Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

A szokásos, kiváló Fighterbomber minőség. Végignézni "bentről" a kötelékben végzett Harang-manővert és dugóhúzót, még így a monitor mögül is komoly.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
1-oceanic-whitetip-shark-dave-fleetham.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0
A Su-30SM2 és a Su-30SM közötti külső különbségek a következők:
a megnövelt antenna jelenléte a kabin alatt
passzív zavarást kibocsátó eszközök jelenléte az ejtőernyős tartály alján (hasonlóan a Szu-35S-hez)
. És két antenna volt a vontató ejtőernyős konténer alján.

10836410.jpg
10836610.jpg
Vontató ejtőernyős konténer?, ejtőernyős tartály? Ezek mik?
Mert legjobb tudomásom szerint fékező ernyők vannak a repülőgépeken a fékező ernyő tartályban.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
India Szu-30MKI saját gyártású póttartállyal:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Ami leginkább egy tankolókonténernek tűnik:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: hete and fishbed
Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.

Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
 
Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.

Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Oroszország nagy van hely kifutópályát építeni, nincsenek rászorulva a kis felszállási útra. ;)
 
Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.

Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Már nem lehet megnézni ! Ilyen gyorsan takarít az angolszászok demokratikus cenzúrája ???
 
Vajon milyen célpontokra tartogatják őket?
UPAB-1500B, vagy más kóddal K029B, Szu-35Sz repülőgépre függesztve (2022.03.25.)
upab-1500-4.jpg

2019-ben rendszeresítették, már akkor elkezdődött a sorozatgyártása. Az 1.525 kg össztömegből 1.010 kg a robbanófej. Statikus célok ellen alkalmazzák. Kombinált, inerciális és műholdas navigációs irányítási rendszerrel van felszerelve. CEP: 10m. Hatótávolság optimális esetben max. 50 km. Kifejezetten megerősített és védett ellenséges célpontok elleni alkalmazzák.
https://topwar.ru/193917-upravljaemaja-aviacionnaja-bomba-upab-1500b-je.html
UPAB_1500B_E-_K029BE_-_-sayt.JPG

UPAB-500B - K08B. 505/390kg, 40km, 2019 rendszeresítés, CEP: 10m
img_20190824_135924_wm.jpg
 
Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.
Alapvetően kis sebességnél orrfutóval kormányzol, de ahogy nő a sebesség, úgy egyre hatásosabb az oldalkormány (az "átváltás pontjához" tartozik egy sebesség is). Vagyis átcsúszol egyikből a másikba fokozatosan - ahogy pedig eléri az oldalkormány hatásossá válásának sebességét, már mehet is a menet, mert ugye sokkal hatékonyabb, mint a futókormányzás. Lehet neki veretni azt az iszonyat teljesítményt, könnyebb kordában tartani ha ki akar törni.
 
Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.
Alapvetően kis sebességnél orrfutóval kormányzol, de ahogy nő a sebesség, úgy egyre hatásosabb az oldalkormány (az "átváltás pontjához" tartozik egy sebesség is). Vagyis átcsúszol egyikből a másikba fokozatosan - ahogy pedig eléri az oldalkormány hatásossá válásának sebességét, már mehet is a menet, mert ugye sokkal hatékonyabb, mint a futókormányzás. Lehet neki veretni azt az iszonyat teljesítményt, könnyebb kordában tartani ha ki akar törni.
Más gépeknél másként működik a fizika? Esetleg nem gond, ha kormányozhatatlanná válik a gép felszállás közben?

(szerintem még mindíg az én megoldásom a legvalószínűbb)