Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Valaki tudja, hogy a 30Sm nél mi a fene az a kis üveges kukucska szerű a WSO feje előtt.
Gondolom, hogy a leszállást felügyelheti meg az pályát, de arra ott az alatta lévő monitor, amin mint ha láttam volna videón, hogy ott bizony vetítik az aszfaltot videón.
 
A Szu-35Sz gépek repult óráinak száma
Налёт СНЭ на 18.02.2016 (для машин 0217..0220 на 28.01.2016):
Су-35-2 - 568 ч/ 296 полётов.
01101 - 283 ч/ 188 полётов.
01102 - 277 ч/ 195 полётов.
01103 - 447 ч/ 225 полётов.
01204 - 564 ч / 277 полётов.
01205 - 19 ч / 17 полётов.
01206 - 82 ч / 86 полётов.
01307 - 25 ч / 19 полётов.
01308 - 79 ч / 79 полётов.
01309 - 68 ч / 83 полёта.
01310 - 104 ч / 115 полётов.
01411 - 136 ч / 121 полёт.
01412 - 139 ч / 113 полётов.
01413 - 91 ч / 78 полётов.
01514 - 172 ч / 120 полётов.
01515 - 218 ч / 123 полёта.
01516 - 270 ч / 148 полётов.
01617 - 188 ч / 147 полётов.
01618 - 167 ч / 152 полёта.
01619 - 159 ч / 120 полётов.
01620 - 128 ч / 107 полётов.
02001 - 142 ч / 104 полёта.
02002 - 154 ч / 81 полёт.
02003 - 78 ч / 49 полётов.
02104 - 77 ч / 48 полётов.
02105 - 102 ч / 65 полётов.
02106 - 83 ч / 56 полётов.
02207 - 109 ч / 67 полётов.
02208 - 115 ч / 78 полётов.
02209 - 3 ч / 4 полёта.
02310 - 0 ч / 0 полётов.
02311 - 38 ч / 32 полёта.
02312 - 46 ч / 42 полёта.
02413 - 67 ч / 39 полётов.
02414 - 81 ч / 66 полётов.
02515 - 29 ч / 27 полётов.
02516 - 33 ч / 22 полёта.
02517 - 29 ч/ 21 полёт.
02518 - 25 ч/ 17 полётов.
02619 - 19 ч/ 14 полётов.
02620 - 23 ч/ 16 полётов.
03001 - 9 ч/ 3 полёта.
03002 - 14 ч/ 6 полётов.
03003 - 3 ч/ 2 посадки.
03104 - 3 ч/ 2 посадка.
03105 - 3 ч/ 2 посадка.
03106 - 3 ч/ 2 посадки.
03207 - 0 ч/ 0 посадок.
03208 - 0 ч/ 0 посадок.
Принято решение о доработке 44 машин (0105..0308) по итогам 1-го этапа ГСИ.
 
Boki
Dícsértessék a te nickneved, hogy folyamatosan, hozod az infókat, még ha azt csak is te tudod elolvasni :D
 
223750_screenshots_2015-08-09_00001.jpg
 
"Tarantul" pod can be used with :
helicopter Mi-8MTPR-1 (L187A = "Rychag-AV" jammer)
SU-34 (L-175V = "Khibiny" inside Su-34)
SU-35 (L-175M10-35S = "Khibiny" inside SU-35S)

L-265M10 is jamming containers on wingtips of SU-27SMs,30SM,34,35S
 
Ha van beépített Hibini a Szu-35 ben, akkor nem nagyon értem a szárnyvégekre miért raknának L-265M10-et...
 
Ha van beépített Hibini a Szu-35 ben, akkor nem nagyon értem a szárnyvégekre miért raknának L-265M10-et...

Valszeg nagyobb teljesítményű/jobb a lefedettsége, vagy csak simán kevésbé zavarja a saját rendszereket.
 
Na, ha viszont nagyobb teljesítményű, vagy kevésbé zavarja a saját rendszereket, akkor miért foglalja a helyet beépítve :D. Csak úgy látom ennek értelmét, hogy a 2 felrakott, +1 beépített egység összefügg, és van egy minimál képesség a két konténer nélkül is, de a 3 együtt meg szimbiózisban jóval nagyobb képességeket tud együtt. Gyanúsan ez lehet az ok, másnak én nem nagyon látnám értelmét.
 
Na, ha viszont nagyobb teljesítményű, vagy kevésbé zavarja a saját rendszereket, akkor miért foglalja a helyet beépítve :D.

Fogalmam sincs...

Csak úgy látom ennek értelmét, hogy a 2 felrakott, +1 beépített egység összefügg, és van egy minimál képesség a két konténer nélkül is, de a 3 együtt meg szimbiózisban jóval nagyobb képességeket tud együtt. Gyanúsan ez lehet az ok, másnak én nem nagyon látnám értelmét.

Szerintem is kb. erről lehet szó. Annyi különbséggel, hogy ha a két "külső" van feltéve, akkor a "belső" nem "játszik".
 
Szinte biztos vagyok benne, pont a fentebb vázolt okok miatt, na meg hogy én sokakkal teljesen szembemenve, NEM nézem teljesen hülyének az orosz mérnököket, hogy ha van felrakva a két pod, azok bizony nem "nem játszik" állapotba tolják a belsőt, hanem valahogy kiegészítik, és a 3 együtt dolgozik, nagyobb hatásfokkal, mint akár azok a rendszerek, ahol csak a két szárnyvégi pod van, belső nélkül. Ezt feltételezve, hogy a "belső nem játszik", ha van két törővégi pod, nagyjából le is hülyézhetjük a mérnököket. Szerintem nem azok...
 
Szinte biztos vagyok benne, pont a fentebb vázolt okok miatt, na meg hogy én sokakkal teljesen szembemenve, NEM nézem teljesen hülyének az orosz mérnököket, hogy ha van felrakva a két pod, azok bizony nem "nem játszik" állapotba tolják a belsőt, hanem valahogy kiegészítik, és a 3 együtt dolgozik, nagyobb hatásfokkal, mint akár azok a rendszerek, ahol csak a két szárnyvégi pod van, belső nélkül. Ezt feltételezve, hogy a "belső nem játszik", ha van két törővégi pod, nagyjából le is hülyézhetjük a mérnököket. Szerintem nem azok...

Tényleg fingom nincs és nem is akarok "okoskodni", de számomra logikusnak tűnik, hogy ha külső egységeket pakolnak fel <b>mindkét oldalra</b>, akkor a belsőt kikapcsolják (hogy ne generáljon felesleges EM-zajt).
 
Én is találgatok, ha úgy tetszik okoskodok. Ha így működik, akkor gyakorlatilag van egy beépített eszköz, ami elveszi a helyet, tömeget pl. más fontos eszközöktől, üzemanyagtól, etc. úgy, hogy ha KOMOLYABB teljesítményre van szükség abból a szolgáltatásból, amire egyébként tervezték, akkor meg már csak holtteher. Ettől azt gondolom, okosabbak azért. HA a Podok fel vannak rakva, SZERINTEM összedolgoznak a beépítettel, nem feltétlenül úgy, hogy zavarják egymást, de a számítástechnikai kapacitásukat minimum elvárás, hogy összeadják, vagy akár azt is el tudom képzelni, hogy külön külön freq tartományt zavar az egyik, másik, interferencia nélkül. ÖTLETELÉS, semmi több. No meg abból indulok ki, ismételni tudom csak magam, hogy nem segghülyék azok, akik a Su-35 EW rendszerét tervezték.