Az első szu-34-esket már 2007-ben vagy még korábban át adták szóval megérettek a kivonásra némelyik .
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A világ leggazdagabb országai se követnek el akkora marhaságot, hogy 13-14 év után kivonjanak egy első vonalbeli harcigépet a szolgálatból!!! Ilyen gazdagok csak mi voltunk!!Az első szu-34-esket már 2007-ben vagy még korábban át adták szóval megérettek a kivonásra némelyik .
A világ leggazdagabb országai se követnek el akkora marhaságot, hogy 13-14 év után kivonjanak egy első vonalbeli harcigépet a szolgálatból!!! Ilyen gazdagok csak mi voltunk!!
Miért nem élvonalbeli?Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli
Semmi újat nem mondtál ezzel. De ezekkel is fizikai képtelenség kihajtani egy gépet sokezer órára, ha nem szándékosan. De az ilyen állatkodást inkább a nyúzópadon csinálják, mert abban nem zuhan le a gép. Főleg nem ellenséges területen...Azért azt tudnotok kell, hogy az üzemóra nem statikus adat. Nem arról van csak szó, hogy megnézik az egyes fel és leszállás közt eltelt levegőben töltött időket és szépen egymáshoz adogatják őket.
Minden egyes típusra vannak spec szorzók, melyek a különféle előre determinált helyzeteknél módosítják a lekönyvelt repült időt, mégpedig felfelé.
Szélsőséges példával élve, akár ezer levegőben eltöltött órára is le lehet könyvelni kétezer repült órát és fogadjuk el, hogy hivatalosan ez utóbbi fog számítani.
Többek közt azért vannak a bulletinek, hogy egy-egy célzott átépítéssel, utólagos megerősítéssel ezek a dolgok jobban szinkronba kerüljenek.
Te megint nem bírsz magaddal a hülyeségek kiposztolása címén?Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli
Miért nem élvonalbeli?
Ezért miért nem élvonalbeli? A kettőnek mi köze egymáshoz? Modernizálásra szorul, főleg elektronikai szinten, de ettől még élvonalbeli. Orosz viszonylatban egyértelműen, de nagy átlagban világviszonylatban is.Nem a szu-35 hajtóműve van benne .
Nem mai gépek
Amúgy nem kell sokezer órára kihajtani egy gépet. A cél, hogy egy adott perióduson belül legyen meg a kellően túltervezett terhelés, legyen a gép fleet leader, vagy csak szándékosan erre az egy sárkányra jobban koncentrálódjanak a repülések, hogy egy egész flottát tudjon reprezentálni.Semmi újat nem mondtál ezzel. De ezekkel is fizikai képtelenség kihajtani egy gépet sokezer órára, ha nem szándékosan. De az ilyen állatkodást inkább a nyúzópadon csinálják, mert abban nem zuhan le a gép. Főleg nem ellenséges területen...
A Szu-35-nek se a teljes élettartamát repülték ki pár év alatt, valószínűleg csak annyira hajtották meg hogy extra terhelésekkel minél előbb elérje a javításközi üzemidő végét. A Szu-34 meg nem élvonalbeli?!! Meg is fog sértődni akármelyik fekete zászlós lefejezős, hogy ilyen szar dobja a fejére a lézervezérlésű vagy a műholdas bombát?!!Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli
Ha "bombázásra tökéletes" (te mondtad!!), akkor az egy élvonalbeli csapásmérő-bombázógép!!! Nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni??!!Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
Megint szak-értesz, nem kéne.Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
Ha "bombázásra tökéletes" (te mondtad!!), akkor az egy élvonalbeli csapásmérő-bombázógép!!! Nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni??!!
De miért, Roni? Miért nem élvonalbeli? PESA radar van az orrában, integráltan együtt működik a többi orosz típussal, légvédelemmel, nagy a fegyverterhelése és hatalmas a hatótávolsága. Az elmúlt 30-40 évben csak proxy és aszimmetrikus háborúk voltak (reméljük, hogy ez nem változik, ha már egyszer háborúk vannak). Itt mi a legfontosabb? Minél több fegyverrel minél hosszabban járőrözni. A Szu-34 mit csinál? Pontosan ezt. Hogy? Ne tévesszen meg a sok nir rakétázás, nagy mennyiségű precíziós fegyverrel órákon át körözhet a harctér felett, miközben vagy adatkapcsolaton keresztül kap céladatokat, vagy a saját lézeres célmegjelölőjével, vagy a már valóban nem etalon csúcs kategóriás, de egyértelműen korszerűnek számító PESA radarjával deríti fel a célokat. Ha a Szu-34 nem élvonalbeli, akkor az Eurofighter, vagy a Rafale, vagy épp a nem AESA radaros F-16, F-15 gépek sem azok.Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
Ha a Szu-34 nem élvonalbeli, akkor az Eurofighter, vagy a Rafale, vagy épp a nem AESA radaros F-16, F-15 gépek sem azok.
precíziós fegyverrel órákon át körözhet a harctér felett
Megint szak-értesz, nem kéne.
Az F-35 megint egy más liga, attól még a 4+ gen gépek nem kukák. Ha nem kell kimondottan csapásmérésre optimalizált csapásmérő, akkor szólj légyszíves az amerikaiaknak, izraelieknek, dél-koreaiaknak, szaudiaknak, szingapúriaknak, katariaknak, hogy mind idióták, és büdös gyorsan dobják ki az F-15E és E lagecy gépeiket...Csak tud pucám a világ változik és az egyre kevesebb pénzből gazdálkodó oroszok nem engedhetik (engedhetnék) maguknak egy külön csapásmérő gép fenntartását .
Úgy! hogy az izraeli f-35-sök a ruszki légvédelem pofájába röhög a közel keleten .
Ma már a többcélú gépek a menők a világban ! Érdekes sem india meg még egy jó pár nagy sem gondolkozik külön csapásmérő bombázón.
Tényleg?Drónnal olcsóbb lesz
Sikerült megfogni a mondandóm lényegét.Nem is az követeltem AESA radart
Ha befejezik a cégek a pöcsölest akkor ott lesz az Orion drone 50 kg bombákkal az meg épp elegendő. Vagy a jövőben az Orion 2. Ja es olcsóbb is.Mikor?
2. Ugyanazzal a fegyverterheléssel