Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

RussianPlanes címlapján egy gyönyörű P:
265533.jpg
 
A világ leggazdagabb országai se követnek el akkora marhaságot, hogy 13-14 év után kivonjanak egy első vonalbeli harcigépet a szolgálatból!!!;):) Ilyen gazdagok csak mi voltunk!! :mad:


Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli ;)
 
Azért azt tudnotok kell, hogy az üzemóra nem statikus adat. Nem arról van csak szó, hogy megnézik az egyes fel és leszállás közt eltelt levegőben töltött időket és szépen egymáshoz adogatják őket.
Minden egyes típusra vannak spec szorzók, melyek a különféle előre determinált helyzeteknél módosítják a lekönyvelt repült időt, mégpedig felfelé.
Szélsőséges példával élve, akár ezer levegőben eltöltött órára is le lehet könyvelni kétezer repült órát és fogadjuk el, hogy hivatalosan ez utóbbi fog számítani.
Többek közt azért vannak a bulletinek, hogy egy-egy célzott átépítéssel, utólagos megerősítéssel ezek a dolgok jobban szinkronba kerüljenek.
Semmi újat nem mondtál ezzel. De ezekkel is fizikai képtelenség kihajtani egy gépet sokezer órára, ha nem szándékosan. De az ilyen állatkodást inkább a nyúzópadon csinálják, mert abban nem zuhan le a gép. Főleg nem ellenséges területen...

Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli ;)
Te megint nem bírsz magaddal a hülyeségek kiposztolása címén?
 
Semmi újat nem mondtál ezzel. De ezekkel is fizikai képtelenség kihajtani egy gépet sokezer órára, ha nem szándékosan. De az ilyen állatkodást inkább a nyúzópadon csinálják, mert abban nem zuhan le a gép. Főleg nem ellenséges területen...
Amúgy nem kell sokezer órára kihajtani egy gépet. A cél, hogy egy adott perióduson belül legyen meg a kellően túltervezett terhelés, legyen a gép fleet leader, vagy csak szándékosan erre az egy sárkányra jobban koncentrálódjanak a repülések, hogy egy egész flottát tudjon reprezentálni.
A nyúzópadon a statikus értékekből csak származtatják a dinamikus terheléseket és a váltakozó terhelésekre sem lesz olyan pontos adat, mint egy rendre változó mennyiségű, légellenállású és tömegű függesztmény esetén, amit megint csak váltakozó időjárási körülmények között vitt magával a gép.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Hát ha szu-35 üzemidejét kitudták repülni akkor ennek nem ? Ráadásul a szu-34 közel sem élvonalbeli ;)
A Szu-35-nek se a teljes élettartamát repülték ki pár év alatt, valószínűleg csak annyira hajtották meg hogy extra terhelésekkel minél előbb elérje a javításközi üzemidő végét. A Szu-34 meg nem élvonalbeli?!! Meg is fog sértődni akármelyik fekete zászlós lefejezős, hogy ilyen szar dobja a fejére a lézervezérlésű vagy a műholdas bombát?!! :D:p
 
Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
 
Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
Ha "bombázásra tökéletes" (te mondtad!!), akkor az egy élvonalbeli csapásmérő-bombázógép!!! Nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni??!! :D:p
 
Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
Megint szak-értesz, nem kéne.
 
Ha "bombázásra tökéletes" (te mondtad!!), akkor az egy élvonalbeli csapásmérő-bombázógép!!! Nem tudom mit nem tudsz ezen felfogni??!! :D:p


Csak tud pucám a világ változik és az egyre kevesebb pénzből gazdálkodó oroszok nem engedhetik (engedhetnék) maguknak egy külön csapásmérő gép fenntartását .
Úgy! hogy az izraeli f-35-sök a ruszki légvédelem pofájába röhög a közel keleten .
Ma már a többcélú gépek a menők a világban ! Érdekes sem india meg még egy jó pár nagy sem gondolkozik külön csapásmérő bombázón.
 
Élvonalbelinek nevezhető a szu30sm szu35 páros. De nem a szu-34.persze bombazasra tökéletes de ahoz hogy egy szu-30/35 képessége legyen akkor ifen csak költeni kéne ra. Ami mar nem érné meg. Nem tudom mit nem tud molni ezen felfogni.
De miért, Roni? Miért nem élvonalbeli? PESA radar van az orrában, integráltan együtt működik a többi orosz típussal, légvédelemmel, nagy a fegyverterhelése és hatalmas a hatótávolsága. Az elmúlt 30-40 évben csak proxy és aszimmetrikus háborúk voltak (reméljük, hogy ez nem változik, ha már egyszer háborúk vannak). Itt mi a legfontosabb? Minél több fegyverrel minél hosszabban járőrözni. A Szu-34 mit csinál? Pontosan ezt. Hogy? Ne tévesszen meg a sok nir rakétázás, nagy mennyiségű precíziós fegyverrel órákon át körözhet a harctér felett, miközben vagy adatkapcsolaton keresztül kap céladatokat, vagy a saját lézeres célmegjelölőjével, vagy a már valóban nem etalon csúcs kategóriás, de egyértelműen korszerűnek számító PESA radarjával deríti fel a célokat. Ha a Szu-34 nem élvonalbeli, akkor az Eurofighter, vagy a Rafale, vagy épp a nem AESA radaros F-16, F-15 gépek sem azok.
 
Csak tud pucám a világ változik és az egyre kevesebb pénzből gazdálkodó oroszok nem engedhetik (engedhetnék) maguknak egy külön csapásmérő gép fenntartását .
Úgy! hogy az izraeli f-35-sök a ruszki légvédelem pofájába röhög a közel keleten .
Ma már a többcélú gépek a menők a világban ! Érdekes sem india meg még egy jó pár nagy sem gondolkozik külön csapásmérő bombázón.
Az F-35 megint egy más liga, attól még a 4+ gen gépek nem kukák. Ha nem kell kimondottan csapásmérésre optimalizált csapásmérő, akkor szólj légyszíves az amerikaiaknak, izraelieknek, dél-koreaiaknak, szaudiaknak, szingapúriaknak, katariaknak, hogy mind idióták, és büdös gyorsan dobják ki az F-15E és E lagecy gépeiket...
 
  • Tetszik
Reactions: fip7 and Rotten878