Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

És már ott tartunk, hogy az oroszok több BVR győzelmet ér(het)tek el, mint az amerikaiak. Sose gondoltam volna. Vajon mennyi ász lehet? Mennyit fejlődhettek az orosz rakéták a tapasztalatok fényében? Mennyire gyakran kukázzák a rakétákat, ugye sok-sok repült óra megy beléjük. Megannyi kérdés, de mikor lesz válasz rá..
Nem túl sok ász lehet, mert nem lőttek le túl sok ukrán gépet az oroszok és ahogy eddig minden háborújukban, úgy ebben is folyamatosan rotáljáa a légierő az alakulatokat, hogy minél több pilótának legyen harci tapasztalata.
 
  • Tetszik
Reactions: deze75 and gafzhu
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Kicsit mintha változott volna a festési séma, de lehet, csak a fények mások, vagy a gépek felületi minősége:

1yfgg1ar7f31e0mqoo0ltti4k1701o6p.jpg

2xck1yiujjule3gt6b4qfigu2w3qzl7n.jpg

vzfn7xznne1om1khl2cfsxu8d5z3pwul.jpg

lvydbi6otghw4hpxbkb2s9er4exut8ij.jpg
 
Itt a sok-sok év alatt azért elég szépen fejlődött a gyártási minőség, továbbra is igencsak elegáns ez a gép:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Jó kis riportfilm.
2:42-nél egy pillanatra látható az 57-esek gyártósora is, 3 épülő géppel, és az egyiken serénykedő szerelőkkel.
 
A gyártást ne keverd az összeszereléssel.
A gyártósor az ahol az alakatrészeket gyartják, az összeszerelő sor az ahol összeépítik.
 
A gyártást ne keverd az összeszereléssel.
A gyártósor az ahol az alakatrészeket gyartják, az összeszerelő sor az ahol összeépítik.
Az 57-es alkatrészek gyártósora nyilván egész máshol van, mint a Szu-35-é, tekintve, hogy a két gép alkatrészei között mind anyagában, mind kialakításában is jelentős különbségek vannak. Ezért a gyártásuk technológiája sem ugyanaz ergó nem készülhetnek ugyanazon a soron.
 
Az 57-es alkatrészek gyártósora nyilván egész máshol van, mint a Szu-35-é, tekintve, hogy a két gép alkatrészei között mind anyagában, mind kialakításában is jelentős különbségek vannak. Ezért a gyártásuk technológiája sem ugyanaz ergó nem készülhetnek ugyanazon a soron.
21. század, egy géppel nem csak 1 fajta dolgot lehet gyártani. 2 éve tart a korlátozott ütemű sorozatgyártás és azóta nem épült új üzemrész. Annál is inkább, mert nem tudnak nyugatról szerszámgépeket vásárolni ahogy azt tették amimor felkészültek a SZU-35Sz vagy a KA-52 sorozatgyártására.
 
21. század, egy géppel nem csak 1 fajta dolgot lehet gyártani. 2 éve tart a korlátozott ütemű sorozatgyártás és azóta nem épült új üzemrész. Annál is inkább, mert nem tudnak nyugatról szerszámgépeket vásárolni ahogy azt tették amimor felkészültek a SZU-35Sz vagy a KA-52 sorozatgyártására.
Furcsa, hogy a 21. századra hivatkozol a gyártástechnológia terén, közben meg még mindig a 19.-20. századi gondolkodást követve azt képzeled, hogy modern szerszámgépeket csak nyugaton tudnak gyártani....
 
Furcsa, hogy a 21. századra hivatkozol a gyártástechnológia terén, közben meg még mindig a 19.-20. századi gondolkodást követve azt képzeled, hogy modern szerszámgépeket csak nyugaton tudnak gyártani....
Tud Japán is és Kína is (és még páran a világon), az oroszok pedig német szerszámgépekkel gyártanak. Problémát is okoz nekik az embargó, mert nem kapnak hozzájuk supportot.
Kicsit tájékozódj, mielőtt ilyen magabiztossággal állítasz dolgokat.
 
Tud Japán is és Kína is (és még páran a világon), az oroszok pedig német szerszámgépekkel gyártanak. Problémát is okoz nekik az embargó, mert nem kapnak hozzájuk supportot.
Írja a The Sun, a NYT meg a BBC.... Aztán meg hogy-hogynem a 2015 után bevezetett szankciók ellenére is valahogy eljutottak az embargós Siemens termékek Oo.-ba. Még verték is a németek a műbalhét, mintha ez nekik is meglepetés lett volna. :D

Kicsit tájékozódj, mielőtt ilyen magabiztossággal állítasz dolgokat.
Amit én állítottam, azt te csak alátámasztani tudtad, megcáfolni nem. Hol itt a gond? :oops: :D
 
Csak halkan jegyzem meg, hogy a VSZ-ben a gengszterváltásig a legjobb (elismerten világszínvonalú) szerszámgépgyár a SZIG volt. Gyorsan fel is vásárolta a nyugati (talán japán) konkurrencia, és felszámolták. Azért, ha az oroszok annyira a csúcson lennének, akkor nem okozna problémát az olajipari berendezések előállítása megfelelő minőségben. Nem kell lebecsülni az oroszokat, de túl sem.
 
Nem kell lebecsülni az oroszokat, de túl sem.
Én egyiket se teszem. Viszont nem is állítottam, hogy az oroszok saját maguk által gyártott gépekre váltották volna le az esetlegesen használhatatlanná (már ha egyáltalán...) vált nyugati gépeket. Az embargók kijátszhatóak, de ha mégsem, vagy csak nehézkesen, akkor is lehet kelet felé fordulni.
 
Én egyiket se teszem. Viszont nem is állítottam, hogy az oroszok saját maguk által gyártott gépekre váltották volna le az esetlegesen használhatatlanná (már ha egyáltalán...) vált nyugati gépeket. Az embargók kijátszhatóak, de ha mégsem, vagy csak nehézkesen, akkor is lehet kelet felé fordulni.
Persze, bármi lehet, a valóság meg az, hogy nem építettek az oroszok új gyáregységet a komszomolszk-ne-amurei gyárban az elmúlt 2 évben, így új gyártósor sem épülhetett a SZU-57-nek.
 
Persze, bármi lehet, a valóság meg az, hogy nem építettek az oroszok új gyáregységet a komszomolszk-ne-amurei gyárban az elmúlt 2 évben, így új gyártósor sem épülhetett a SZU-57-nek.
Nem!
A valóság az, hogy van egy kisebb város méretű gyárkomplexum tucatnyi hatalmas gyárépülettel, innen úgy 10000 km-re, amit te vagy én maximum a google earth-ön keresztül nézegethetünk.
De te innen Eu falva alsóról megmondod, hogy mit igen és mit nem építettek ott. És még én vagyok szerinted túlzottan magabiztos.
Há' hogyne!
 
Mint ahogy az is erősen lehet, hogy Kínában épített gépekbe, berendezésekbe olyan Siemens vezérlés kerül bele a Siemens programjával ,amilyen konfigurációról maga a német Siemens nem tud...

Másrészt, ugye a Siemens is Kínában gyártatja a berendezéseit...