Szu-34 / Su-34 Fullback (Szuhoj)

303026196770942
 
Ennek nem sok értelmét látom. Külön kiemelik, hogy a Szu-34-es hajtóművét használnák, mintha az egy akkora kuriózum lenne. Az AL-31FM-1-es van a Szu-27SzM3-asban, ami szintén együléses és 8 tonna efgyvert visz el és a Szu-30M2-esben is. Erre külön alapozni egy újab együléses gépet felesleges, mikor ennél potensebb attakk erkreftet is tudnának csinálni. Már ha mindenképpen kell...
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Roni
Ennek nem sok értelmét látom. Külön kiemelik, hogy a Szu-34-es hajtóművét használnák, mintha az egy akkora kuriózum lenne. Az AL-31FM-1-es van a Szu-27SzM3-asban, ami szintén együléses és 8 tonna efgyvert visz el és a Szu-30M2-esben is. Erre külön alapozni egy újab együléses gépet felesleges, mikor ennél potensebb attakk erkreftet is tudnának csinálni. Már ha mindenképpen kell...

Bondarev már nem fog erről dönteni.
 
Ennek nem sok értelmét látom. Külön kiemelik, hogy a Szu-34-es hajtóművét használnák, mintha az egy akkora kuriózum lenne. Az AL-31FM-1-es van a Szu-27SzM3-asban, ami szintén együléses és 8 tonna efgyvert visz el és a Szu-30M2-esben is. Erre külön alapozni egy újab együléses gépet felesleges, mikor ennél potensebb attakk erkreftet is tudnának csinálni. Már ha mindenképpen kell...

Pont ezen gondolkodtam én is, hogy mitől lenne jobb egy egy üléses Su-34 , mint egy együléses Su-27 változat, de gondoltam inkább ti is mondjatok véleményt róla. Úgyhogy betettem ide.:)
 
Ha volt már, akkor sajnálom ...

Hibiny

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Gondolom azért kell a szerencsétleneknek mert nem tudnak egy kibaxott TGP megcsinálni és a szu-25 orrába ott egy fixen beépített célmegjelölő és csak úgy tudnak pontosan csapást mérni (tűztámogatást adni) meg gondlom egy Ch-5 kategóriás drón kifejlesztése és gyártása feladja nekik a leckét.
És mérget rá hogy a su-34-ert is azért vannak oda azért viszi az a kab-1500 bombákat .


Annak való ő!

"Bondarev már nem fog erről dönteni"
:D

Nekem kéne ott dönteni! :cool:

Akkor olyat látnátok hogy a szu-30sm kínai célmegjelölővel meg SDB II kínai változattal lenne megpakolva :cool:
 
Hova kell akkora gép erre a feladatra? Ráraknak két GAU-8-ast (igen, tudom, hogy az amerikai) vagy mivel fog CAS-t adni? Na meg védettség szemponjából valószínűleg nincs olyan, mint a Szu-25. Az együléses Szu-34-est amúgyis Szu-27-nek hívják.
 
Hova kell akkora gép erre a feladatra? Ráraknak két GAU-8-ast (igen, tudom, hogy az amerikai) vagy mivel fog CAS-t adni? Na meg védettség szemponjából valószínűleg nincs olyan, mint a Szu-25. Az együléses Szu-34-est amúgyis Szu-27-nek hívják.

Egy ponton tévedsz. A Szu-25-ös kabinját 17mm vastag titánium páncélzat védi. Jó. hát ezt ránézésre lehet is sejteni. Namost a Szu-34-es komplett kabinszekcióját is 17mm-es titániumpáncélzat védi, pedig ez egy szexi nagysebességű "hegyes" gép, de mégis így van. Mindettől függetlenül én se értem a dolgot. Még csak nem is költséghatékony egy ekkora dögöt együlésesíteni és CAS-t játszani vele...
 
