Hát, gyakorlatilag háborús körülmények között adja a keszit.Tisztességesen meg van pakolva a Szuhoj rakétákkal.
Hát, gyakorlatilag háborús körülmények között adja a keszit.Tisztességesen meg van pakolva a Szuhoj rakétákkal.
Hát, gyakorlatilag háborús körülmények között adja a keszit.
Azért ez az össz-vissz hat darabos javadalmazás még távol van a tisztességestől, ez csak a típus minimum keszi fegyverzete.Tisztességesen meg van pakolva a Szuhoj rakétákkal.
A KNAAZ gyár nemrég repülőbalaesetben elhunyt fiatal berepülőpilótájának Gyenyisz Jarovojnak az emlékére készült videó, látványos repülések és jelenetek a gyári összeszerelésről:
A KNAAZ gyár nemrég repülőbalaesetben elhunyt fiatal berepülőpilótájának Gyenyisz Jarovojnak az emlékére készült videó, látványos repülések és jelenetek a gyári összeszerelésről:
Április 19-én Lesznoje település közelében, 35 km-re Habarovszktól egy L-142 könnyü géppel lezuhantak. A gép kigyulladt nem volt esély a túlélésre. 4 ember volt a gépen , mindegyik életét vesztette.Mikor,milyen géppel esett le szegény? A videót nézve eszembe jutott,hogy még tavaly beszéltünk a G-ruha viselésről.Arról,hogy van aki a hajózóruha fölé, van aki alá veszi fel a G-ruhát. Denisz Jarovoj a videók alapján az utóbbiak táborát erősítette. 0:34-nél és 0:46-nál is látszik,hogy a hajózóruha bal oldalán, a derékzsebnél ott lóg ki a G-ruha sötét színű 'slagja".
Április 19-én Lesznoje település közelében, 35 km-re Habarovszktól egy L-142 könnyü géppel lezuhantak. A gép kigyulladt nem volt esély a túlélésre. 4 ember volt a gépen , mindegyik életét vesztette.
Nem lehetett UL-gép, egy négyszemélyeg masina szerintem nem fér bele az UL-súlykategóriába. Még egy kétszemélyes is éppenhogy, azért olyan könnyűek és gyöngék az UL-ek mert minden lehetőt le kell róluk spórolni, hogy beleférjenek a súlykategóriába.Értem. Nagyon szomorú dolog ez. Közben utánanéztem. A Vesztyi oldalán csak L-4-nek emlegetik a gépet, de ami a többi hírforrás (pl. Izvesztyija) esetében is egyezik, hogy egyértelműen egy könnyű repülőgépről volt szó, talán Ultra Light kategória is bejátszik, de nem nagyon jártam utána a típusnak. A gép egy helyi vállalkozó, Ilja Karabut tulajdona volt. A vállalkozó is a repülőkatasztrófa áldozatai között van. Ha a gép UL kategória akkor nekem furcsa,hogy repült vele. Az UL-ek legalább is amikkel én repültem párszor,azok nem épp a szilárdságukról híresek.Ezt nem csak azokról az UL-ekről hanem a többi típusról is hallottam. Nem véletlenül tilos velük minden is.(dugóhúzó,műrepülés) Sajnálom, hogy egy profi fiatal egy ilyen "nyekedli" gép áldozata. A saját UL-es tapasztalataim (2 felszállás,abból 1 műrepülés, utóbbi olyan géppel amiben nem láttam tiltó feliratot,és a tulaj műrepült vele, én csak útvonalaztam vele egy minimálisat) azt mondatják velem,hogy ha úgy lenne pénzem,ahogy nincs, akkor inkább valami rendes motorosgépben( ami nem UL) érdemes gondolkodni, ha az ember merevszárnyú gépet akar magának.Például Cessna vagy Jak.
https://www.vesti.ru/doc.html?id=3258100
Nem lehetett UL-gép, egy négyszemélyeg masina szerintem nem fér bele az UL-súlykategóriába. Még egy kétszemélyes is éppenhogy, azért olyan könnyűek és gyöngék az UL-ek mert minden lehetőt le kell róluk spórolni, hogy beleférjenek a súlykategóriába.
Na ilyet se hiszem, hogy nagyon láttatok mostanában, pláne HD videón, színesben. IAB-500-as imitációs atombombát (RN-24-es atombomba-imitátort) dob egy Szu-30SzM!
Berekfürdőn közelebbről is megnézhető egy ilyen bombatest (illetve, ami maradt belőle).
Na ilyet se hiszem, hogy nagyon láttatok mostanában, pláne HD videón, színesben. IAB-500-as imitációs atombombát (RN-24-es atombomba-imitátort) dob egy Szu-30SzM!
Berekfürdőn közelebbről is megnézhető egy ilyen bombatest (illetve, ami maradt belőle).
Ezek sem mai cuccokSzu-30SzM és az említett bombák:
De nyugi, a holnapot se érték meg!Ezek sem mai cuccok![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..