M
molnibalage
Guest
Miért? A Tu-160 mit csinált Dél-Afrikában? Vagy Dél-Amerikában? Az ilyen kommentektől megyek a falnak..... Ja éppen tegnap repültek haza a Buffok Fairfordból (ahol eddig a békét védték...)
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Miért? A Tu-160 mit csinált Dél-Afrikában? Vagy Dél-Amerikában? Az ilyen kommentektől megyek a falnak..... Ja éppen tegnap repültek haza a Buffok Fairfordból (ahol eddig a békét védték...)
Miért? A Tu-160 mit csinált Dél-Afrikában? Vagy Dél-Amerikában? Az ilyen kommentektől megyek a falnak....
A hidegháborúhoz képest leépült a hálózat
Miért? A Tu-160 mit csinált Dél-Afrikában? Vagy Dél-Amerikában? Az ilyen kommentektől megyek a falnak....
Most megint a pénz és képesség szerint moralizálunk? Nemzetközi légtérben mindenki a szabályok szerint tevékenykedik. Pont. Minden mást leszarok.Az azért megvan hogy az Orosz gépek évente egyszer járnak arra a NATO járőrök meg mindennap,pl Global Hawk Krim félsziget körül
És haza terelik az elfogott Orosz járőröket. Pl Kalinyingrád és környéke, vagy inkább az Oroszok terelik ki a NATO gépeket a nyílt víz irányába
Kérlek emlékeztess: mikor volt a keleti parton Boston-New York-Norfolk vonalon Orosz gép befogás Vagy kiterelés a légtérből?
Nem mindenki gondolkodik így, van akinek kell az állandó feszültség.Most megint a pénz és képesség szerint moralizálunk? Nemzetközi légtérben mindenki a szabályok szerint tevékenykedik. Pont. Minden mást leszarok.
Engem speciel nem zavar, hogy merre repked a Tu-160. Felőlem repkedjen Boston előtt.
Gondolom, hogy a belorusz döntéshozóknak nem kellett a szar.Érdekes módon a belorusz SzM-ekben francia Thales HUD 3022 van, pedig korábban az oroszok leakarták cserélni saját gyártású IKS-1M-re.
.Öreg Szu-27-es pilóták nézegetik a Szu-35Sz beömlőjét. Mintha arról beszélnének, hogy a szűrő már nincs benne?
Végül is logikus, ha valahogy az AL-41F-1Sz magasabb levegőátfutását biztosítani akarták anélkül, hogy nagyobb keresztmetszetet készítenek. Az komoly áttervezést igénylet volna.
.
.
Az a szurö nem fel-le nyithato volt, es csak a gurulaskor-nekifutaskor volt leengedve, hogy a beszivott kavicsoktol vedje a hajtomuvet? Tehat repules közben nem befolyasolta a teljesitmenyt?
Gondolom, hogy a belorusz döntéshozóknak nem kellett a szar.
De, fel-le nyitható és már leszálláskor is ki lehetet iktatni (ha jól tudom), hogy a hajtómű felgyorsulása és tolóereje nagyobb legyen. Viszont ezt saját felelősségre, megfelelő állapotú felszállópályánál..
.
Az a szurö nem fel-le nyithato volt, es csak a gurulaskor-nekifutaskor volt leengedve, hogy a beszivott kavicsoktol vedje a hajtomuvet? Tehat repules közben nem befolyasolta a teljesitmenyt?
.Mondjuk azt sose értettem, hogy az F-16-osnál ez miért nem volt sose gond? A mai modern orosz reptereknek már egész jó állapotú pályái vannak, melyeket a bázis állománya is rendre átnéz és takarítják is.
Azon van sárvédő és a két szívócsatorna között van..
.
Szerintem erre egyszeru a valasz: az F-16 elsö futomuve a szivocsatona alatt van, a Mig-29, Szu-27stb gepeknel meg böven elötte. Valojaban a futomu veri fel es bele a szivocsatornaba a koszt, nem feltetlenul csak a szivocso valami szivohatasa a ludas.
A bringámon is van sárvédő, túlnyúlik a keréken, de azért mégis felverődik a sár egy picit néha a nadrágomra. Ez a nadrágomnál nem vészes, megszárad. A gázturbinát viszont nem érdekli ez, a berepül a kő, akkor reccs.Azon van sárvédő és a két szívócsatorna között van.
Azon a teherautón is volt, mikor az M-0 felüljárón szembetelálkozva a kereke alól előre!! kirepülve csattant a szélvédőm közepén egy cseresznye-méretű kődarab!! Még a kocsiban ülő két kolléga is meglepődött, egyik megdöbbenve kérdezte is: "Hát ezt meg hogy a fenébe csinálta?!!" Szóval a sárvédő valamennyit biztos segít a sérülések ellen, de sose tudni minden kődarabról hogy merre fog kirepülni a kerék alól és onnan hova fog pattanni. Kis sebességnél meg ha nagy teljesítményen jár a hajtómű, akkor a szívás is besegít hogy könnyebben bekajáljon minden csúnyaságot!!Azon van sárvédő és a két szívócsatorna között van.