Egy ponton tévedsz. A Szu-25-ös kabinját 17mm vastag titánium páncélzat védi. Jó. hát ezt ránézésre lehet is sejteni. Namost a Szu-34-es komplett kabinszekcióját is 17mm-es titániumpáncélzat védi, pedig ez egy szexi nagysebességű "hegyes" gép, de mégis így van. Mindettől függetlenül én se értem a dolgot. Még csak nem is költséghatékony egy ekkora dögöt együlésesíteni és CAS-t játszani vele...
Nem csak a kabinra gondoltam, hanem az egész gépre úgy általában, hogy valószínűleg jobban bírja a strapát, elvégre csatarepülő, ott olyan dolgokat vettek figyelembe a tervezésnél, amit egy vadászbombázónál nem, és fordítva. De ettől függetlenűl túl nagy és túl drága erre a feladatra, már akkor megy a köpködés amikor most valamelyik nagy Szuhoj a gépágyúját használja földi célokra.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
November végéig elfoglalja posztját az orosz VKSZ új parancsnoka, aki mellesleg egy szárazföldis(jelenleg az orosz katonai kontinges paranscnoka Szíriában), amire nem volt példa a szovjet/orosz légierő történetében. Na ő majd átformálja a prioritásokat a légierőnél. Szu-34-ből biztos nem lesz sturmovik az elkövetkezendő 8 évvben.
 
Minek tesznek szárazföldist légierőparancsnoknak? Az amelyik soha nem vezetett vadászgépet hogy mondja meg mi kell hozza? Azért nekik is vannak meredek ötleteik.
 
Meredek szögbe emelkedő vadonat új Szu-34-es repül át leendő bázishelyére. Az átrepüléshez nem feltétlen kell a teletöltött PTB-3000, háromezer literes pótos, de ha mégis, az 15 tonnányi mennyiséget jelent a belső 12 tonnával együtt. Ugyanis minden gép maga viszi a saját tartályát a gyárból. Bárhogy is van, a gép még csak most húzza be a lábait, de a szög elég meredek, ahhoz képest, hogy forszázs az nincs. De árulkodó jel a gép mögötti halovány sárgásbarna füstcsík. Ez nem más, mint a tökéletlenül elégő kerozin korma és a kevés kerozinhoz képest sok levegőből kiváló nitrogén dioxid keveréke. Mert mi történik?
Minimálfáklyán, forszázskapcsoláskor a gyújtás előtt és kikapcsoláskor a tüzelőanyag betáp megszüntével a felhevült forszázskamrában az égés egyrészt nem a maximális utánégetésre méretezett áramlási viszonyok szerint zajlik (min. fáklya), másrészt viszont a forró gázáramba beporlasztva kokszosodik, a szetporladt cseppek megsülnek. Utánégetés kezdetén a gyújtás előtt már megkezdődő betápkor és utánégetés után az elapadó kerozinláng egy bizonyos légfelesleg feletti kialvásakor. Ezek a jelek azok, amikből egy képet látva következtethetünk további vagy korábbi momentumokra.
id221974
 
Meredek szögbe emelkedő vadonat új Szu-34-es repül át leendő bázishelyére. Az átrepüléshez nem feltétlen kell a teletöltött PTB-3000, háromezer literes pótos, de ha mégis, az 15 tonnányi mennyiséget jelent a belső 12 tonnával együtt. Ugyanis minden gép maga viszi a saját tartályát a gyárból. Bárhogy is van, a gép még csak most húzza be a lábait, de a szög elég meredek, ahhoz képest, hogy forszázs az nincs. De árulkodó jel a gép mögötti halovány sárgásbarna füstcsík. Ez nem más, mint a tökéletlenül elégő kerozin korma és a kevés kerozinhoz képest sok levegőből kiváló nitrogén dioxid keveréke. Mert mi történik?
Minimálfáklyán, forszázskapcsoláskor a gyújtás előtt és kikapcsoláskor a tüzelőanyag betáp megszüntével a felhevült forszázskamrában az égés egyrészt nem a maximális utánégetésre méretezett áramlási viszonyok szerint zajlik (min. fáklya), másrészt viszont a forró gázáramba beporlasztva kokszosodik, a szetporladt cseppek megsülnek. Utánégetés kezdetén a gyújtás előtt már megkezdődő betápkor és utánégetés után az elapadó kerozinláng egy bizonyos légfelesleg feletti kialvásakor. Ezek a jelek azok, amikből egy képet látva következtethetünk további vagy korábbi momentumokra.
id221974

Tehát azt akarod mondani,hogy van tolóerő sz@arásig?