Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor miert ott van a pitotcső ahol?
Nézd meg a block 70-es F-16-osokat. Azokon is ott van a jókora pitot-cső, mégis AESA radarjuk van:Akkor miert ott van a pitotcső ahol?
Oké, de nem ez az általanosan elterjedt.Nézd meg a block 70-es F-16-osokat. Azokon is ott van a jókora pitot-cső, mégis AESA radarjuk van:
De mondhatnám a Mitsubishi F2-est is, ami a világon először állt rendszerbe AESA radarral (sorozatgyártás kezdete 1995, rendszerbeállás éve 2000):
Viszont nem műszaki akadály. Ugyanakkor az F-16E/F block 60 Desert Falcon, ami az első AESA radaros verzió volt, nem rendelkezik pitot-csővel az orron, míg a többi AESA radaros típusnak akkor se volt az orrán pitot-cső, amikor még nem AESA radarjuk volt.Oké, de nem ez az általanosan elterjedt.
Tudom, hogy nem műszaki akadály, a SZU-35-nél megoldották.Viszont nem műszaki akadály. Ugyanakkor az F-16E/F block 60 Desert Falcon, ami az első AESA radaros verzió volt, nem rendelkezik pitot-csővel az orron, míg a többi AESA radaros típusnak akkor se volt az orrán pitot-cső, amikor még nem AESA radarjuk volt.
Szóval vegyes a kép, viszont az orron meghagyott pitot-cső önmagában nem zárja ki az AESA radart.
A Szu-35 és a mostani Szu-35Sz azért nem jó párhuzam, mert ezeknek pont, hogy nincs az orrukon pitot-cső, ugyanakkor nem AESA, hanem csak PESA antennájuk van.Tudom, hogy nem műszaki akadály, a SZU-35-nél megoldották.
ezt azért nem mondanám egy biztonságos manővernek ... persze kérdés mi volt a cél?
Bármi volt a cél, biztonságosnak semmiképp nem volt biztonságos.ezt azért nem mondanám egy biztonságos manővernek ... persze kérdés mi volt a cél?
De, biztosan tudták, hogy ott van csak ilyenkor ezzel és ehhez hasonlókkal "szórakoztatják" egymást.Nem látta a radaron,hogy jön?
Nem látta a radaron,hogy jön?
Szerintem kurva jól szórakoznak
Igazából egy kis pöcsméregetés, de a nemzetközi légtér szabályait még betartva. A sebességkülönbség nem nagy és a távolság sem vészes, ráadásul vigyáz, hogy a jetblast/csóva se nagyon érje a másikat - nem áll be elé, ügyesen kimegy jobbra, hogy ne a gázaiba másszon a másik.
Élvezik a repülést XD