Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Vagy az is lehet, hogy a kínai klónok a kínai hajtóművekkel nem versenyképesek, az oroszok meg nem szállítanának a kínai exportgépekhez orosz hajtóművet. Így a kínaiak inkább meg se próbálják a dolgot.

A hajtómű, mint exportkorlátozó tényezőben lehet valami. A kínai WS-10-es hajtóművet még mindig csak a szárazföldi telepítésű és két hajtóműves típusokban, J10B/BS áll hadrendben.

A két hajtóműves, de haditengerészeti J15-ös és az egy hajtóműves J10-es napjainkban is csak orosz gyártmányú hajtóművel szállítják.

Ez alapján a WS-10-es megbízhatósága még mindig nem megfelelő. Lehet exportra sem alkalmas.
 
Az új J-10-eseken amelyeknek le van törölve a számuk a képeken, már TH-van. A J-15-ösök esetében a hajón lévőkön orosz hajtómű, a szárazfölieken meg kínai. Szóval egyelőre óvatoskodnak velük.
 
Az új J-10-eseken amelyeknek le van törölve a számuk a képeken, már TH-van. A J-15-ösök esetében a hajón lévőkön orosz hajtómű, a szárazfölieken meg kínai. Szóval egyelőre óvatoskodnak velük.

Szia,

tudomásom szerint jelen pillanatban a három J10-es példány használ WS-10-est. A 1035-ös J10B proto és az első J10B szériából kiemelt két teszt gép. Ez utóbbi kettőről ugyan rengeteg fotó készült, de ez csak két teszt gép, nem több.

A J15-ösnek most folyik második széria gyártása. Eddig kivétel nélkül mindegyik orosz hajtóművet használ. A hét J15-ös prototípus közül, mindössze kettőn tesztelték a WS-10-est.

Az én ismereteim szerint, nincs hadrendben WS-10-el, se J15-ös, sem J10-es.
 
Igen, lehetséges, hogy így van. Ami képet láttam azokról állandóan letörölték, vagy elhomályosították az oldalszámokat, szóval nehéz bármit is határozottak kijelenteni. De ha jól tudom J-11B első szériáit orosz hajtóművel szerelték és aztán szerelték át hazai gyártásúakra. Lehet itt is ezt csinálják majd J-10 és J-15 esetében. A J-16-nál ami kevésbé rizikós projekt, már most WS-10-eseket használnak.
???
 
Igen a J11B első széria orosz hajtóművel repült. A második széria két évet csúszott. Amíg a WS-10-esek meg nem érkeztek, a hajtómű nélküli J11B-k a gyár udvarán porosodtak.

Előbb utóbb biztos kiforrja magát. A J10-esből már tavaly óta (az állítólag AESA radarral szeret) J10C változatot gyártják, de még azok is orosz hajtóművel hagyják el a gyárat.
 
Belbek
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Máshol perzsa államnak hívják, de kicsire nem adunk :-D

Az viszont megsüvegelendő, amit önerőből meg tudtak csinálni.
 
igen, Iránban szerintem lőnek azért, ha learabozzák őket. És valószínűleg Szaud-Arábiában sem érdemes azzal a szöveggel okoskodni, hogy de hát miért ez a nagy ellenségeskedés, hiszen ők is arab testvéreitek :D
 
Fura csak hatvanat vesznek, hiszen a flottájuk, főleg a szaudiakkal összevetve eléggé le van rongyolódva...
Elméletileg ha eladják Iránnak, tudja valaki, milyen fegyverzetet kaphatnak? Csak tisztán oroszt, vagy van esély más gyártámonyokra is (indiai esetleg francia fegyverek)?
 
<b>Algériai Szu-35Sz tesztelés</b>

Algériának még hadrendben van egy MiG-29 9.13-assal és egy MiG-25PDSz-el felszerelt század. Azokat kellene leváltani.
 
Akár is mi lesz Szíriában....., de hogy felpörgött az orosz cuccok iránt érdeklődés....az itteni cikkek mennyiségen is látszik.
 
Február 6-án leszállította a Szuhoj az utolsó két Szu-30MK2V-t.
A 2013-as szerzodés(12 drb) értelmében 2015 év végéig kellett volna a gépeket leszállítani. Így már a vietnami Szu-30 flotta elérte a 36 darabot. Ezenkívul 12 Szu-27 is van nekik.
0_10cfa2_aaeb3131_orig.jpg
 
A Singapore Airshow 2016 kiállításon az Irkut bemutatta az új exportverziós<b> Szu-30SzME</b> makettjét. A gépek szíriai bevetésével megnott a kulfoldi érdeklodés a Szuhojok iránt.
2834874_original.jpg
 
<blockquote rel="Galcom"><b>Algériai Szu-35Sz tesztelés</b>

Algériának még hadrendben van egy MiG-29 9.13-assal és egy MiG-25PDSz-el felszerelt század. Azokat kellene leváltani.

MiG-23 -asok vannak még?</blockquote>

@Boki

Az Algériaiak két MiG-23BN századukat, átképezték a belurusz, ukrán és orosz forrásból beszerzett, majd nagyrészt M2 szintre korszerűsített Szu-24-esekre. Az utolsó algériai MiG-23BN 2005-ben szállt le.

bombing14_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A MiG-23MF elfogót a Szu-30MKA hadrendbe állítása előtt vonták ki 2007-ben. A Szu-30-asok két századnyi MiG-29 9.13-est és a MiG-23MF század szerepét vették át.
 
Február 6-án leszállította a Szuhoj az utolsó két Szu-30MK2V-t.
A 2013-as szerzodés(12 drb) értelmében 2015 év végéig kellett volna a gépeket leszállítani. Így már a vietnami Szu-30 flotta elérte a 36 darabot. Ezenkívul 12 Szu-27 is van nekik.
0_10cfa2_aaeb3131_orig.jpg

Kicsit pontatlan a rajz. A 921 ezred már öt éve Szu-22M és M4-es típust használ.

Ez még a 2012-es hadrend:
Vietnam_People_s_Air_Force_in_2012.jpg


Azóta a 931 ezred is Szu-22-eseteket kapott. Igaz, ezek már csak egy-egy század a valóságban.
 
<blockquote rel="borisz"><blockquote rel="Galcom"><b>Algériai Szu-35Sz tesztelés</b>

Algériának még hadrendben van egy MiG-29 9.13-assal és egy MiG-25PDSz-el felszerelt század. Azokat kellene leváltani.

MiG-23 -asok vannak még?</blockquote>

@Boki

Az Algériaiak két MiG-23BN századukat, átképezték a belurusz, ukrán és orosz forrásból beszerzett, majd nagyrészt M2 szintre korszerűsített Szu-24-esekre. Az utolsó algériai MiG-23BN 2005-ben szállt le.

bombing14_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


A MiG-23MF elfogót a Szu-30MKA hadrendbe állítása előtt vonták ki 2007-ben. A Szu-30-asok két századnyi MiG-29 9.13-est és a MiG-23MF század szerepét vették át.</blockquote>

Ezt szerintem borisznak szántad. :)