Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Ha jól emlékszem, tervek mintha lettek volna. Egy jó és megbízható PESA rendszer biztosan többet ér, mint egy kiforratlan, nem megbízható AESA rendszer.
 
155335.jpg
Jó az öreg a háznál, a No. 710-es T-10M10, másképp, az egykori Szu-35-ös(Szu-27M) széria talán egyetlen működőképes, hajtóműtesztekhez használt példánya még mindig repülőképes. A széria érdessége, hogy ezeknél hagyták el elsőként az orrkúpra helyezett pitot-cső alapú szenzorokat, mivel javítani akarták a PESA alapú Barsz lokátor hatékonyságát a központi kitakarás megszüntetésével. Ez akkor nem működött igazán, a szintén Barsz-t használó Szu-30MKI családnál már ismét visszatértek a pitot-csőhöz, hogy csak az új Szu-35BM és Sz gépeknél hagyják el újra azt. A No. 710-es mióta hajtóműtesztelő repülő próbapad, lokátorát eltávolították, az orrba az objektív kontroll miatt hagymányos, több csúszásjelzős pitot-cső rendszer került.
 
Kazahsztán Szu-30SzM gépek beszerzését jelentette be.

Az elso 2015-os Szu-30SzM
1829566_original.jpg
 
Kazahsztán 4 Szu-30SzM -gépet vett 75 millio USD értékben, melyek szállítása idén májusban kezdodik.
Ezenkívul további 32 gép beszerzését tervezi 2020-ig kb. 2 milliárd USD értékben.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8DddPrlwiqg
 
Nagyon köszi srácok. Ez nagyon állat. Ahogy megfagy a pára az valamit atomzsír. A tömeg felé és felett végzett kötelébontás viszont kicsit más standard szerinti repnaptervezésről árulkodik. Viszont a repült porgram elég erősnek tűnik.
 
Asszem ez volt az első alkalom, hogy a Vityazi és a Sólymok közös kötelékben repültek, ráadásul úgy, hogy a Khotolivo-i ezredtől volt az egyik Szu-27P a vezér meg egy lipecki Szu-30SzM.
 
molnibalage

Hát nem tudom,úgy látszik az oroszoknak ezt mindenhol lehet mert emlékeim szerint Kecskeméten is a közönség felett csinált manővert vagy az alakzat vagy a szóló.