A szokásos, kiváló Fighterbomber minőség. Végignézni "bentről" a kötelékben végzett Harang-manővert és dugóhúzót, még így a monitor mögül is komoly.
A szokásos, kiváló Fighterbomber minőség. Végignézni "bentről" a kötelékben végzett Harang-manővert és dugóhúzót, még így a monitor mögül is komoly.
Milyen rosszul áll már az a műhorizont!Szu-35 3 db R-77-1 -est indít légicélra:
Top commentben leírás is van hozzá:
Vontató ejtőernyős konténer?, ejtőernyős tartály? Ezek mik?A Su-30SM2 és a Su-30SM közötti külső különbségek a következők:
a megnövelt antenna jelenléte a kabin alatt
passzív zavarást kibocsátó eszközök jelenléte az ejtőernyős tartály alján (hasonlóan a Szu-35S-hez)
. És két antenna volt a vontató ejtőernyős konténer alján.
![]()
![]()
Oroszország nagy van hely kifutópályát építeni, nincsenek rászorulva a kis felszállási útra.Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:
A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.
Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.

Már nem lehet megnézni ! Ilyen gyorsan takarít az angolszászok demokratikus cenzúrája ???Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:
A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.
Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Ezek siklóbombák? Előszedték végre a raktárból ezeket is?UPAB bombákat is bevetik az oroszok

Igen, már ideje volt ezeket is elővenni mivel a robbanófej több mint 1t, még a betont is áttöri.Ezek siklóbombák? Előszedték végre a raktárból ezeket is?![]()
aided by satellite guidance and a high-explosive (HE) warhead,UPAB bombákat is bevetik az oroszok
Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Más gépeknél másként működik a fizika? Esetleg nem gond, ha kormányozhatatlanná válik a gép felszállás közben?Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.
Alapvetően kis sebességnél orrfutóval kormányzol, de ahogy nő a sebesség, úgy egyre hatásosabb az oldalkormány (az "átváltás pontjához" tartozik egy sebesség is). Vagyis átcsúszol egyikből a másikba fokozatosan - ahogy pedig eléri az oldalkormány hatásossá válásának sebességét, már mehet is a menet, mert ugye sokkal hatékonyabb, mint a futókormányzás. Lehet neki veretni azt az iszonyat teljesítményt, könnyebb kordában tartani ha ki akar törni.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..