A szokásos, kiváló Fighterbomber minőség. Végignézni "bentről" a kötelékben végzett Harang-manővert és dugóhúzót, még így a monitor mögül is komoly.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A szokásos, kiváló Fighterbomber minőség. Végignézni "bentről" a kötelékben végzett Harang-manővert és dugóhúzót, még így a monitor mögül is komoly.
Milyen rosszul áll már az a műhorizont!Szu-35 3 db R-77-1 -est indít légicélra:
Top commentben leírás is van hozzá:
Vontató ejtőernyős konténer?, ejtőernyős tartály? Ezek mik?A Su-30SM2 és a Su-30SM közötti külső különbségek a következők:
a megnövelt antenna jelenléte a kabin alatt
passzív zavarást kibocsátó eszközök jelenléte az ejtőernyős tartály alján (hasonlóan a Szu-35S-hez)
. És két antenna volt a vontató ejtőernyős konténer alján.
Oroszország nagy van hely kifutópályát építeni, nincsenek rászorulva a kis felszállási útra.Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:
A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.
Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Már nem lehet megnézni ! Ilyen gyorsan takarít az angolszászok demokratikus cenzúrája ???Érdekes felszállás a Vityazi egy géppárjától az Armija 2022 bemutatón, Kubinkában:
A gépekre négy-négy darab éles R-73-ast raktak fel.
Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Ezek siklóbombák? Előszedték végre a raktárból ezeket is?UPAB bombákat is bevetik az oroszok
Igen, már ideje volt ezeket is elővenni mivel a robbanófej több mint 1t, még a betont is áttöri.Ezek siklóbombák? Előszedték végre a raktárból ezeket is?
aided by satellite guidance and a high-explosive (HE) warhead,UPAB bombákat is bevetik az oroszok
Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.Amit viszont továbbra is nehezen tudok megemészteni az az, hogy ezzel a bitang erős repülővel ilyen lagymatagon megy a start. A felszállási úthoz mintegy felében gurulóúti sebesség a "nekifutás".
És ez átöröklődött a Szu-57-esekre is.
Más gépeknél másként működik a fizika? Esetleg nem gond, ha kormányozhatatlanná válik a gép felszállás közben?Ennek oka szerintem az orrfutó kormányzás hatásossága/optimalizálása lehet.
Alapvetően kis sebességnél orrfutóval kormányzol, de ahogy nő a sebesség, úgy egyre hatásosabb az oldalkormány (az "átváltás pontjához" tartozik egy sebesség is). Vagyis átcsúszol egyikből a másikba fokozatosan - ahogy pedig eléri az oldalkormány hatásossá válásának sebességét, már mehet is a menet, mert ugye sokkal hatékonyabb, mint a futókormányzás. Lehet neki veretni azt az iszonyat teljesítményt, könnyebb kordában tartani ha ki akar törni.