Szu-27 / Szu-30 / Szu-33 / Szu-35 Flanker (Szuhoj)

Zsukovszkijban repül az egyiptomi gép:

288873.jpg
 
A francia Spectra REB rendszer képes volt elnyomni az Egyiptomi Légierő Szu-35 vadászgépének H035 Irbis radarját.

Yp5-M1p-Os-Mhj6-YXPMe3v-Lbn-Wrtwe-DDLz8-Cai-O6-V03ps-knq-Wby-AWGnz3l4-Mz-Vw-Eh-Db-Eyy-IT0-PI-NAt08-Ce-Jz-UAPG-n-Pfux3umf7d.jpg


A Breaking Defense arról számolt be, hogy a Szu-35 és a Rafale F3-R vadászgépek közötti egyiptomi "gyakorló" csaták során az utóbbi Spectra REB rendszere állítólag képes volt "elnyomni" a H035 "Irbis" radarját. Az orosz vadászgép "agresszorként" viselkedett a gyakorlat során.

Ez arra késztette az egyiptomiakat, hogy további Rafale F4-es változatot vásároljanak, hogy a légierőjükben 72-100 darabra növeljék e gépek számát.

Érdekes hír bárhogy mennyi igaz belőle azt nehéz kideríteni....

Forrás:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

https://idrw.org/rafales-spectra-ew-suite-jammed-su-35-radar-in-war-game-by-egyptian-air-force/
 
Radart csak úgy frissíteni nagyon nem könnyű móka, lásd, az amerikaiaknál mi kemény meló az új AESA radarokra átállni.
Egy új radar esetén ki kell dolgozni a súlypontot, a hűtést és az energiaigényt is.
Modulokat lehet modernizálni, de új radart kidolgozni még vagy tíz év, ha most állnának neki.
Minden esetre az egyiptomi teszt az oroszoknak is hasznos volt.
 
Ha ez így van akkor már felejtős ! Jobb esetben 2025-től már csak szu-57-est fognak gyártani.mert kifut a szu-30/35 gyártása .
Miért lenne felejtős? Nem komplett új gépet kell tervezni. A Szu-30-asok, pláne a Szu-35-ösök még évtizedekig szolgálatban maradnak, előbb- vagy utóbb kelleni fog hozzájuk az új AESA radar. Ez lehet 0-ról egy vadonatúj, de lehet majd a Szu-57-esek radarjának a módosításából is.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger and fishbed
Rafael has released a new video advertising its SPICE-class of precision guided munitions. The video includes a segment showing a Su-27/35 carrying out a strike againsta a warship using the SPICE 250.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
A Telex Sz-35 -ről ír és Mig-35 képpel illusztrál.


Hozzák a szokásos profi szintet.
 
  • Tetszik
Reactions: Ocses
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Meghibásodot az egyik motorja és a tengerbe zuhant. A pilóta katapultált.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Meghibásodot az egyik motorja és a tengerbe zuhant. A pilóta katapultált.
"Meghibásodot","Motorja". Ok... Hány köbcentis volt a motor? Négyütemű, kétütemű, diesel, benzin,vagy keverékkel ment?
 
Az ember azt gondolná, hogy a két hajtóműves gépek kevésbé esnek le hajtóműhiba miatt...
Itt nem mindig csak egy hajtóműleállás lehet a háttérben. Varga ezredes úr mesélte még korábban, hogy ők amíg lehetett, rendszeresen gyakorolták az egyhajtóműves leszállásokat MiG-29-essel(az egyik hajtómű alapgázon, ha valaki "csalt" azt a gázadáskor a leszállásfigyelők láthatták a megjelenő füst miatt). Mindenki tudta,hogy hol milyen magasan kell lenni a bejövetelkor, hogy az sikeres legyen. Viszont,ha nem csak a hajtómű áll le, hanem például kigyullad a gép is, ott más a helyzet.Akkor katapultálási parancsot kapnak. Arról nem beszélve,hogy a repóra keret folytonosan csökkent nekik. Aztán már nem voltak leszállás figyelők sem,akik kimondottan azt nézték,hogy a leszálló gépnek szárnya lába rendben van e? Ennek is köszönhető volt a típussal egy hasra szállás, plusz a pilóta abban az évben repült 7 órás(!) össz repidejének. Az oroszoknál nem hiszem, hogy repóra gondok lennének,de attól kialakulhatott még olyan helyzet,hogy a pilóta úgy ítélte meg,hogy nem tudja biztonságosan egy hajtóművel hazavinni a gépet,leszállni vele.