Ez egy 2003-as fejlesztés ideje lenne már frissíteni .Gondolj bele a szu-30sm gépekben még régebbi radar van !H035 Irbis
Ha ez így van akkor már felejtős ! Jobb esetben 2025-től már csak szu-57-est fognak gyártani.mert kifut a szu-30/35 gyártása .de új radart kidolgozni még vagy tíz év,
Miért lenne felejtős? Nem komplett új gépet kell tervezni. A Szu-30-asok, pláne a Szu-35-ösök még évtizedekig szolgálatban maradnak, előbb- vagy utóbb kelleni fog hozzájuk az új AESA radar. Ez lehet 0-ról egy vadonatúj, de lehet majd a Szu-57-esek radarjának a módosításából is.Ha ez így van akkor már felejtős ! Jobb esetben 2025-től már csak szu-57-est fognak gyártani.mert kifut a szu-30/35 gyártása .
Mert szerinted most kezdik el majd kifejleszteni az új lokátort? Te hol élsz? A Szu-57 legújabb N-050 AESA lokátorát is már több éve fejlesztik.Ha ez így van akkor már felejtős ! Jobb esetben 2025-től már csak szu-57-est fognak gyártani.mert kifut a szu-30/35 gyártása .
Bele kéne tenni a Légierő címerébe szerintem az UB blokkot...Az elmaradhatatlan UB-blokk.
![]()
					
				Lezuhant ma egy Szu-35Sz a Habarovszki régióban, az Ohotszki-tenger felett. A pilóta katapultált és a mentőcsapat már meg is találta. A balesetet hajtómü hiba okozta.
A Telex Sz-35 -ről ír és Mig-35 képpel illusztrál.
![]()
A tengerbe esett az orosz légierő egyik büszkesége
A Szu-35-ös vadászgépből a pilóta szerencsésen katapultált.telex.hu
Hozzák a szokásos profi szintet.
"Meghibásodot","Motorja". Ok... Hány köbcentis volt a motor? Négyütemű, kétütemű, diesel, benzin,vagy keverékkel ment?
Meghibásodot az egyik motorja és a tengerbe zuhant. A pilóta katapultált.
Itt nem mindig csak egy hajtóműleállás lehet a háttérben. Varga ezredes úr mesélte még korábban, hogy ők amíg lehetett, rendszeresen gyakorolták az egyhajtóműves leszállásokat MiG-29-essel(az egyik hajtómű alapgázon, ha valaki "csalt" azt a gázadáskor a leszállásfigyelők láthatták a megjelenő füst miatt). Mindenki tudta,hogy hol milyen magasan kell lenni a bejövetelkor, hogy az sikeres legyen. Viszont,ha nem csak a hajtómű áll le, hanem például kigyullad a gép is, ott más a helyzet.Akkor katapultálási parancsot kapnak. Arról nem beszélve,hogy a repóra keret folytonosan csökkent nekik. Aztán már nem voltak leszállás figyelők sem,akik kimondottan azt nézték,hogy a leszálló gépnek szárnya lába rendben van e? Ennek is köszönhető volt a típussal egy hasra szállás, plusz a pilóta abban az évben repült 7 órás(!) össz repidejének. Az oroszoknál nem hiszem, hogy repóra gondok lennének,de attól kialakulhatott még olyan helyzet,hogy a pilóta úgy ítélte meg,hogy nem tudja biztonságosan egy hajtóművel hazavinni a gépet,leszállni vele.Az ember azt gondolná, hogy a két hajtóműves gépek kevésbé esnek le hajtóműhiba miatt...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..