Én is felfigyeltem már a KNAAPo által gyártott Szu-35Sz gépek sajátos lemezmunka állapotára ezen a lenti sorozaton, de ami "különleges", az a titán borítás (hajtóművek külső borítása és a vízszintes vezérsík 2/3-ada) utólagos, számomra nem teljesen világos struktúrájú utócsiszolása, felületkezelése, ahogy én látom a ponthegesztések (inkább szegecssor) vonalát csak tessék-lássék követve:
http://postimg.org/gallery/2xglkg40/
Szintén durván szembeötlő a kabintető és teljes környéke, illetve annak állapota:
http://postimg.org/image/9dft7dogf/
Ez a fotóanyag a KNAAZ 80. évfordulóján készült légibemutató statikus során készült, pár hónapja, nem pedig a kínaiakat akarták vele "hülyíteni".
Ehhez képest a kvázi-konkurens IRKUT Szu-30SzM gépei mind a festés, mind pedig a lemezmunka tekintetében egy másik kategóriát képviselnek, sőt, ez elmondható a párhuzamosan gyártott Jak-130-asokról is.
http://postimg.org/gallery/2s00n3mta/
A link képsorozatán, középtájékon. Nem mellesleg ezek a képek is az KNAAPO udvarán készültek, azaz a "konkurens" háza táján.