<blockquote rel="dudi">Capslock
Jajj ne már!Nekem is marha nehéz volt átállni a hagyományos óráról a digitálisra mert azt olyan nehéz leolvasni.ezen kívül a pilóta képes gyakorlatilag egy generációval fejlettebb gépet megtanulni de nehezére esik leolvasni egy mérőműszert...
November 27-én 3 új Szu-34 gépet adott át a Szuhoj az orosz VKSz-nek.
http://www.sukhoi.org/eng/news/company/?id=5773
A 3 gép a 06-14,06-15,06-16 szériaszámugépek. A voros 43 oldalszámu a morozovszki légiezredet kompletizálja mint 36.darab.
A másik ketto (10,11 oldalszámu) a lipecki kiképzobázist erosítik.
A 43-as már szériás Hibini-10V-vel.
![]()
Idén osszesen 11 gép volt eddig átadva. 2015 november 27-ig a az osszes legyártott gép száma elérte a <b>79 darabot</b>.(beleértve a protokat és eloszériás gépeket is).
Valóban praktikusabb az óramutatós megoldás. Próbáld csak ki autóvezetés közben. Csak odapillantasz, és látod, hogy <b>nagyjából </b>hova mutat. Mondjuk a fordulatszám: Kicsit túlment a hármason, akkor tudod, hogy az úgy 3200 környéke. A nagyságrendet megállapítod egy pillantással, ha jobban érdekel, akkr erősebben megnézed. Kiírva tovább tart leolvasni, és maradva a fordulatszámnál, nem tökmindegy, hogy 3225 vagy 3247?
De arányt nem érzékelsz pl azt,hogy meddig van a tank.
Eléggé füstöl és nem is akármilyen színben.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..