Csak a probléma az, hogy a Szu-27-es család eddig vígan elvolt az állóstarttal és semmi gondja nem volt az orrfutó kormányzásával.Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.
Alapvetően kis sebességnél orrfutóval kormányzol, de ahogy nő a sebesség, úgy egyre hatásosabb az oldalkormány (az "átváltás pontjához" tartozik egy sebesség is). Vagyis átcsúszol egyikből a másikba fokozatosan - ahogy pedig eléri az oldalkormány hatásossá válásának sebességét, már mehet is a menet, mert ugye sokkal hatékonyabb, mint a futókormányzás. Lehet neki veretni azt az iszonyat teljesítményt, könnyebb kordában tartani ha ki akar törni.
Szóval sokkal inkább az AL-41F-1Sz földi pompázs érzékenysége lehet a lúdas.
Kell egy minimum stabil szívócsatorna áramlás, ahol már lehet maximalizálni a fordulatszámot és csak azután lehet ráadni a forszázst.