Nem túl sok ász lehet, mert nem lőttek le túl sok ukrán gépet az oroszok és ahogy eddig minden háborújukban, úgy ebben is folyamatosan rotáljáa a légierő az alakulatokat, hogy minél több pilótának legyen harci tapasztalata.És már ott tartunk, hogy az oroszok több BVR győzelmet ér(het)tek el, mint az amerikaiak. Sose gondoltam volna. Vajon mennyi ász lehet? Mennyit fejlődhettek az orosz rakéták a tapasztalatok fényében? Mennyire gyakran kukázzák a rakétákat, ugye sok-sok repült óra megy beléjük. Megannyi kérdés, de mikor lesz válasz rá..
2:42-nél egy pillanatra látható az 57-esek gyártósora is, 3 épülő géppel, és az egyiken serénykedő szerelőkkel.Itt a sok-sok év alatt azért elég szépen fejlődött a gyártási minőség, továbbra is igencsak elegáns ez a gép:
Jó kis riportfilm.
Nincs külön sora, a SZU-35Sz során gyartják őket.2:42-nél egy pillanatra látható az 57-esek gyártósora is, 3 épülő géppel, és az egyiken serénykedő szerelőkkel.
Igen, ugyan abban a gyárépületben készül a két gép, de külön soron.Nincs külön sora, a SZU-35Sz során gyartják őket.
Hacsak nem építettek neki, akkor nincs.Igen, ugyan abban a gyárépületben készül a két gép, de külön soron.
Más.
Szu-30 gyártósor (TVC-s hajtóművek):
![]()
A széria gyártás kezdete óta, de talán már előbb is a Szu-35 gyártósora mellett, azzal párhuzamosan van kialakítva a Felonok gyártósora..Hacsak nem építettek neki, akkor nincs.
Ugyanazokon a gépeken gyártjak, mint a Flankert (=ugyanaz a gyártósor), összeszerelni szerelik másik soron.A széria gyártás kezdete óta, de talán már előbb is a Szu-35 gyártósora mellett, azzal párhuzamosan van kialakítva a Felonok gyártósora..
Az 57-es alkatrészek gyártósora nyilván egész máshol van, mint a Szu-35-é, tekintve, hogy a két gép alkatrészei között mind anyagában, mind kialakításában is jelentős különbségek vannak. Ezért a gyártásuk technológiája sem ugyanaz ergó nem készülhetnek ugyanazon a soron.A gyártást ne keverd az összeszereléssel.
A gyártósor az ahol az alakatrészeket gyartják, az összeszerelő sor az ahol összeépítik.
21. század, egy géppel nem csak 1 fajta dolgot lehet gyártani. 2 éve tart a korlátozott ütemű sorozatgyártás és azóta nem épült új üzemrész. Annál is inkább, mert nem tudnak nyugatról szerszámgépeket vásárolni ahogy azt tették amimor felkészültek a SZU-35Sz vagy a KA-52 sorozatgyártására.Az 57-es alkatrészek gyártósora nyilván egész máshol van, mint a Szu-35-é, tekintve, hogy a két gép alkatrészei között mind anyagában, mind kialakításában is jelentős különbségek vannak. Ezért a gyártásuk technológiája sem ugyanaz ergó nem készülhetnek ugyanazon a soron.
Furcsa, hogy a 21. századra hivatkozol a gyártástechnológia terén, közben meg még mindig a 19.-20. századi gondolkodást követve azt képzeled, hogy modern szerszámgépeket csak nyugaton tudnak gyártani....21. század, egy géppel nem csak 1 fajta dolgot lehet gyártani. 2 éve tart a korlátozott ütemű sorozatgyártás és azóta nem épült új üzemrész. Annál is inkább, mert nem tudnak nyugatról szerszámgépeket vásárolni ahogy azt tették amimor felkészültek a SZU-35Sz vagy a KA-52 sorozatgyártására.
Tud Japán is és Kína is (és még páran a világon), az oroszok pedig német szerszámgépekkel gyártanak. Problémát is okoz nekik az embargó, mert nem kapnak hozzájuk supportot.Furcsa, hogy a 21. századra hivatkozol a gyártástechnológia terén, közben meg még mindig a 19.-20. századi gondolkodást követve azt képzeled, hogy modern szerszámgépeket csak nyugaton tudnak gyártani....
Írja a The Sun, a NYT meg a BBC.... Aztán meg hogy-hogynem a 2015 után bevezetett szankciók ellenére is valahogy eljutottak az embargós Siemens termékek Oo.-ba. Még verték is a németek a műbalhét, mintha ez nekik is meglepetés lett volna.Tud Japán is és Kína is (és még páran a világon), az oroszok pedig német szerszámgépekkel gyártanak. Problémát is okoz nekik az embargó, mert nem kapnak hozzájuk supportot.
Amit én állítottam, azt te csak alátámasztani tudtad, megcáfolni nem. Hol itt a gond?Kicsit tájékozódj, mielőtt ilyen magabiztossággal állítasz dolgokat.

Én egyiket se teszem. Viszont nem is állítottam, hogy az oroszok saját maguk által gyártott gépekre váltották volna le az esetlegesen használhatatlanná (már ha egyáltalán...) vált nyugati gépeket. Az embargók kijátszhatóak, de ha mégsem, vagy csak nehézkesen, akkor is lehet kelet felé fordulni.Nem kell lebecsülni az oroszokat, de túl sem.
Persze, bármi lehet, a valóság meg az, hogy nem építettek az oroszok új gyáregységet a komszomolszk-ne-amurei gyárban az elmúlt 2 évben, így új gyártósor sem épülhetett a SZU-57-nek.Én egyiket se teszem. Viszont nem is állítottam, hogy az oroszok saját maguk által gyártott gépekre váltották volna le az esetlegesen használhatatlanná (már ha egyáltalán...) vált nyugati gépeket. Az embargók kijátszhatóak, de ha mégsem, vagy csak nehézkesen, akkor is lehet kelet felé fordulni.
Nem!Persze, bármi lehet, a valóság meg az, hogy nem építettek az oroszok új gyáregységet a komszomolszk-ne-amurei gyárban az elmúlt 2 évben, így új gyártósor sem épülhetett a SZU-57-nek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..