Botrány!
Hogy maradt fent?
A Gripen tud ilyet?
Tud. Így:Botrány!
Hogy maradt fent?
A Gripen tud ilyet?
Milyen érdekes, hogy Lipeck kapta meg ezt a három gépet.
Valószínűleg pótlásra érkeztek.
Lipeck feladata a kiképzés és az új harceljárások kidolgozása, de ez utóbbit a típussal az alakulat már sok-sok évvel ezelőtt elvégezte.
Hacsak, nem új fegyverrendszerek kerülnek majd rendszeresítésre a 35-ösökhöz.
Ott van ugyanis az R-37M, vagy a “180-as gyártmányként” meghivatkozott R-77M, ezek integrációs lövészeteit Aktyubinszkban már elvégezték, vagy lassan végeznek velük.
Így a Lipeck-i harckiképző központnak újra lesz dolga a harceljárások terén.
És ott van még a H-38, vagy néhány újabb precíziós bomba is.
Aztán lehet, hogy hamarosan valami sisakkijelzőt is kapnak végre a Szu-35Sz pilóták, elvégre a Szu-57-eshez fognak rendszeresíteni valamit.
Helló, vagy egyszerűen csak ide gyűjtik az új gyártású gépeket, míg össze nem jön egy új századra való. Így, hogy egy tizenkétgépes század legyártására három év szükséges nekik, valahol tárolni kell az új gépeket.
Nem egyedi eset. Három éve, amikor a Központi Katonai Körzet, 2. gárda ezredének első századát fegyverezték át, akkor is Lipeck-re szállították le az első gépeket, ahol megkezdték azokon a személyzet átképzését, majd egy évre rá adták át aztokat végleges alakulatuk számára.
Elvileg majd a Belbeki repülőtérre, a Krímbe kerünek az új Szu-35-ösök, ahol a légierő utolsó alapváltozatú Szu-27-esei állomásoznak. A gyakorlatot majd meglátjuk.
Aztán majd úgy járnak, mint az örmények.Azért ez is jelzi,hogy mennyire veszik komolyan az ukránokat.
Aztán majd úgy járnak, mint az örmények.
az oroszok, ha nem veszik komolyan az ukrikat.Már kik?
Ahhoz új rakéta is kéne, csak előbb a szu-57 fognak kapni de még abból is le kéne jó párat gyártani és rendszeresíteni .Aztán lehet, hogy hamarosan valami sisakkijelzőt is kapnak végre a Szu-35Sz pilóták, elvégre a Szu-57-eshez fognak rendszeresíteni valamit.
Itt megint Ronis megközelítés.Ahhoz új rakéta is kéne, csak előbb a szu-57 fognak kapni de még abból is le kéne jó párat gyártani és rendszeresíteni .
Itt megint Ronis megközelítés.
A sisakdisplay akkor is hasznos, ha nincs HOBS rakétád.
Egyébként meg az R-74 60 fokos befogás és 75 fokos indítási zónája reálisan nézve elég. Verheted a segged azon a 15 fok eltérésen az AIM-9X-nél, de ha engem kérdezel teljesen lényegtelen.
Ahogy már máshogy is kifejtettem, a HOBS IR rakétázgatás kb. lassan anakronizmussá válik.
Ha a gépen van DAS szerű cucc, AWACS + data link mellett úgyis ezek fogját a célt kijelölni egy esetleges közeli célnak és nem valószínű, hogy a pilóta tekergeti majd a nyakát.
Ezt konkretizáld kérlek, mert ezt így nem lehet értelmezni. A sisak kijelzőn lényegében a HUD-on megjelenő dolgok vannak, az F-35 esetén meg ugyebár a DAS képe is felvetíthető. De maga az egész is kikapcsolható. De az F-35-nél ez nem értelmezhető, mert azon nincs HUD.A sisakkijelző is úgy működik,hogy csak azt és akkor mutatja amikor szükség van rá?Teszem azt magától kikapcsol egy átrepülésnél mint a Szuhojok meg az Airbus gépek kijelzői?
Ezt konkretizáld kérlek, mert ezt így nem lehet értelmezni. A sisak kijelzőn lényegében a HUD-on megjelenő dolgok vannak, az F-35 esetén meg ugyebár a DAS képe is felvetíthető. De maga az egész is kikapcsolható. De az F-35-nél ez nem értelmezhető, mert azon nincs HUD.
A 4. gen gépeke, ha a HUD felé néz a pilóta, akkor a JHMCS lekapcsol, mert a két display átfedésbe lenne = olvashatatlan. De maga a JHMCS is kikapcsolható.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..