Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondják ezt azok, akik minden egyes harci típusukat úgy verik a földhöz, hogy öröm nézni a legutóbbi pár hónapos Apache-al bezárólag. Ha meg tényleg bajuk lenne az oroszoknak az Al-31-el akkor VK-n, Fighterbomberen, fórumokon lehetne róla bőven olvasni ugyanis ez már nem a szovjet módszer szerinti mindent titkolunk, de valahogy csak nem akaródzik. Mondjuk a legutóbbi 5. genes vadásztervük után valszeg tényleg az indusok a helikopterek
A hír jó, csak egy repüléssel foglalkozó, magára valamit adó portál hogy a búbánatba süllyed odáig, hogy "motor" szót használjon a hajtómű helyett...?
A hír jó, csak egy repüléssel foglalkozó, magára valamit adó portál hogy a búbánatba süllyed odáig, hogy "motor" szót használjon a hajtómű helyett...?
A hír jó, csak egy repüléssel foglalkozó, magára valamit adó portál hogy a búbánatba süllyed odáig, hogy "motor" szót használjon a hajtómű helyett...?
Azt nem értem, hogy miért maradnak ki a szórásból a Szu-34-esek hajtóművei.
A Szu-34-esnek ugyanúgy AL-31FM-1-es hajtóművei vannak, mint a Szu-27SzM3-asoknak és a Szu-30M2-eseknek, de ezekkel ellentétben a 34-esek áthatóművezése valahogy nem opció.
Emellett engem az is foglalkoztat, hogyha kiütik a képből az AL-31FM-1-est gyártó moszkvai egykori MMPP Szaljut-ot (akik mára már amúgy egy organizációban vannak az AL-31F-et, az AL-31F-3Sz-t, az AL-31FP-t és az AL-41F-1Sz-t, továbbá a 30-as gyártmányt is fejlesztő, de örök konkurens Ufa-i UMPO-val), akkor ők mit fpgnak csinálni?
Semmit?
Kedvenc vesszőparipám. Többször kaptam már tőle gutaütést, de ez csak terjed mióta fogalmatlan amatőrök fordítanak filmeket/könyveket/cikkeket angolból. Egyszer poénból kigyűjtöttem egy a saját szakmámhoz kapcsolódó ismeretterjesztő filmből a hibás fordításokat, és elküldtem a csatornának. A válasz- mondjuk legalább válaszoltak - az volt, hogy sajnálják, de nem szakmabeliek fordítják. Ok, én megértem, hogy nem ül minden bokorban egy szakfordító, de legalább kapitális baromságokat ne adjanak az eredeti narrátor szájába. Na ilyen a hajtómű vs. motor is. És hiaba magyarázod nekik a különbséget, néz rád a nagy kék bölcsész szemével és semmi.A hír jó, csak egy repüléssel foglalkozó, magára valamit adó portál hogy a búbánatba süllyed odáig, hogy "motor" szót használjon a hajtómű helyett...?
Ez csak egy jó kép.
Na, most volt kicsi időm és elolvastam az eredeti hivatkozott cikket, és az abban hivatkozott cikket... Szóval nekem ebből kicsit zavaros kép alakult ki. Valóban a Szu-27, 30, 35 van felsorolva, de, van ott egy bekezdés ami számomra elég zavaros, és ami alapján nem teljesen egyértelmű, hogy mire is gondolt Makienko? OK, kellene erősebb hajtómű és egységesítünk, de ez úgy is értelmezhető, hogy az ebben a bekezdésben fesoroltak kivételek, meg úgy is, hogy nem, meg úgy is, hogy csak az 57, 35Sz esik ki a többi nem. Az utolsó mondattal meg mégjobban megkeveri az egészet a 35Sz új verzióival...2015-től
АО „ОДК“ Производственный Комплекс „Салют“»
Hogy a cikkhez is írjak valamit: egyrészt mi az, hogy gyakran
Na, most volt kicsi időm és elolvastam az eredeti hivatkozott cikket, és az abban hivatkozott cikket... Szóval nekem ebből kicsit zavaros kép alakult ki. Valóban a Szu-27, 30, 35 van felsorolva, de, van ott egy bekezdés ami számomra elég zavaros, és ami alapján nem teljesen egyértelmű, hogy mire is gondolt Makienko? OK, kellene erősebb hajtómű és egységesítünk, de ez úgy is értelmezhető, hogy az ebben a bekezdésben fesoroltak kivételek, meg úgy is, hogy nem, meg úgy is, hogy csak az 57, 35Sz esik ki a többi nem. Az utolsó mondattal meg mégjobban megkeveri az egészet a 35Sz új verzióival...
