgy, hogy minek repülne mellette úgy MiG-25.
Ha a franciák hibája is volt az oroszok szerint, nem nyújtottak be kártérítést erre vonatkozólag? Vagy simán lezárták azzal, hogy "oroszok, eltolták, csá, lehet menni"?Komoly zavar volt ott a fóniában, a franciák állítólag beszóltak, hogy a Szuhoj azon nyomban rövidítse le a programját. Ehhez amúgy a joguk megvolt.
Mind a mai napig kérdés, hogy egy profi bemutató és berepülőpilótát ez miképp zavarhat meg úgy, hogy eggyel több palástorsót visz a mutatványba, amivel túl alacsonyra kerül.
De legyünk objektívek, lehet, hogy a beviteli magasság nem volt rendjén és a három orsó az pont a kűr része volt.
Valami nagyon félrement, de szerencsére csak a technika látta kárát.
Aki orosz, az alkoholista és pont. Ami orosz, az meg folyton elromlik. ez köztudomású, nem is kell bizonyítsák.Erősen fotóbolt szagú, főleg úgy, hogy minek repülne mellette úgy MiG-25.
Ha a franciák hibája is volt az oroszok szerint, nem nyújtottak be kártérítést erre vonatkozólag? Vagy simán lezárták azzal, hogy "oroszok, eltolták, csá, lehet menni"?
Reméljük CASCO-ja volt mindkettőnek.Az egyik Szu-34
Hát ennek kinéz egy szárny és stabilizátor-csere, repedésvizsgálat a bekötési csomópontoknál, és vibráció-teszt a hajtóműveknél. Meg kell nézni nem kapott-e akkora ütést, hogy a forgórészek csapágyai kissé zajosabban futnak a "zötyögősebb" felületen.Az egyik Szu-34
Kár, pedig ezt még meg tudná csinálni a NAPO... szerintem.A hírek szerint az egyik gépen elromlott a trimmel és ezért okozta a balesetet. A gépek nem lesznek megjavítva.
Szu-35Sz Isztambul fölött
És mit keres ott? Már ennyire nagy a barátság?