"Замдиректора Центра анализа стратегий и технологий Константин Макиенко называет идею унификации двигателя плодотворной. Проект позволит постепенно унифицировать двигатели тяжелых истребителей «Су» на основе использования технологии «изделия 117» (используется в Су-57 и Су-35С) и уйти от устаревающих АЛ-31Ф и АЛ-31ФП, говорит он. Кроме того, отмечает господин Макиенко, фронтовые бомбардировщики Су-34 и многоцелевые истребители Су-30СМ явно «недомоторизованы» и нуждаются в более мощных двигателях, особенно это относится к более тяжелому Су-34. «Новые модернизированные модификации истребителя Су-35С будут тяжелеть и также потребуют дополнительной тяги»,— говорит он."
De majd Boki lehet, hogy többet tud erről.
Igen, eddig én is eljutottam. A mi nálam kicsit zavart okozott, hogy ez az "új univerzális hajtómű" az azonos lenne e a Szu-27-30-35 leendő közös hajtóművével?A Stratégiai és technológiai elemző központ igazgató-helyettese Konsztantyin Makijenko nyilatkozata. Szerinte el kell hagyni a kiöregedett Al-31F és Al-31FP hajtómüveket.
Ideálisnak tartja az univerzális hajtómü fejlesztésének ötletét, mivel a Szu-34 és Szu-30SzM igen "alulmotorizált" , de ez főleg a Szu-34-re vonatkozik. Ugyanúgy kell egy erősebb hajtómü a Szu-35Sz modernizált változatának is majd.
Mi a nyilatkozat mondanivalója? Jó lenne egy új univerzális hajtómü -a 117 alapján kifejlesztve-, amely bekerülne a Szu-30SzM-be, Szu-34-be(modernizált változatba főleg) és a későbbiek folyamán modernizált Szu-35Sz-be is.
Nyilván.Igen, eddig én is eljutottam. A mi nálam kicsit zavart okozott, hogy ez az "új univerzális hajtómű" az azonos lenne e a Szu-27-30-35 leendő közös hajtóművével?
- A Nyugati Stratégiai Főparancsnokságot lengyelországi központtal, ami alá a keletnémet, lengyel, csehszlovák, belorusz, balti és kárpáti (Ukrajna) körzeteket tartoztak
- Valamint a Nyugati Stratégiai Főparancsnokságot, kijevi központtal, ami alá magyar, román, bolgár, kijevi és a odessza-i körzetek tartoztak.
, hogy a hiperkönnyű Szu-27 fajlagos fogyasztásával számoltunk az egész út alatt
Mert akkor manual nem jó vagy mi...
Pont, hogy nem. Kihozza az Oszriak repülgetést tök reálisan, hogy mire és hogyan volt jó az F-15. Az F-16CJ manual is visszaigazolja az F-16CJ-t.Esetleg butítottak rajta, hogy ne számolgasson itt boldog boldogtalan?
Van egy erős tippem, hogy az első nagyjavítást követően a Szergyukov-szürke gépek már nem fogják visszakapni ezt a festést. Szu-34-es, Szu-35Sz, Mi-24P, Mi-35M és Mi-28N is van ilyen. Mára már mind kifakult. Talán még a MiG-29KR és KUBR gépek tartják magukat.Gyorsan fakulnak a szegény Szuhojok: